۳۸۹۲۹۶
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

گواردیولا: آسیب دیدگی سیلوا خبر خوبی نیست

سرمربی منچسترسیتی پیش از رویارویی با بورنموث تاکید کرد آسیب دیدگی یکی از بهترین بازیکنان تیمش به هیچ وجه خبر خوبی برایش نیست.

خبرگزاری ایسنا: ‌به نقل از ساکرنت، منچسترسیتی بعد از شروع خیلی خوبی که در این فصل داشته است، باید عصر امروز (شنبه) در هفته‌ پنجم لیگ برتر انگلیس برابر بورنموث به میدان برود.

پپ گواردیولا پیش از دیدار امروز برابر بورنموث گفت‌: می دانم شروع خوبی داشتیم ولی هر بازی شرایط متفاوتی دارد. نباید دلخوش به بازی‌هایی باشیم که در ابتدای فصل توانستیم پیروز شویم.

سرمربی اسپانیایی منچسترسیتی در مورد محرومیت سرخیو آگوئرو نیز گفت: شکی درباره توانایی‌های آگوئرو نیست ولی من فکر می‌کنم او به کسی نیاز دارد که در کنارش باشد تا عملکرد بهتری را ارائه دهد. آگوئرو به خوبی می داند چطور باید بازی کند. از او می خواهم که هر بازی برای حضور در ترکیب ثابت خودش را اثبات کند. همه ما به موفقیت در کارمان نیاز داریم. از روزنامه‌نگار و مربی گرفته تا بازیکن فوتبال. هر کس می داند اگر خوب نباشد، کسی دیگر جای او را می‌گیرد. حضور هیچ بازیکنی در تیم من از پیش تعیین شده نیست و باید همه خودشان را اثبات کنند. این وضعیت فقط برای آگوئرو نیست و تمامی بازیکنان از جمله ونسان کمپانی باید خودشان را نشان دهند. در این صورت که در ماه آوریل برای قهرمانی در لیگ برتر تلاش خواهیم کرد. مطمئن باشید اگر خوب بازی نکنیم، تیم دیگری جای ما را خواهد گرفت.

سرمربی منچسترسیتی در پایان نیز گفت‌: بورنموث را به دقت آنالیز کردیم و می‌دانیم آنها مهاجمان خطرناک و خوبی در ترکیب خود دارند که از فضاهای کوچک نیز می‌توانند موقعیت ایجاد کنند. به همین خاطر باید مراقب آنها باشیم. به احتمال زیاد در این بازی داوید سیلوا را در اختیار نخواهیم داشت و این خبر خوبی برای ما نیست. او با کمی مصدومیت مواجه شده است و به نظر نمی رسد بتواند ما را همراهی کند.

گواردیولا و منچسترسیتی امیدوار هستند بتوانند پنجمین برد پیاپی خود را در لیگ برتر به دست بیاورند. آنها همچنین اواسط هفته‌ نیز باید در جام اتحادیه به میدان بروند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج