۳۸۹۴۶۴
۶ نظر
۵۰۰۸
۶ نظر
۵۰۰۸
پ

ارائه اینترنت رایگان برای مردم اروپا

اتحادیه‌ی اروپا به‌تازگی اعلام کرد قصد دارد تا سال ۲۰۲۰ به تمام کشورهای عضو این اتحادیه، اینترنت رایگان و نسل پنجم اینترنت همراه ارائه بدهد.

وب سایت سایبربان: اتحادیه‌ی اروپا به‌تازگی اعلام کرد قصد دارد تا سال ۲۰۲۰ به تمام کشورهای عضو این اتحادیه، اینترنت رایگان و نسل پنجم اینترنت همراه ارائه بدهد.

ارائه اینترنت رایگان برای مردم اروپا

در حال حاضر شرکت‌های بسیاری مانند فیس‌بوک و گوگل در تلاش هستند تا به بیشتر مردم جهان اینترنت رایگان ارائه بدهند. به تازگی جین جانکر (Jean-Claude Junker) مدیر کمیسیون اروپا، در زمان «سخنرانی وضیعت کشور»۱ اعلام کرد قصد دارند تا سال ۲۰۲۰ در فضای عمومی، اینترنت رایگان در اختیار همه‌ی مردم قرار بدهند.

جانکر گفت: «ما پیشنهاد می‌دهیم تا سال ۲۰۲۰، در همه‌ی مراکز عمومی اصلی تمام روستاها و شهرهای اروپایی، اینترنت رایگان بی‌سیم ارائه بدهیم.»

مدیر کمیسیون اروپا در ادامه بیان کرد، به عنوان بخشی طرح بهبود زیرساخت‌های دیجیتالی اروپا تا پایان این دهه حداقل یک شهر (احتمالاً پایتخت‌ها) از تمام کشورهای عضو باید نسل پنجم اینترنت همراه (۵G) را ارائه بدهند. سپس تا سال ۲۰۲۵ این خدمات باید در تمام جاده‌ها، خطوط راه‌آهن و خانه‌های موجود د اروپا ارائه بشود. پایین‌ترین سرعت دانلود در نظر گرفته‌شده در این طرح، ۱۰۰ مگابیت در ثانیه است.

اتحادیه‌ی اروپا از سال آینده برای نصب هات‌اسپات‌ها در پارک، کتابخانه و دیگر مراکز عمومی، به مقامات محلی ۱۲۰ میلیون دلار کمک‌هزینه‌ی مالی پرداخت می‌کنند؛ اما هزینه‌های نصب، پشتیبانی و نگهداری از تجهیزات بر عهده‌ی مقامات هر منطقه خواهد بود.

_________________________

۱- در سخنرانی وضیعیت کشور (State of the Union Address)، رؤسای جمهور ایالات متحده آمریکا در جلسه مشترک نمایندگان مجلس نمایندگان و سنای کنگره ایالات متحده آمریکا سخنرانی سالیانه‌ای انجام می‌دهند. در این سخنرانی‌ها روسای جمهور عمده‌ترین برنامه‌های کاری خود را در عرصه داخلی و خارجی برای یک سال بعد تشریح می‌کنند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بی نام

      خداکنه توایران هم همینطوررایگان باشه،البته سرعت لاک پشتی ولی گرون مختص ایرانه

    • عباس از خوزستان شادگان

      تو ایران هم دقیقا برعکس این اتفاق افتاد و دو هفته پیش مخابرات وقت رایگان را که از شب تا صبح بود برداشت و الان دیگه تایم رایگان نداره خدایش ما داریم راه رو برعکس میریم

    • بدون نام

      محاله!همین حالا اینترنت را به صورت کلی میخرند مثلاً دو میلیون، بعد حجمی اش می کنند می فروشنده دویست میلیون! الان در آمد مخابرات سر کم شدن پبامک و...کم شده، بجاش اینترنت را به این صورت می فروشند،تازه نه در صد ارزش افزوده به اینترنت تعلق می گیره. اونوقت هیچ عقل سلیمی می‌پذیره اینترنت تو ایران رایگان بشه؟این محال است.

    • بدون نام

      اینترنت رایگانو ولش کن، الان بری خارج از کشور به یکی بگی تو ایران ۲۵ مگابایت اینترنت رو ۶۰۰۰ ریال میفروشن (ایرانسل) به احتمال زیاد طرف مقابل یا خل میشه یا در بهترین حالت برای مدت کوتاهی به اغما فرو میره :)))

    • قلندر

      سلام . یه اشتراک شش ماهه از ساعت یک تا شش صبح رایگان از مخابرات گرفتم یک ماهه قطع شد رفتم گفتن حجم نت تموم شده حجم خریدم گفتن دیگه نمیتونی از رایگانش استفاده کنی . اخه این هم شد قانون

    • بدون نام

      کاش تو ایران هم بود تو همه خونه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج