۳۸۹۲۴۶
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

کرملین، فیلم اسنودن را ستود

..فیلم الیور استون درباره افشاگر آژانس امنیت ملی، فرصتی عالی است تا درباره اتفاقاتی که افتاد آگاهی پیدا کنید.

کافه سینما: سخنگوی کاخ کرملین از مردم دعوت کرد تا فیلم الیور استون درباره ادوارد اسنودن افشاگر آژانس امنیت ملی را تماشا کنند. اسنودن از سال ۲۰۱۳ در روسیه در تبعید به سر می برد.

دمیتری پسکوف گفت فیلم اسنودن را که این هفته در آمریکا و روسیه و در ماه اکتبر در بریتانیا نمایش داده می شود باید هر فردی ببیند که می خواهد حقیقت مردی را بداند که اطلاعات سری را با یاری آزانس های خبری مختلف از جمله گاردین افشا کرد.

«فیلم نامه بی نظیری دارد و آنچه خیلی اهمیت دارد فیلم بیشتر شبیه یک مستند است.این فرصت بی نظیری برای همه است تا آگاهی پیدا کنند دقیقا چه اتفاقی افتاد. اسنودن را باید دید.» این سخنان را خبرگزاری ریا نوستی منتشر کرده است. پسکوف -که از سال ۲۰۱۲ سخنگوی مطبوعاتی ولادیمیر پوتین بوده- اضافه کرد که به نظرش فیلم بالاترین کیفیت را دارد. » نسخه ای که در روسیه به نمایش در می آید ۴ دقیقه طولانی تر از نسخه آمریکایی است، با این وجود مشخص نیست این ۴ دقیقه چه چیزی را نمایش می دهد. در فیلم که خود ادوارد اسنودن در نماهای پایانی حضور دارد؛ جوزف گوردون لویت در نقش اصلی، شایلین وودلی در نقش همراه زندگی او، ملیسا لئو در نقش لورا پویتراس، زاخاری کوینتو و تام ویلکنسین در نقش روزنامه نگارانی که به ادوارد در روایت داستانش کمک می کنند؛ حضور دارند.

این هفته اسنودن در تورنتو به نمایش درآمد وبا نقدهای متفاوتی روبه رو شد. ای .او.اسکات فیلم را یک مشارکت احترام آمیزو جذاب برای ثبت تصویری زمانه گیج کننده ما خواند. در حالی که بنجامین لی منتقد گاردین که فیلم را خیلی نپسندید می نویسد تقریبا تمام تصمیمات کارگردانی ،زندگی اسنودن را سنتی تر نمایش می دهد و در نتیجه عمده صحنه ها ساختار بی حس و حال دارند.»

اسنودن را کیران فیتجرالد و استون براساس کتاب زمان اختاپوس وکیل روسی اسنودن آناتولی کوچرنا و کتاب پرونده های اسنودن نوشته اند. کدام دوم از سری کافه کتاب نشر میلکان، برگردان ارغوان اشتری، منتشر شده، که برای خرید آن، می‌توانید به کافه سینما ای میل بزنید.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج