۳۸۹۳۳۵
۱ نظر
۵۰۰۰
۱ نظر
۵۰۰۰
پ

ملی پوشهای پرسپولیس عامل تساوی دربی!

برانکو ایوانکوویچ بعد از عملکرد نه چندان جذاب تیمش برابر استقلال انتقاداتی را متوجه کارلوس کی روش و عملکرد او در قبال ملی‌پوشان کرد.

ورزش سه: سرمربی پرسپولیس که در فاصله ۶ هفته از لیگ تاکنون دو بار تیمش را با بدنسازی در شرایط مسابقات نگه داشته، در واکنش به انتقادات درباره عملکرد تیمش، شرایط تیم ملی را یکی از دلایل آن عنوان کرد.

پرسپولیسی ها که بیشترین تعداد بازیکنان حاضر در اردوی تیم ملی را با توجه به حضور علیرضا بیرانوند، سیدجلال حسینی، محمد انصاری، رامین رضاییان، کمال کامیابی نیا، وحید امیری و مهدی طارمی به خود اختصاص داده بودند، در فاصله هفته چهارم تا پنجم لیگ و در مقطعی یک ماهه بدون این بازیکنان تمرینات خود را سپری کردند و مجبور به انجام بدنسازی مجدد شدند.

در این ارتباط برانکو ایوانکوویچ در اولین بازی تیمش بعد از بازگشت تیم ملی از چین نتوانست از وحید امیری نیز سود ببرد و این بازیکن را با توجه به مصدومیت از دست داد. بهترین بازیکن پرسپولیس که در چهار هفته اخیر با دو گل سه امتیازی اش نقش اساسی در صدرنشینی سرخپوشان داشت و چارچوب شناسی اش یکی از فاکتورهایی بود که برانکو را مجاب به استفاده از او به عنوان زوج مهدی طارمی در خط حمله کرده بود. این بازیکن به دلیل تورم شدید مچ پا علیرغم تلاش کادرپزشکی نتوانست برابر تراکتورسازی و همچنین دربی به میدان برود تا اولین ضربه را سرخپوشان از این مساله بخورند.

سیدجلال حسینی نیز دیگر مصدوم پرسپولیس بود که البته با صلاحدید کارلوس کی روش نیز قرار بود برابر چین به میدان نرود اما مصدومیت پژمان منتظری باعث شد تا او نیز علیرغم درد شدید در ناحیه قفسه سینه در این بازی به میدان برود و در بازگشت نیز با توجه به نیاز سرخپوشان دو بازی سخت را مقابل تراکتورسازی و استقلال پشت سر گذاشت.

محمد انصاری نیز که تاکنون فرصت حضور در ترکیب تیم ملی را به دست نیاورده در دیدار برابر استقلال به دلیل فشار زیاد دچار حالت تهوع شد تا او نیز دست برانکو را خالی بگذارد و سرمربی کروات مجبور به تعویض اجباری در ترکیب تیمش شود.

رامین رضاییان البته در ترکیب پرسپولیس مستثنی است؛ او که یکی از آماده ترین بازیکنان تیم ملی برابر چین محسوب می شود، اینک به دلیل مسائل ابتدای فصل و همچنین دیر اضافه شدن به ترکیب پرسپولیس و آمادگی حسین ماهینی نیمکت نشین شده است.

کمال کامیابی نیا نیز که در ادامه روند رو رشد و درخشش خود در این فصل هم توانست به لیست تیم ملی راه یابد، بعد از دوری یکماهه از تمرینات پرسپولیس ناگهان در آستانه دیدار برابر قطر از لیست تیم ملی خط خورد تا با روحیه ای نامناسب به ترکیب پرسپولیس اضافه شود.

مهدی طارمی دیگر ملی پوش پرسپولیس بود که در بازی برابر قطر فرصت حضور در پست وینگر چپ تیم ملی به او رسید و در برابر چین هم نیمکت نشین شد. بازیکنی که برانکو اعتقاد دارد با توجه به دوری از تمرینات در ابتدای فصل نیاز به تمرینات بیشتری برای رسیدن به آمادگی فصل گذشته اش دارد و همچنان از مرز آمادگی به دور است و قرار است در پایان این هفته هم بار دیگر به اردوی تیم ملی دعوت شود تا همچنان از تمرینات بدنی محروم باشد.

تمام این مسائل باعث شد برانکو ایوانکوویچ که بارها موقعیت و موفقیت تیم ملی را ارجح تر بر تیم باشگاهی خود عنوان کرده بود و اعلام کرده بود در تیم باشگاهی اش می کوشد بازیکنان آماده را در اختیار تیم ملی قرار دهد، انتقاداتی به تیم ملی داشته باشد؛ سرمربی کروات پرسپولیس در این باره گفته: طارمی یک هفته قبل از شروع لیگ به تیم ما ملحق شد و در تمرینات آماده‌سازی ما را همراهی نکرد. او به مدت یک ماه در تیم ملی بود و معلوم است که در این مدت هنوز به آمادگی لازم نرسیده است. به دنبال توجیه نیستم که چرا امیری در این بازی به میدان نرفت. انصاری هم در نیمه دوم با حالت تهوع مواجه شد و...

برانکو ایوانکوویچ در ادامه انتقاداتش گفت: به هر حال تعطیلات طولانی مدت تاثیرگذار است. هیچ مربی و هیچ تیمی وجود ندارد که فرم تیمش را با این فاصله تعطیلات در حالت آماده نگه دارد. مخصوصا اینکه اگر ۵-۶ بازیکن کم داشته باشد. همچنین برنامه تمرینی تیم ملی و باشگاهی تفاوت دارد.

با این شرایط البته بعد از بازی هفته هفتم بار دیگر بازیکنان در اختیار کارلوس کی‌روش قرار خواهند گرفت و برانکو ایوانکوویچ باید بدون ملی پوشان خود تیمش را برای ادامه مسابقات آماده کنند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      باز هم یک تیتر مزخرف دیگه!!!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج