جاباما
۳۸۹۵۲۰
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

ایران در رادار گردشگران بریتانیایی

«با راه‌اندازی مجدد پرواز خطوط هوایی مهم جهان به ایران، گردشگران بریتانیایی از جمله اروپایی‌ها مشتاق به کشف و ماجراجویی در سرزمین کهن ایران هستند.»

خبرگزاری ایسنا: «با راه‌اندازی مجدد پرواز خطوط هوایی مهم جهان به ایران، گردشگران بریتانیایی از جمله اروپایی‌ها مشتاق به کشف و ماجراجویی در سرزمین کهن ایران هستند.»
روزنامه "آیریش تایمز" با اشاره به این مطلب نوشت: در حالی که دسترسی به ایران برای گردشگران اروپایی زمانی با محدودیت‌هایی فراوانی همراه بود، حالا یک مجری تور در ایرلند به نام «G Advantures» تور ۱۴ روزه سفر به ایران با عنوان «کشف سرزمین پارس» با قیمت ۱۸۸۹ یورو (۱۵۹۹ پوند) راه‌اندازی کرده و از افزایش ۲۰۰ درصدی فروش تور به مقصد ایران خبر داده است.

«راشل وسر»، مدیر کمپانی گردشگری «G Advantures» از مسجدهای زیبا و فوق‌العاده، تاریخ متنوع و همچنین مهمان‌نوازی بی‌همتای ایران‌ها به عنوان برگ برنده گردشگری ایران نام می‌برد.

گرچه دسترسی به ایران همچنان با محدویت‌هایی روبه‌رو است، اما اعزام تورهای گروهی به ایران راحت‌ترین گزینه سفر است. شهروندان بریتانیا باید در هنگام بازدید از ایران راهنمای تور داشته باشند، اما الزاما این راهنمای تور نیازی به تایید از سوی دولت ایران ندارد و بریتانیایی‌ها همچنین آزادند از حمل ونقل عمومی ایران نیز استفاده کنند.

در حال حاضر گردشگران ایرلندی از طریق کنسولگری ایران در دوبلین ویزای ورود به ایران را دریافت می‌کنند و دو مجری تور به نام‌های «Usit» و «Sunway» ازجمله کمپانی‌هایی در ایرلند هستند که بسته سفر ۱۴ روزه به ایران به قیمت ۱۷۵۴ یورو ارائه می‌دهند.

«فاطمه» - یکی از نمایندگان کمپانی گردشگری «Evaneos» - معتقد است، زمانی ایران دور از دسترس به نظر می‌رسید، اما تصمیم خطوط هوایی «بریتیش ایرویز» مبنی بر راه‌اندازی پرواز مستقیم به ایران، این کشور آسیایی را به عنوان یکی از محبوب‌ترین جاذبه‌های گردشگری جهان در سال ۲۰۱۷ معرفی کرده است.

«آندرو شلتون»، مدیر یکی از دیگر از کمپانی‌های گردشگری نیز اظهار می‌کند: اطلاعات ما حاکی از آن است ایران پس از امارات در دسترس‌ترین و مناسب‌ترین مقصد گردشگری دور برای گردشگران بریتانیاست.

«بریتیش ایرویز» به ایران بازگشته و دیگر خطوط هوایی نیز احتمالا به آن می‌پیوندند. «ایرفرانس» نیز پروازهای مستقیم خود به تهران را از ماه آوریل از سر گرفته است.

همچنین از زمستان پرواز مستقیم لندن- تهران از فرودگاه «‌هیترو» به صورت روزانه برقرار می‌شود.

بازگشایی سفارت ایران در لندن، رفع تحریم‌ها و کاهش هشدارهای سفر به ایران در سال جاری موجب افزایش تمایل گردشگران خارجی برای سفر به ایران شده است.

«آیریش ایندیپندنت» در ادامه می‌نویسد: در حالی که همسایه‌های ایران هر کدام با بی‌ثباتی دست و پنچه نرم می‌کنند، ایران همچنان یک مکان امن باقی مانده است و دلیلی ندارد گردشگران احساس کنند سفر به ایران خطری برای آنها به همراه دارد.

در حال حاضر چالش‌ اصلی ورود گردشگران خارجی، یافتن اتاق به میزان کافی در هتل‌های ایران است، هرچند تعداد تورهایی که از خانه‌ها به عنوان محل اقامت استفاده می‌کنند روز به روز افزایش می‌یابد.

به عنوان مثال کمپانی«Regent Holidays» که چندین سال است تور سفر به ایران برگزار می‌کند، در تور ۱۴ روزه خود به ایران، در مناطق شمالی کشور از اقامت‌گاه‌های خانگی استفاده می‌کند و هزینه این تور با احتساب پرواز، از ۳۹۹۹ یورو آغاز می‌شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج