جاباما
۳۸۸۹۷
۱ نظر
۵۰۰۲
۱ نظر
۵۰۰۲
پ

همه چیز با اسمارت فون کنترل می شود حتی ...

در واقع تلفن هوشمند ما تبدیل به یک کنترل همه‌کاره شده که هم می‌تواند ذهن ما را بخواند و هم اشیای گمشده‌مان را پیدا کند، در این گزارش سعی کرده‌ایم چند نمونه از این وسایل هوشمند را که با تلفن کنترل می‌شوند برایتان بیاوریم.


همه چیز با اسمارت فون کنترل می شود حتی ...

مجله ایده آ ل : تصور كنید در راه بازگشت از محل كارتان هستید و پیش از رسیدن به خانه شرایطی وجود داشته باشد كه بتوانید با استفاده از گوشی تلفن همراه هوشمندتان شرایط لازم برای ورودتان را مهیا كنید یا اینكه هنگام خروج از خانه به دلیل وقت كم فراموش كرده باشید چراغ‌ها را خاموش كنید و آن وقت بتوانید با ارسال یك پیامك یا فرمان صوتی از طریق گوشی تلفن همراه‌تان همه چراغ‌ها را خاموش كنید. اینها رؤیا نیستند بلكه با پیشرفت تکنولوژی‌های هوشمند هرروز بیشتر به واقعیت نزدیک می‌شوند در واقع تلفن هوشمند ما تبدیل به یک کنترل همه‌کاره شده که هم می‌تواند ذهن ما را بخواند و هم اشیای گمشده‌مان را پیدا کند، در این گزارش سعی کرده‌ایم چند نمونه از این وسایل هوشمند را که با تلفن کنترل می‌شوند برایتان بیاوریم.

همه چیز با اسمارت فون کنترل می شود حتی ...

تلفن شما مغزتان را می‌خواند

«Muse» یک کنترل‌کننده پلاستیکی سبک وزن است که روی پیشانی شما قرار می‌گیرد و با تلفن هوشمند یا تبلت شما ارتباط برقرار می‌کند. این دستگاه نه تنها می‌تواند حالت ذهنی شما را تشخیص دهد (آرام، عصبانی، مغشوش و. . .) بلکه می‌تواند برای کنترل اپلیکیشن‌های تلفن یا تبلت شما نیز مورد استفاده قرار گیرد. در گذشته هم دستگا‌ه‌هایی برای رصد امواج مغزی (EEG) ساخته شده‌اند. دستگاه‌هایی که برای تهیه نوار مغزی از آنها استفاده می‌شود و فعالیت‌های الکتریکی در مغز را دنبال می‌کند. این دستگاه اولین هدبند چند منظوره است که می‌توان آن را در خارج از خانه استفاده كرد. این گجت با آیفون، آیپد و گجت‌های اندرویدی و همچنین با كامپیوترهای مک و لینوکسی سازگار است.

همه چیز با اسمارت فون کنترل می شود حتی ...

بفرمایید تو

اگرهمیشه در خانه شما بر سر باز کردن در بحث است و هرکسی خود را به نشنیدن می‌زند، می‌توانید با هوشمند کردن در خانه خیال خود و خانواده‌تان را راحت کنید تا دیگر نیاز به رفتن به در منزل برای باز کردن آن نداشته نباشید. Doorbot یک زنگ تصویری مجهز به وای فای است که با فشرده‌شدن دکمه‌اش توسط مراجعه کننده، تصویر و صدا برای تلفن هوشمند صاحبخانه ارسال می‌کند. با این کار، حتی وقتی کیلومترها دور از منزل هستید، می‌توانید مراجعان را پاسخ داده و به گفت‌وگو با آنها بپردازید. نکته جالب این زنگ تصویری، مجهز بودن آن به دوربین مادون قرمز است که در شب هم تصویر دقیق و واضحی را فراهم می‌كند.



همه چیز با اسمارت فون کنترل می شود حتی ...

کنترل لامپ ها با تلفن

این لامپ چیزی بسیار فراتر از یک لامپ معمولی است. خود تولیدکننده یعنی فیلیپس «Hue» را هوشمندترین لامپی می‌داند که تاکنون ساخته است. شما می‌توانید این لامپ را از طریق آیفون، آیپد و اسمارت فون‌های اندرویدی‌تان کنترل کنید. تنها با نصب یک اپلیکیشن نه تنها می‌توانید لامپ را از راه دور خاموش و روشن کنید، بلکه می‌توانید میزان نور و رنگ آن را هم تغییر دهید. این لامپ با یک رابط هوشمند عرضه می‌شود. این رابط یک گجت کوچک است که به مودم وای فای اینترنت خانگی‌تان متصل می‌شود تا از طریق این رابط به تعامل با اپلیکیشن روی موبایل شما بپردازد.


همه چیز با اسمارت فون کنترل می شود حتی ...

هیچ چیز را گم نکنید

اگر شما هم جزو گروهی هستید که دائما به دنبال وسایل ریز و درشت‌شان می‌گردند و همیشه دسته کلید، ریموت کنترل درب گاراژ و حتی عینک‌شان را گم می‌کنند، یک پیشنهاد ویژه برایتان داریم. برچسب مجهز به فرستنده بلوتوث کم مصرف Stick-N-Find (بچسبان و بیاب) به شما کمک می‌کند تا همه چیزهایی را که ممکن است گم کنید یا از دست‌تان فرار کنند، به راحتی علامت گذاری کرده و به سرعت آنها را پیدا کنید. این برچسب ها تقریبا به اندازه یک سکه بوده و کمتر از ۲۸ گرم وزن دارند. اکنون کافی است آنها را به هر چیز یا هرکسی که ممکن است گم‌کنید، وصل کنید و آنگاه با اپلیکیشن ویژه‌ای که همراه با برچسب‌ها عرضه شده، در مواقع لازم به دنبال گمشده‌ها بگردید.



همه چیز با اسمارت فون کنترل می شود حتی ...

کنترل دوربین از راه دور

این دوربین ۱۶ مگاپیکسلی دارای دو نمایشگر است و نمایشگر۵/۱ اینچی جلویی آن هم به شما اجازه می‌دهد که بتوانید از خودتان عکس بگیرید. اما قابلیت های مثبت این دوربین در وای-فای، امکان اتصال مستقیم آن به اینترنت و آپلود تصاویر گرفته شده بر روی شبکه های اجتماعی است. علاوه بر این دوربین می‌تواند به تلفن هوشمند اندرویدی متصل شده و از طریق یک اپلیکیشن مخصوص نقش کنترل از راه دور برای دوربین را بازی کند. در این حالت تصاویر «منظره یاب» دوربین همزمان روی تلفن نیز دیده می‌شود.


آشپزخانه کنترل از راه دور

سوئیچ WeMo Home Control پریزی است که برای خاموش و روشن کردن هر وسیله ای (از لامپ گرفته تا دستگاه قهوه ساز) قابل برنامه ریزی دقیق است. در کنار آن، WeMo Motion Sensor حرکات شما را ردیابی کرده و هنگامی که به صورت مشترک با سوئیچ WeMo Home Control به کار رود، می‌تواند در پاسخ به حرکت شما در منزل، به روشن و خاموش کردن وسایل برقی بپردازد. البته برای استفاده از هر یک از این 2 دستگاه و برنامه ریزی و کنترل آنها از طریق تلفن همراه هوشمند، باید از برنامه رایگان WeMo app استفاده کنید.


همه چیز با اسمارت فون کنترل می شود حتی ...

تلفن‌تان به شما می‌گوید چند کالری سوزانده‌اید

با Fuelband می‌توانید تمام حرکات ورزشی خود را به خوبی زیر نظر داشته باشید. مچ‌بند Fuelband با استفاده از سنسورهای شتاب‌سنج قوی خود تمام حرکات شما از راه رفتن تا دویدن را محاسبه می‌کند و وقتی که آن را به یک کامپیوتر یا تلفن هوشمند وصل کنید، می‌توانید تمام اطلاعات لازم از قبیل میزان انرژی مصرف شده یا میزان کالری‌ای که سوزانده‌اید را در یک محیط گرافیکی کاملا زیبا و آسان ببینید و سپس برای روز های آینده خود برنامه‌ریزی کنید. حتی می‌توانید این نتایج را با دوستان خود به اشتراک بگذارید یا با آنها به رقابت بپردازید.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • مسعود

      این مطلب راجب آیفن تصویری با قابلیت وای فا-
      نکته اینجاست که چطور وایفا می تواند بردی کیلومتری داشته باشد؟
      برای انتقال تصاویر و صدا یا باید دکل وآنتن نصب شود و یا باید از طریق اینترنت ارسال انجام گیرد !!!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج