۳۸۹۰۳۴
۵۰۱۱
۵۰۱۱
پ

جدیدترین‌های دنیای مد

جدیدترین محصولات دنیای مد اینجاست. با ما همراه شوید تااز این محصولات برای خوش تیپ تر شدن ایده بگیرید.

مجله زندگی ایده آل: جدیدترین محصولات دنیای مد اینجاست. با ما همراه شوید تااز این محصولات برای خوش تیپ تر شدن ایده بگیرید.
۱. موجی از رنگ ها
جدیدترین‌های دنیای مد

كوله‌ای كوچك كه از جدیدترین‌های دنیای مد است. تركیب رنگ این كیف فقط آبی، سبز، قرمز و مشكی نیست چون طرح پولك‌های آن را از هر طرف كه نگاه كنید سایه‌روشن‌های جالبی ایجاد می‌كند. سایز كوچك این كوله و طرح آن باعث شده ضمن جذاب بودن، فانتزی هم به نظربرسد.
2. تولید تخصصی برای هر نفر
جدیدترین‌های دنیای مد

تصویری از جدیدترین كتانی آدیداس رونمایی شد. كفش‌هایی كه از طراحی تا ساخت آن به جزئیات بسیاری توجه شده. این كمپانی با ارائه این كفش‌ها اعلام كرده برای ورود این كفش به بازار برنامه‌های مختلفی دارد و قرار است این كفش‌ها با توجه به شرایط فیزیكی هر ورزشكار و متناسب با فرم كف پا به طور تخصصی توسط پرینترهای سه‌بعدی تولید شود.
۳. هم مدرن، هم كلاسیك
جدیدترین‌های دنیای مد

این كیف كه چرم آن از چند رنگ مختلف تشكیل شده مناسب مراسم رسمی است. تركیب رنگ سورمه‌ای و قرمز در طراحی همیشه نتیجه خوبی به همراه دارد و این بار نواری به رنگ سفید، زیبایی این كیف GUCCI را تكمیل كرده است. گلدوزی‌های روی كیف نشان‌دهنده ظرافتی است كه هنگام طراحی این كیف در نظر گرفته شده.

۴. راحت و متنوع
جدیدترین‌های دنیای مد

این مدل كفش‌ها با طرح و رنگ‌هایی متنوع حسابی در این فصل یكه‌تازی می‌كند. كفش‌هایی با قالب‌های راحت كه ظاهری اسپرت به استایل شما می‌بخشد. با توجه به بافت رویه این كفش‌ها هوا به خوبی جریان دارد و مانع از تعریق زیاد می‌شود.
۵. یك فریم جدید
جدیدترین‌های دنیای مد

فریم‌های جدید عینك‌های آفتابی را حتما در فروشگاه‌های مختلف دیده‌اید. فریم‌هایی كه گوشه‌هایی كشیده دارد. بعضی از این فریم‌ها كاملا از قاب اصلی بیرون زده و باعث می‌شود فرم صورت‌تان تغییر كند و استایلی متفاوت پیدا كنید. اگر چندین عینك آفتابی دارید، نمونه‌ای از این عینك‌ها می‌تواند گزینه مناسبی برای یك خرید تازه باشد!
6. فصل رنگ‌های ملایم
جدیدترین‌های دنیای مد

لوازم آرایش با رنگ‌های ملایم و شاد مناسب فصل گرماست. این ست لوازم آرایش از لاك گرفته تا سایه و پنكیك مناسب مصرف روزانه است. رنگ‌های ملایم لوازم آرایش، برای محل كار، دانشگاه و. . . مناسب‌تر است؛ ضمن اینكه استفاده از رنگ‌های روشن مناسب این فصل است.

۷. قد بلندتر از همیشه
جدیدترین‌های دنیای مد

مدت‌هاست كه كفش‌هایی با لژ‌های بلند مد شده. لژهایی كه حتی به داخل كفش‌ها هم نفوذ كرده و از بیرون دیده نمی‌شود! پوشیدن این كفش‌ها در فصل‌های گرم سال با وجود متریال چرمی كه دارد آزاردهنده نیست. ضمن اینكه این مدل كفش‌ها نمی‌تواند انتخاب شما برای حضور در هر مراسمی باشد. اما داشتن نمونه‌ای از این كفش‌ها در كمد لباس‌تان نشان‌دهنده این مساله است كه حسابی حواس‌تان به تازه‌های دنیای مد است.
8. همنشینی رنگ‌ها
جدیدترین‌های دنیای مد

اگر برای رفتن به ‌میهمانی به فكر داشتن كیف‌های رنگی هستید بدانید كه كمپانی‌های معتبر برای مراسم‌هایی كه در روزهای تابستانی دعوت می‌شوید پیشنهادهای جالبی دارند. مسلما با در دست گرفتن كیف‌هایی با طرح‌های شلوغ باید مراقب باشید اجزای دیگر استایل‌تان ساده انتخاب شده باشد.
۹. رنگی‌تر از همیشه
جدیدترین‌های دنیای مد

لژ‌های بلندتر كفش‌ها حتی به پاشنه كالج‌ها هم راه پیدا كرده. اكثر طرح‌های كالج‌های قبلی پاشنه‌ای كوتاه داشت اما قالب نمونه‌های جدید كالج كمی بزرگ‌تر شده و پاشنه‌ای بلند‌تر از قبل دارد. ضمن اینكه در طراحی بسیاری از مدل‌های جدید از تركیب رنگ‌های مختلف برای رویه كفش‌ها استفاده شده است.

۱۰. شیك و رسمی
جدیدترین‌های دنیای مد

هنوز هم كیف‌های ساده، رسمی با قالبی محكم طرفدارهای خاص خوش را دارد و احتمالا تا مدت‌ها بازار را در اختیار خواهد داشت. برای اینكه این سبك كیف‌ها برای خانم‌های جوان مناسب‌تر باشد این كمپانی در مدل‌های جدید كیفش از تركیب رنگ‌ها استفاده كرده. تركیب رنگ آبی با مشكی ظاهر رسمی این كیف را تعدیل می‌کند.
11. شیك و ساده
جدیدترین‌های دنیای مد

ساعت‌هایی با صفحه ساده و مطابق با سلیقه جوان‌تر‌ها. با انتخاب رنگ این ساعت‌هاست که تعیین می‌كنید ظاهرتان تا چه اندازه رسمی به نظر برسد. سبك‌هایی مدرن كه صفحه‌های بزرگ‌تر آن انتخاب مردان و صفحه‌های كوچك‌تر آن انتخاب خانم‌هاست. اگر مدل ساعت‌های قدیمی را نمی‌پسندید و از حضور ساعت‌های سه موتوره روی دست‌تان خسته شده‌اید مدل‌های جدید را امتحان كنید.

۱۲. نقش و نگار روی كیف
جدیدترین‌های دنیای مد

كوله‌پشتی‌های خوش آب و رنگی كه احتمالا دوستش خواهید داشت! ضمن اینكه با همین طرح‌ها سایز‌های مختلف كیف پول با طرح جالب پارچه تولید می‌شود كه مناسب برای خانم‌هایی است كه كیف‌های ساده را نمی‌پسندند. نقش و نگارهای روی این كیف‌ها كاملا سلیقه‌ای است.
۱۳. كوچك اما كاربردی
جدیدترین‌های دنیای مد

جزو خانم‌هایی هستید كه اعتقاد دارند سادگی در زیبایی است؟ این كیف‌های یك طرفه رنگی كه به خوبی می‌تواند وسایلی مثل یك عینك، پول و خرده‌ریزهای دیگری مثل سوئیچ را در خود جای دهند، انتخاب مناسبی برای ‌میهمانی‌های دوستانه است. ضمن اینكه اگر زمانی را در طول روز به پیاده‌روی اختصاص می‌دهید، داشتن چنین كیفی كمك می‌كند تا هم وسیله زیادی با خود حمل نكنید و هم اینكه وسایلی مثل موبایل را كه در طول مسیر به آن احتیاج پیدا می‌كنید داخل آن قرار دهید.
14. جناب دمپایی
جدیدترین‌های دنیای مد

انتخاب دمپایی مناسب برای رفتن به استخر در این روزهای گرم تابستان آسان نیست. متریال اصلی این دمپایی از مواد لاستیكی مقاوم و ضدآب است و طراحی آن كاملا متناسب برای فضایی مثل استخر ...

۱۵. انتخاب رنگی متضاد
جدیدترین‌های دنیای مد

كمربندهای دخترانه جزو اكسسوارهایی است كه برای داشتن یك استایل كامل كمتر به آن توجه می‌شود. رنگ‌ها و طرح‌های فانتزی آن اگر درست انتخاب شود هر استایلی را زیبا می‌كند. كمربند می‌تواند با رنگی كاملا متضاد با دیگر اجزای پوشش شما انتخاب شود یا كاملا هماهنگ با اكسسوری‌های دیگر مثل یك دستبند رنگی.
16. عطر خنك مركبات
جدیدترین‌های دنیای مد

فقط با دیدن شیشه این عطر و بدون اینكه نیازی باشد آن را از نزدیك بو كنید هم می‌توان حدس زد تا چه اندازه خنك است! عطری خنك و مناسب فصل گرما كه اسانس آن شامل انواع مركبات است. تام‌فورد نرولی عطری است با رایجه خاص عنبر كه می‌تواند گزینه مناسبی برای هدیه دادن باشد.
17. جوان‌پسند
جدیدترین‌های دنیای مد

اگر به تازگی پیگیر خرید یك كفش راحت بوده باشید حتما با این سبك كفش‌ها كه عموما هم رنگ‌هایی روشن دارد مواجه شده‌اید. كفش‌هایی كه برای پیاده‌روی سبك مناسب است و چرم‌های تكه‌دوزی شده در انتها و روی كفش دیزاین شده است. در كالكشن‌های جدید كمپانی‌ها نمونه‌های زیادی از كفش‌ها و كتانی‌های سفید به چشم می‌خورد. این كفش نه كاملا اسپرت است و نه خیلی رسمی. به همین خاطر پیدا كردن شلواری كه با این كفش‌ها ست شود كمی سخت است. البته انتخاب یك شلوار كتان سبك مناسب به نظر می‌رسد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج