۳۸۹۳۸۸
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

پیرمرد آرژانتینی مسافر لهستان می‌شود؟

سرمربی سابق تیم ملی والیبال ایران این روزها نقل محافل لهستان شده و احتمال هدایت تیم ملی این کشور را برعهده بگیرد.

خبرگزاری فارس: لوزانو، مرد نام آشنا و نسبتاً محبوب برای والیبال ایران که به تازگی از مرز ۶۰ سالگی گذشته است در بازار انتخاب سرمربی برای لهستانی‌ها حرف اول را می‌زند. وی که در سال‌های ۲۰۰۵ تا ۲۰۰۸ هم سرمربی تیم ملی لهستان بوده و با این تیم به عنوان نایب قهرمانی مسابقات قهرمانی جهان در سال ۲۰۰۶ رسیده است، حالا یک بار دیگر دورخیز کرده تا به جایگاه گذشته خود بازگردد.

لوزانو در المپیک ۲۰۰۸ پکن چندان موفق نبود و تیم ملی لهستان در مرحله یک چهارم نهایی با شکست مقابل ایتالیا از دور مسابقات کنار رفت و پس از آن هدایت تیم‌های ملی اسپانیا، آلمان و ایران را هم پذیرفت و فصل گذشته در لیگ لهستان، سرمربی تیم چراد چارنی رادوم بود و المپیک ۲۰۱۶ ریو را هم با ایران تجربه کرد.

بعد از این تجربه بزرگ و شیرین برای لوزانو، طبق قانون مدت قرارداد وی با فدراسیون ایران به اتمام رسید و حالا در رسانه‌های لهستان این مربی آرژانتینی را گزینه اول هدایت تیم ملی کشور خود می‌دانند. برخی از سایت‌ها و خبرگزاری‌های لهستانی نام‌هایی را مطرح می‌کنند که می‌توانند جایگزین استفان آنتیگای جوان و در عین حال با تجربه شوند. برخی رسانه‌ها که پا را فراتر گذاشته و صحبت از عقد قرارداد ۴ ساله لوزانو با فدراسیون لهستان کردند. حتی اگر این فرضیه هم درست باشد، مسئولان فدراسیون این کشور اما مذاکره با مربی را از ریشه تکذیب کردند.

آنها در سایت خود هرگونه قرارداد کتبی یا شفاهی با مربی‌های اعلام شده در مطبوعات و رسانه‌ها را کذب دانستند و از همه رسانه ها خواستند تا اطلاع رسمی فدراسیون به شایعات دامن نزنند. در این تکذیب نامه آمده که: «فعلاً سرمربی تیم استفان آنتیگا است و ما هیچ نوع قرارداد کتبی و هیچ نشست و گفت و گویی در این رابطه با کسی نداشته ایم و تمامی اخبار منتشر شده کذب و نادرست است.»

از زاویه دیگری هم می‌توان به این خبرها نگاه کرد؛ آن هم اینکه لوزانو دیگر سرمربی ایران نخواهد بود، چراکه با تمام بازارگرمی‌هایی که رائول می‌کند فدراسیون والیبال ایران واکنشی نشان نمی‌دهد و این می‌تواند به این معنا باشد که ایران دیگر تمایلی به ادامه همکاری با دوست دیرین ولاسکو و سرمربی خود در المپیک ۲۰۱۶ ریو ندارد. طبق قوانین حالا لوزانو یک مربی آزاد است و می‌تواند با هر تیمی مذاکره کرده و قرارداد امضا کند، اما باید دید که آیا مقصد بعدی این پیرمرد آرژانتینی، لهستان خواهد بود یا خیر.

شاید یکی از نشانه‌هایی که باعث شد رسانه‌های لهستان با قدرت صحبت از حضور لوزانو در راس تیم ملی والیبال این کشور کنند اتفاقی باشد که چندی پیش رخ داد و او یکشنبه گذشته در دیدار خداحافظی پاسور پیشین تیم ملی لهستان که بین تیم ملی این کشور و تیم ستاره‌های جهان برگزار شد، مربی تیم لهستان بود!
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج