۳۸۹۵۶۹
۲ نظر
۵۰۰۶
۲ نظر
۵۰۰۶
پ

۲۷ فیلم پاییز امسال که نباید از دست داد (۲)

فیلم هایی که می توانند روزهای نه چندان رضایت بخش تابستان برای هالیوود را اندکی دگرگون کرده و تغییر در رویه موجود را نوید دهند.

وب‌سایت روزیاتو: اهمیت این فیلم ها از آنجایی بیشتر می شود که نزدیک بودن مراسم اسکار را نیز در نظر داشته باشیم. امروز و در این مطلب ۹ فیلم دیگر از این فهرست تقدیم شما علاقمند صنعت سینما می شود:

"The Dressmaker"

27 فیلم پاییز امسال که نباید از دست داد (2)

کیت وینسلت -هنرپیشه مشهور برنده جایزه اسکار (تایتانیک، کتاب خوان) که در این فیلم نقش یک خیاط زنانه را ایفا می کند پس از سالها به زادگاه خود، شهری در استرالیا باز می گردد و می کوشد مشکلات گذشته را سرو سامان دهد.

اما وی در این مسیر مد و شکل پوشش شهر را دگرگون می سازد.

"The Magnificent Seven"

27 فیلم پاییز امسال که نباید از دست داد (2)

این فیلم وسترن با هنرمندی تعدادی از مشهورترین ستاره ها هالیوود روایت مردی است که تعدادی از شرورترین دوستان خود را دور هم جمع می کند تا در برخورد با عده ای دزد که ساکنان شهر را مورد آزار و اذیت قرار داده اند، با وی همکاری کنند.

بسیاری این فیلم را که ستاره هایی همچون دنزل واشنگتن (دیگر هنرپیشه برنده اسکار) ایثن هاک (همبازی واشنگتن در فیلم "Training day") و وینسنت اُنوفریو را در خود جای داده است، با فیلم ماندگار "هفت سامورایی" آکیرا کوروساوا مقایسه می کنند.

"Storks"

27 فیلم پاییز امسال که نباید از دست داد (2)

انیمیشنی دیدنی که بر زندگی لک لک هایی تمرکز دارد که وظیفه رساندن نوزادان به والدینشان را بر عهده دارند؛ زمانی که همه چیز به نظر خوب پیش می آید، یکی از لک لک ها می بایست در ماموریتی غیرمنتظره، نوزادی را به مقصد برساند و در طول مسیر با موانع موجود رو به رو شود.

"Queen of Katwe"

27 فیلم پاییز امسال که نباید از دست داد (2)

فیلم حول محور دختر جوانی اهل اوگاندا با بازی لوپیتا نیونگو- برنده جایزه اسکار برای فیلم ۱۲ سال بردگی- و مهارتش در بازی شطرنج می چرخد. این فیلم ساخته میرا نیر (کارگردان فیلم "Monsoon Wedding") است و دیوید اُیِلووُ دیگر هنریشه اصلی فیلم محسوب می شود.


"American Honey"

27 فیلم پاییز امسال که نباید از دست داد (2)

ساشل لِین که هنرپیشه ای تازه کار در هالیوود محسوب می شود، نمایشی خیره کننده در این فیلم دارد و بنظر بسیاری از منتقدین یکی از شانس های در دست گرفتن اسکار بهترین هنرپیشه زن خواهد بود. این فیلم روایت چند دختر جوان را نشان می دهد که پس از شرکت در یک مهمانی شبانه دچار دردسرهایی می شوند …

آندره آ آرنولد کارگردان این فیلم هم شانس حضور در بین نامزدهای جایزه بهترین کارگردانی اسکار را دارا است.


"Deepwater Horizon"

27 فیلم پاییز امسال که نباید از دست داد (2)

مارک والبرگ هنرپیشه معروف آمریکایی که بیشتر او را به خاطر نقش آفرینی در فیلم های اکشن بخاطر می آوریم، شخصیت اصلی فیلمی است که یکی از بزرگترین آلودگی های زیست محیطی تاریخ آمریکا را به تصویر می کشد. انفجار در یکی از دکل های نفتی در آب های آمریکا و نشت میلیون ها بشکه نفت به داخل دریا.

"Masterminds"

27 فیلم پاییز امسال که نباید از دست داد (2)

این فیلم کمدی که بر اساس حقایق دومین سرقت بزرگ پول نقد از بانک های آمریکا در سال ۱۹۹۷ (سرقت از بانک لومیس فارگو) ساخته شده است می تواند با توجه به سوژه، ژانر و ستاره های خود، توجه بسیاری از مخاطبان را به خود جلب کند.


"Miss Peregrine's Home for Peculiar Children"

27 فیلم پاییز امسال که نباید از دست داد (2)

پسر بچه ای در میانه راه به خانه ای می رسد که هر یک از کودکان آن قدرتی ویژه دارند. کارگرادانی این تریلر را تیم بورتون عهده دار بوده است.

The Birth of a Nation"

27 فیلم پاییز امسال که نباید از دست داد (2)

"تولد یک ملت" به عقیده بسیاری از منتقدان و کارشناسان سینمایی، فیلم بسیار مهمی است. نیت پارکر که هم کارگردانی فیلم را برعهده دارد و هم در نقش شخصیت اصلی مقابل دوربین رفته است، توانست تقریبا تمامی جوایز مهم جشواره فیلم سان دنس را درو کند. داستان فیلم در مورد برده ای است که شورشی عمومی بر علیه برده داری را در ایالت ویرجینیا رهبری می کند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      آیکارا هورو سووا! ها؟ این تلفظ جدید "آکیرا کوروساوا " هست یا مترجم متن هیچ آشنایی ای با این کارگردان بزرگ نداشته؟

    • بدون نام

      تیم برتون درسته.
      هیچ کجا تیم بورتون نمينويسن.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج