جاباما
۳۸۹۲۲۰
۵۰۰۸
۵۰۰۸
پ

برد پیت از فیلم جدید مل گیبسون خوشش نیامد!

برد پیت در حالی که فیلم «مصایب مسیح» مل گیبسون را با نوعی پروپاگاندا مقایسه کرد، فیلم «آپوکالیپتو» این کارگردان را تحسین کرد.

وب‌سایت بانی فیلم: برد پیت در حالی که فیلم «مصایب مسیح» مل گیبسون را با نوعی پروپاگاندا مقایسه کرد، فیلم «آپوکالیپتو» این کارگردان را تحسین کرد. بیش از یک دهه از اکران فیلم بحث برانگیز مل گیبسون درباره زندگی مسیح یعنی «مصائب مسیح» می گذرد و مردم هنوز دارند درباره آن صحبت می کنند.
برد پیت از فیلم جدید مل گیبسون خوشش نیامد!

به خاطر اکران فیلم «لبه اره آهن‌بری» که جدیدترین تجربه کارگردانی گیبسون است، فیلم این بازیگر یک بار دیگر موضوع بحث شده و برد پیت کسی است که اخیرا درباره آن صحبت کرده است. مارلون جیمز، نویسنده برنده جایزه من بوکر داشت برای مجله نیویورک تایمز استایل با برد پیت مصاحبه می کرد و در آن مصاحبه پیت درباره این صحبت کرد که دوست دارد فیلمی درباره پونتیوس پیلاطس بسازد و از آنجا بحث به فیلم گیبسون کشیده شد.

پونتیوس پیلاطس بین سال های ۲۶ تا ۳۶ پس از میلاد مسیح حاکم یهودا بود و بیشتر از همه به خاطر محاکمه عیسی که به حکم تصیب وی انجامید در تاریخ ماندگار شده است.

جیمز به پیت می گوید فیلم گیبسون باعث شد او از کلیسا دوری کند و پیت در پاسخش گفت: «حس من این بود که دارم یک فیلم پروپاگاندای ال. ران هابارد را تماشا می کنم.» اما او در ادامه نحوه استفاده گیبسون از خشونت را تحسین کرد و گفت او «خیلی خوب» از آن بهره می برد. پیت همچنین گفت فیلم «آپوکالیپتو» سال ۲۰۰۶ گیبسون «فیلمی عالی» است.

بعد از مصائب مسیح، گیبسون کارگردان جنجالی هالیوود زود دست به کار شد و فیلم بعدی‌اش را در سال ۲۰۰۶ درمقام کارگردانی با عنوان «آپوکالیپتو» ساخت. «آپوکالیپتو» که فیلمی هیجانی و خوش ساخت است آخرین تجربه سینمایی مل گیبسون تا پیش از فیلم اخیرش بود. دراین فیلم او به سراغ فیلمی تاریخی رفته و فیلمش را به تاریخ بومیان آمریکا اختصاص داد. «آپوکالیپتو» داستانی عاشقانه را در بستری از یک جامعه خشن مطرح می‌کند و در واقع این ساخته وی اثری شگفت‌آور در ژانر حماسی است. این فیلم عجیب و تکان دهنده گیبسون، تماشاگر را به زمان و مکان غریبی می‌برد.

در همان مصاحبه، پیت درباره برگزیت یا خروج بریتانیا از اتحادیه اروپا هم صحبت کرد و گفت «هرگز فکر نمی کردم چنین اتفاقی بیفتد». او اضافه کرد که این را هم نمی تواند تصور کند که دونالد ترامپ رییس جمهور بعدی ایالات متحده بشود و این برایش ایده ای غیرقابل پذیرش است.

فیلم «لبه اره آهن‌بری» گیبسون که چند روز پیش در فستیوال فیلم ونیز به نمایش درآمد، با استقبال خوبی مواجه شد و حضار ۱۰ دقیقه ایستاده برایش کف زدند. این فیلم داستان حقیقی سربازی در جنگ جهانی دوم را تعریف می کند که قبول به حمل سلاح در میدان نبرد نمی‌کند، اما جان سربازان بسیاری را نجات می دهد و مدال افتخار دریافت می کند.

گیبسون اخیرا اعلام کرد که می‌خواهد دنباله ای برای «مصائب مسیح» با عنوان «رستاخیر» بسازد. او گفت در این فیلم قرار است داستان رستاخیز مسیح روایت شود. به گفته گیبسون چون این موضوع خیلی بزرگ است و لازم است طوری ساخته شود که همه آن را ببینند، باید دانست که ما نمی‌خواهیم کاری ساده انجام دهیم و تنها یک دنباله بسازیم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج