۳۸۹۴۰
۳ نظر
۵۰۰۹
۳ نظر
۵۰۰۹
پ

جمع آوری فیلم های زیرنویس فارسی

دبیر ستاد حمایت و صیانت از آثار فرهنگی، هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از جمع آوری فیلم های خارجی با زیرنویس فارسی خبر داد.

خبرگزاری ایرنا: دبیر ستاد حمایت و صیانت از آثار فرهنگی، هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از جمع آوری فیلم های خارجی با زیرنویس فارسی خبر داد.

"سعید جابری انصاریˈ افزود: جمع آوری الواح غیر مجاز در دستور کار ستاد حمایت و صیانت از آثار فرهنگی قرار دارد و این ستاد با دست فروشانی که اقدام به فروش فیلم های خارجی با زیرنویس فارسی می کنند به شدت برخورد خواهد کرد.

وی یادآور شد: در پی برخورد با دست فروشان الواح غیرمجاز در روزهای اخیر تعداد سه هزار مجموعه از آثار غیر مجاز که شامل موسیقی و فیلم های خارجی با زیر نویس فارسی بودند از سطح شهر تهران جمع آوری شد.

دبیر ستاد حمایت و صیانت از آثار فرهنگی، هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تاکید کرد: عمده این دست فروش ها در میدان‌های هفت تیر ، ولی عصر، انقلاب و بازار بزرگ بودند و پس از جمع آوری آثار غیر مجاز به آنها تذکرات قانونی داده شد.

جابری انصاری ادامه داد: البته انتظار از همه خانواده های عزیز است که با دیدن یک لوح فشرده که خارج از استانداردهایی چون مجوز و هولوگرام وزارت ارشاد، عدم اورجینال بودن (رایتی بودن) در دست فرزندان خود، نسبت به این موضوع حساسیت نشان دهند.

وی ادامه داد: پدران و مادران عزیز کشور آگاه باشند که دشمن سعی دارد با ترویج آثار غیر استاندارد به ارزش ها و باور های فرزندان آنها آسیب برساند.

دبیر ستاد حمایت و صیانت از آثار فرهنگی، هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: امروز یکی از هجمه های دشمن در حوزه جنگ نرم ترویج لوح های فشرده غیر مجاز در قالب موسیقی، بازی های رایانه ای و فیلم های خارجی با زیر نویس فارسی است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • محمد

      خدا برکت بده به اینترنت .............

    • زهرا خانوم

      من یکی که عاشق فیلم های زبان اصلی بازیرنویس هستم.خدایی هرکدومم دیدم داستان هاش عالی بودن.چه گیرهایی میدن ها!راست میگن اول سطح فیلم های داخلی رو بالا ببرن تا مجبور نشیم برای دیدن یه فیلم خــــــــــوب وهیجانی ,متوسل به فیلمهای خارجی با زیرنویس بشیم...

    • علی

      اینترنت هست خیالمان راحت

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج