جاباما
۳۸۹۲۹۲
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

ساخت گوشی ارزان با عمر باتری ۳۳ ساعته

معمولا برای خرید گوشی های هوشمندی که عمر باتری زیادی دارند باید مبالغ زیادی پرداخت کرد، اما X Power که تنها ۱۴۹ دلار قیمت دارد از این لحاظ یک استثنا محسوب می شود.

خبرگزاری مهر: معمولا برای خرید گوشی های هوشمندی که عمر باتری زیادی دارند باید مبالغ زیادی پرداخت کرد، اما X Power که تنها ۱۴۹ دلار قیمت دارد از این لحاظ یک استثنا محسوب می شود.
ساخت گوشی ارزان با عمر باتری 33 ساعته

این گوشی متوسط آندرویدی فاقد امکانات فوق العاده یا چشمگیر است، اما در آن از پردازنده Helio P۱۰ شرکت MediaTek استفاده شده است که رقیبی برای پردازنده های موبایلی اینتل و ARM محسوب می شود.
پردازنده های ساخت MediaTek قبلا در تبلت های ساخت آمازون هم مورد استفاده قرار گرفته بود.

البته این پردازنده ها ضعیف تر از تولیدات شرکت هایی مانند Qualcomm هستند و مزیت به کارگیری آنها کاهش قیمت تمام شده گوشی های هوشمند است.

پردازنده۱.۸ گیگاهرتزی Helio P۱۰، به ادعای شرکت سازنده آن ال جی،‌ عملکردی مشابه با Snapdragon ۶۰۰ series کوآلکوم دارد و از شبکه های نسل چهارم تلفن همراه هم پشتیبانی می کند.

X Power مجهز به سیستم عامل آندروید ۶، نمایشگر ۵.۳ اینچی Full HD (۱۰۸۰p)، دوربین ۸ مگاپیکسلی، ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی، ۲ گیگابایت رم، امکان نصب حافظه microSD و باتری قدرتمند ۴۱۰۰ میلی آمپری است. با نصب این باتری می توان از گوشی یاد شده برای ۳۳ ساعت مکالمه مداوم استفاده کرد. فروش این گوشی ظرف یک هفته آینده آغاز خواهد شد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج