۳۸۹۷۰۴
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

ساخت پارکینگ در محدوده مترو آزادگان

رئیس کمیته نظارت کمیسیون نظارت و حقوقی شورای اسلامی شهر تهران در راستای بررسی مشکلات محلات منطقه ۱۹ به بررسی خواسته های شورایاری، هیئت امنا و اهالی محله اسماعیل اباد پرداخت.

خبرگزاری مهر: محسن پیرهادی ساماندهی مشاغل و صنایع مزاحم و دارای آلودگی های زیست محیطی را از مهمترین خواسته های شورایاری، هیئت امنا و اهالی این محله عنوان کرد و بیان داشت: محله اسماعیل آباد در نوار مرزی شهر تهران قرار گرفته و برخی مشاغل و صنایع مزاحم و دارای آلودگی های زیست محیطی از جمله کوره های آجرپزی، آبکاری ها و انبار ها در بافت مسکونی این محله فعالیت می کنند که موجب نارضایتی اهالی شده و اهالی درخواست ساماندهی و رسیدگی به وضعیت این مشاغل را دارند.

پیرهادی در ادامه افزود: مشاغلی که دارای آلودگی های زیست محیطی می باشند و همچنین انبارهای تجاری، نباید در بافت های مسکونی و در جوار واحدهای مسکونی فعالیت نمایند. چرا که بعضاً این مشاغل غیر از مزاحمت برای واحد های مسکونی، از لحاظ سیستم های ایمنی در برابر آتش سوزی و ... نیز خطر بالقوه ای به حساب می آیند.

پیرهادی در ادامه احداث پارکینگ در محدوده مترو آزادگان را از دیگر درخواست های شورایاری و هیئت امنا عنوان نمود و گفت: در محدوده مترو آزادگان بدلیل عدم وجود پارکینگ و حجم مسافرینی که از نقاط مختلف محله و منطقه از ایستگاه مترو آزادگان استفاده می‌کنند، بعضاً افرادی با وسیله نقلیه شخصی تا این ایستگاه می آیند و بدلیل عدم وجود پارکینگ وسیله نقلیه خود را ساعتها در مکان های نامناسب پارک می کنند که مشکلاتی را برای ساکنین این محدوده بوجود آورده است.

پیرهادی ادامه داد، در حال حاضر در جنب ایستگاه مترو آزادگان یک گاراژ وجود دارد که طبق پیگیری های بعمل آمده متعلق به یکی از ارگان های دولتی است و در حال حاضر مورد بهره برداری قرار نمی گیرد و اهالی درخواست پیگیری های لازم جهت استفاده از این گاراژ بعنوان پارکینگ را دارند که البته ما این موضوع را به شهرداری منعکس کردیم تا درصورتی که این واحد جهت بهره برداری به عنوان پارکینگ حائز شرایط و ضوابط شهری باشد، پیگیری لازم توسط شهرداری بعمل آید.

عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر تهران، تسریع در شروع عملیات اجرایی احداث ساختمان سرای محله اسماعیل آباد را از دیگر خواسته های اهالی برشمرد و عنوان داشت: با توجه به تغییراتی که در تقسیم بندی محلات انجام شد، ساختمان سرای محله اسماعیل آباد در محدوه محله دولتخواه شمالی واقع گردیده و عملاً نمی تواند خدماتی به اهالی محله خود ارائه دهد که البته شهرداری به منظور رفع این مشکل تصمیم به احداث ساختمانی بعنوان سرای محله در داخل محله اسماعیل آباد نمود و طبق بررسی های بعمل آمده نقشه های اجرایی ساختمان نیز تهیه و تأیید گردیده اند و لیکن عملیات اجرایی تاکنون شروع نشده است که می بایست این امر تسریع گردد.

رئیس کمیته نظارت شورای اسلامی شهر تهران، عدم تأمین روشنایی معابر را از دیگر گلایه های اهالی برشمرد و عنوان داشت: در محله مذکور هنوز در برخی معابر از جمله کوچه شهید نجفی، کوچه شهید رضا نژاد فر و ... تیرهای چراغ برق به صورت چوبی هستند که این مسئله جای تعجب دارد و همچنین جانمایی تیرها نیز در برخی معابر نیازمند ساماندهی و اصلاح می باشد.

پیرهادی افزود: اهالی اظهار داشته اند که جهت تعویض این تیرهای برق مراجعات و مکاتباتی با اداره برق منطقه نموده اند که علیرغم حصول نتیجه، اداره برق عنوان نموده است که هزینه تعویض تیر را باید اهالی پرداخت نمایند.

وی در ادامه گفت: این تیرها علیرغم اینکه منظر شهری را نازیبا می کنند، یک خطر بالقوه نیز به حساب می آیند، اگر آتش سوزی در این تیرهای چوبی رخ دهد، به یک فاجعه منجر می گردد. لذا می بایست پیگیری و اقدام لازم جهت تعویض این تیرها از سوی اداره برق منطقه بعمل آید.

پیرهادی در ادامه تعریض خیابان شهید حیدری و ساماندهی و اصلاح مسیر تاکسی های خط دولتخواه به اسماعیل آباد را از دیگر خواسته های اهالی عنوان و افزود: تاکسی های خط مذکور از مسیرهای فرعی و کوچه ها عبور می نمایند که این مسئله موجبات نارضایتی ساکنین در این معابر گردیده است.

پیرهادی در پایان افزود: کلیه مشکلات و خواسته های اهالی محله اسماعیل آباد از شورایاری و هیئت امنای محله احصا گردید و مکاتبات لازم با شهردار تهران، معاونت های مربوطه و دستگاه ها و ارگانهای ذیربط صورت پذیرفت و همچنین کمیته نظارت شورای اسلامی شهر تهران پیگیری لازم را به منظور رفع مشکلات مطروحه را بعمل خواهد آورد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج