۳۸۹۲۱۲
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

پژو نمونهٔ داکار ۳۰۰۸ را معرفی کرد

پس‌ازاینکه پژو اوایل سال جاری در مسابقات رالی داکار به پیروزی رسید، قصد دارد از عنوان خود در آیندهٔ این مسابقات که سال آینده در روستاهای آمریکای جنوبی برگزار می‌گردد دفاع کند. حال پژو برای انجام این کار خودروی داکار جدید ۳۰۰۸ را معرفی کرده است.

وب سایت پدال - امیر دهقان: پس‌ازاینکه پژو اوایل سال جاری در مسابقات رالی داکار به پیروزی رسید، قصد دارد از عنوان خود در آیندهٔ این مسابقات که سال آینده در روستاهای آمریکای جنوبی برگزار می‌گردد دفاع کند. حال پژو برای انجام این کار خودروی داکار جدید ۳۰۰۸ را معرفی کرده است.

پژو نمونهٔ داکار 3008 را معرفی کرد

نسخهٔ داکار پژو ۳۰۰۸ که ۳۰۰۸ DKR نامیده می‌شود جایگزین خودروی قبلی داکار پژو یعنی ۲۰۰۸ DKR که سال گذشته در این مسابقات شرکت کرد می‌شود. ۳۰۰۸ DKR جدید مانند سلف خود به‌صورت تنها دوچرخ محرک عقب ساخته‌ شده است که آن‌را سبک‌تر از تمامی رقبای دو دیفرانسیل خود نموده و مزایای خاص دیگری هم برای آن به همراه دارد.

پژو نمونهٔ داکار 3008 را معرفی کرد

همان‌طور که در تصاویر مشاهده می‌کنید، خودروی داکار جدید پژو ظاهری شبیه به نسل جدید کراس‌اوور ۳۰۰۸ که چندی پیش رونمایی شد دارد؛ اما در قسمت‌های فنی خودرو تجدیدنظری کلی شده و کل خودرو بهبود و ارتقاء یافته است.

پژو نمونهٔ داکار 3008 را معرفی کرد

این خودرو مجهز به یک پیشرانهٔ ۳ لیتری V۶ توئین توربودیزل شده است که برای ارائهٔ گشتاور بیشتر در دور موتورهای پایین‌تر تنظیم شده است. تعلیق به‌طور کامل با پیکربندی جدیدی طراحی شده و جهت پیمودن مسافت‌های طولانی تنظیم شده است. همچنین کل خودرو جهت افزایش قابلیت اطمینان، مهندسی مجدد شده است. حتی سیستم تهویه مطبوع نیز برای حفظ هوشیاری سرنشینان و تمرکز بهتر روی کار، بهبود یافته است.

پژو نمونهٔ داکار 3008 را معرفی کرد

پژو نمونهٔ داکار 3008 را معرفی کرد

پژو نمونهٔ داکار 3008 را معرفی کرد

در ماه آینده «کارلوس ساینر» با خودروی جدید ۳۰۰۸ DKR به رانندگی خواهد پرداخت و تیم عملکرد آن‌را با ۲۰۰۸ DKR به رانندگی «سیرل دسپرس» در مسیری یکسان مقایسه خواهد کرد. با پیوستن «استفان پیترهنسل» قهرمان ۱۲ دورهٔ مسابقات داکار و «سباستین لوب» قهرمان ۹ دورهٔ مسابقات WRC به تیم داکار پژو و همین‌طور استفاده از خودروی جدید ۳۰۰۸ DKR، تیم پژو برای فصل آیندهٔ مسابقات داکار کاملاً مسلح شده است. مسابقهٔ اصلی داکار در ژانویهٔ سال آینده در مسیری جدیدی که از کشورهای آرژانتین، بولیوی و پاراگوئه می‌گذرد برگزار خواهد شد.

پژو نمونهٔ داکار 3008 را معرفی کرد

پژو نمونهٔ داکار 3008 را معرفی کرد
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج