جاباما
۳۸۹۲۰۲
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

دست دندانپزشک قلابی رو شد

مدیرکل تعزیرات حکومتی ایلام از رو شدن دست دندانپزشک قلابی که بدون داشتن مدرک تحصیلی و تخصصی در درمانگاهی در شهر ایلام اقدام به ویزیت، جراحی و دیگر کارهای تخصصی این حرفه پزشکی می کرد، خبر داد.

خبرگزاری ایرنا: نعمت الله بیرانوند اظهار کرد: در جریان انجام گشت مشترک ویژه طرح سلامت و بازرسی از درمانگاهی در شهر ایلام، مشخص شد فردی که بعنوان پزشک در واحد دندانپزشکی مشغول فعالیت تخصصی است، از دانش آموختگان این رشته پزشکی نبوده و فاقد هر گونه مدرک تحصیلی و تخصصی است.
وی افزود: رئیس شعبه سیار تعزیرات حکومتی ایلام با مشخص شدن موضوع و احراز تخلف بهداشتی درمانی و مخاطراتی که این اقدام پزشک قلابی برای شهروندان و بیماران داشت با تشریفات قانونی دستور پلمپ واحد متخلف را در محل صادر و مراتب جهت تشکیل و رسیدگی پرونده صورتجلسه و تحویل مراجع قضایی شد و بزودی حکم مقتضی در این خصوص صادر می شود.
بیرانوند یادآور شد: گشت های مشترک طرح سلامت تعزیرات حکومتی استان ایلام با همراهی معاونت های بهداشتی دارویی و درمانی دانشگاه علوم پزشکی، نظام پزشکی، مرکز بهداشت و سازمان صنعت معدن و تجارت و اماکن نیروی انتظامی در حال اجرا است.
وی تاکید کرد: این گشت ها نسبت به رعایت موازین بهداشتی درمانی و نرخ های فروش، ارائه خدمات و مجوزهای مربوطه مراکز درمانی دولتی و خصوصی با حضور بازرسان و روسای شعب سیار تعزیرات حکومتی اقدام کرده و با موراد تخلف برخورد می کنند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج