۳۸۸۸۷۷
۳ نظر
۵۰۰۴
۳ نظر
۵۰۰۴
پ

رفع توقیف پول پتروشیمی ایران در ژاپن و آلمان

یک مقام مسئول با اشاره به آزادسازی طلب ناشی از صادرات محصولات پتروشیمی ایران در آلمان و ژاپن، گفت: هم اکنون کل مطالبات صادرات پتروشیمی آزاد شده است.

خبرگزاری مهر: یک مقام مسئول با اشاره به آزادسازی طلب ناشی از صادرات محصولات پتروشیمی ایران در آلمان و ژاپن، گفت: هم اکنون کل مطالبات صادرات پتروشیمی آزاد شده است.

خداداد غریب پور درباره وصول طلب‌های حاصل از صادرات محصولات پتروشیمی ایران پس از ورود به دوره پسابرجام، گفت: برخی از صنایع پتروشیمی ایران مطالباتی از شرکت‌های خریدار محصولات پتروشیمی در آسیا و اروپا داشته‌اند.

مدیرعامل پتروشیمی اراک با اشاره به آزادسازی طلب ناشی از صادرات محصولات پتروشیمی و پلیمری ایران در ژاپن و آلمان، تصریح کرد: حدود یک میلیون دلار طلب صادرات پتروشیمی در ژاپن آزاد شده است.

این مقام مسئول همچنین با اشاره به آزادسازی حدود چهار میلیون و ۶۰۰ هزار یورو طلب صادرات پتروشیمی در آلمان، خاطرنشان کرد: هم اکنون کل صادرات محصولات پتروشیمی با دریافت مبالغ آن انجام می‌شود و هیچگونه طلب وصول‌نشده ارزی در خارج از کشور نداریم.

احمد مهدوی ابهری، دبیرکل انجمن صنفی کارفرمایی صنعت پتروشیمی ایران پیش‌تر در پاسخ به مهر با اشاره به آزادسازی بخش عمده از دلارهای بلوکه شده حاصل از صادرات محصولات پتروشیمی ایران در دوران تحریم توسط بانک‌های کره جنوبی، گفته بود: کل مطالبات بلوکه شده حاصل از صادرات پتروشیمی ایران در کره‌جنوبی کمتر از یک میلیارد دلار بوده است.

هم اکنون حجم صادرات سالانه محصولات پتروشیمی و فرآورده‌های پلیمری ایران به حدود ۱۰ میلیارد دلار رسیده است که برنامه دولت افزایش ارزش صادرات پتروشیمی به ۴۰ میلیارد دلار در سال است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      خوش به حال مسئولین ودولتمردان ما جیره بعدی اختلاس رسید برن خوش باشن مردم به جهنم

    • وحید

      اينهمه دلواپس ها هوار میکشند که نتیجه برجام هیچ بوده خودشون هم میدونن که دروغ میگن، این خبری هم که گذاشتید یکی از اثرات مثبت برجامه که مسلما یکی ازمزایای کوچیکش هست و مزایای فراوان دیگه ای هم داشته و داره که به مرور زمان آثار مثبتش بیشتر نمایان میشه ولی حیف که بیشتر قدرت مخصوصا صدا و سیما دست گروه دلواپس هاست و اطلاع رسانی درست و واقعی به مردم نمیشه و همش خلافش با کلی نادرستی و پیچ و تاب به مردم نشان داده میشه

    • بدون نام

      قبلا هم توقیف نبود فقط را ورود به ایران رو نداشت

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج