۳۸۹۲۲۲
۱ نظر
۵۰۰۶
۱ نظر
۵۰۰۶
پ

رونمایی از بزرگترین تلویزیون OLED ال‌جی

شرکت الجی ساعاتی پیش طی روند برگزاری نمایشگاه CEDIA ۲۰۱۶ استرالیا، از بزرگترین تلویزیون OLED خود را با اندازه ۷۷ اینچ رونمایی کرد.

وب سایت فارنت - بهزاد ایزدی فریمانی: شرکت الجی ساعاتی پیش طی روند برگزاری نمایشگاه CEDIA ۲۰۱۶ استرالیا، از بزرگترین تلویزیون OLED خود را با اندازه ۷۷ اینچ رونمایی کرد.
رونمایی از بزرگترین تلویزیون OLED ال‌جی

بدون شک ال‌جی به جمله معروف اندازه نمایشگر مهم نیست، بلکه تنها محتویات نمایش داده شده اهمیت دارد، معتقد نیست، زیرا ساعاتی پیش از بزرگ‌ترین تلویزیون OLED خود با اندازه ۷۷ اینچ در نمایشگاه CEDIA ۲۰۱۶ رونمایی کرد.

قبل از پرداختن به قابلیت‌های این تلویزیون، بایستی یادآور شویم که OLED مخفف Orgaing Light-Emitting Diode بوده و به زبان ساده توسط مواد آلی یا ارگانیک تولید شده است. مزیت OLED در برابر LED در اینجا باریک‌تر، کوچک‌تر و انعطاف‌پذیرتر بودن آن است که باعث شده بتوان از آن‌ها به عنوان پیکسل‌های جداگانه بهره برد و به طور کلی پنل‌های LCD را کنار گذاشت.

رونمایی از بزرگترین تلویزیون OLED ال‌جی

البته جدیدترین شاهکار ال‌جی، صفحه‌نمایش OLED با وضوح تصویر ۴K داشته و رنگ‌های جسورانه و زنده، کنتراست شگفت‌انگیز و جزییات خیره‌کننده را تقریباً از هر زاویه دید میسر می‌کند. البته ناگفته نماند که هرچند این تلویزیون لقب بزرگ‌ترین تلویزیون جهان را یدک نمی‌کشد، با این حال بزرگ‌ترین پنل ساخته شده با فناوری OLED از سوی این شرکت کره‌ای محسوب می‌شود که البته با قیمت ۲۰ هزار دلاری به بازار عرضه خواهد شد که یقیناً برای استفاده در هر نوع خانه‌ای مناسب نیست.

ال‌جی تلویزیون‌های جدید خود تحت برند Signature را برای اولین بار در CES ۲۰۱۶ رونمایی کرد. این محصولات شامل پنل های نیمه شفاف هستند که تمامی قطعات سخت افزاری و اسپیکرها درون پایه جاسازی شده است. اوال‌ای‌دی ۷۷ اینچی جدید ال‌جی نیز از این قاعده مستثنا نبوده به طوری که اسپیکر و مابقی تجهیزات درون پایه آن جاسازی شده است.

رونمایی از بزرگترین تلویزیون OLED ال‌جی

البته شرکت کره‌ای برای خریداران این محصول یک کارت اعتباری امریکن اکسپرس ۲۰۰ دلاری، یک تبلت LG G Pad و کارت مراسم ویژه این شرکت که در موعد نامعلومی برگزاری خواهد شد، در نظر گرفته است. به نظر می‌رسد در حالی که اکثر تولیدکننده تلویزیون در جهان بر روی افزایش نور پس زمینه و روشنایی محصولات خود متمرکز شده‌اند، ال‌جی معتقد است که کنتراست بالاتر، تجربه کاربری بهتری را ارائه می‌کند و این همان نقطه قوت پنل های OLED است.

عمق رنگ مشکی در صفحه‌های نمایش یکی از مهم‌ترین ملاک‌ها محسوب می‌شود و باعث ایجاد کنتراست عالی و تجربه جذابی می‌شود. در پایان نیز بایستی متذکر شویم، این تلویزیون از هر دو فناوری HDR۱۰ و Dolby Vision برای نمایش گستره بیشتری از رنگ‌ها پشتیبانی می‌کند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • مصطفی

      دیجی کالا یه دونه 105 اینچی رو یه ساله گذاشته، پس اون چیه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج