۳۸۹۳۴۷
۲ نظر
۵۰۰۳
۲ نظر
۵۰۰۳
پ

گودرزی: از عملکرد پارالمپیک راضی هستیم

وزیر ورزش و جوانان گفت: تا این لحظه از عملکرد مجموعه پارالمپیک در ریو رضایت کامل داریم و امیدواریم که در ادامه موفق باشند.

خبرگزاری فارس: محمود گودرزی در مراسم رونمایی از تابلوی مجموعه فرهنگی ورزشی ناشنوایان حضور داشت و در صحبت‌های خود عنوان کرد: ورزشگاه ناشنوایان به جهت تلاش‌های ۳۰ ساله مصطفی داودی پدر شهید که بعد از انقلاب به گردن جامعه ورزش حق داشتند تلاش کردیم تا نام ایشان جاودانه شود.

وی در ادامه افزود سال گذشته در شورای معاونین این موضوع مطرح شد که یک ورزشگاه به نام ایشان ثبت شود و در جلسه موافقت شد امروز با حضور خانواده این بزرگوار این اتفاق رخ داد. امیدوارم عزیزان و پیشکسوتان که در عرصه ورزش هستند یاد آنها همیشه گرامی شود.

گودرزی در مورد نتایجی که کاروان پارالمپیک در ریو کسب کرده است گفت خوشبختانه پارالمپیک نشان داده که وضعیت خوبی داشته است و همیشه موفق بوده است این بار وضعیت مناسبی را دارند و دیدیم که چطور رکودهای خوبی ثبت شده و مدال‌های خوشرنگی را تا به این لحظه کسب کردند. در ادامه راه برای آنها آرزوی موفقیت دارم و تا این لحظه از مجموعه پارالمپیک و عملکرد آنها رضایت کاملی داریم.

وی در مورد تغییر برند تیم ملی فوتبال گفت: تصمیمات این چنینی و انتخاب برندها در سطح فدراسیون گرفته می‌شود. خیلی وزارت ورزش در چنین موضوعی دخالتی ندارد و تنها ما می‌توانیم به آنها از لحاظ فکری کمک کنیم. متاسفانه در گذشته از برندهای خوبی استفاده نمی‌شد و به نظرم تصمیم فدراسیون فوتبال عاقلانه بود و امیدوارم فدراسیون با همین برند به فعالیت خود ادامه دهد.

وی در پاسخ به این سوال که آیا فدراسیون ناشنوایان زیر مجموعه پارالمپیک می‌شود یا خیر گفت: طبق قوانینی که وجود دارد ما این موضوع را بررسی خواهیم کرد.

گودرزی در واکنش به جوسازی کشور عربستان درباره لباس ورزشکاران ایرانی در پارالمپیک که با درج نام خلیج فارس در مسابقات حضور دارند، گفت: به زودی در این زمینه موضع گیری رسمی خواهیم کرد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      تو راضی نباشی که راضی باشه در ضمن این بزودیت بعد از پایان بازیها نباشه جناب دکتر!!!

    • بدون نام

      خدایی هیچی نگو حال مردمو به هم نزن حداقل اظهارنظر نکنید چون قسم میخورم بیشتر این بنده خداها ورزشکاران خودشون با تلاش خودشون بدون هیچ امکاناتی به اینجا رسیدن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج