۳۸۹۷۶۰
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

خدا صبرت بدهد آقای کی‌روش!

تیم ملی در دو بازی ابتدایی‌اش در مسابقات مقدماتی جام‌جهانی روسیه نمایش‌های خوبی مقابل قطر و چین ارایه نداد و همین مساله خیلی‌ها را نگران کرد.

بانک ورزش: شاید روی کاغذ، کارلوس کی‌روش ستاره‌های فراوانی در اختیار دارد که می‌تواند به کمک آنها کار را پیش ببرد، اما مشکل اینجاست که برخی از کلیدی‌ترین ستاره‌های کشورمان به هیچ‌وجه در شرایط کیفی مطلوبی نیستند که از جمله آنها می‌توان به احسان حاج‌صفی و آندرانیک تیموریان اشاره کرد.
حاج‌صفی بعد از فصل بدی که در دسته دوم لیگ آلمان پشت سر گذاشت، به ایران برگشت و با پیشنهادهای متعددی از سوی استقلال، تراکتورسازی و سپاهان مواجه شد. او در نهایت تصمیم گرفت دوباره به تیم سابقش برگردد و طلایی‌پوش شود. با این وجود نمایش‌هایی که تا اینجای فصل از احسان دیده‌ایم، ابدا قابل قبول نبوده است. حاج‌صفی فعلا در همه مسابقات سپاهان ضعیف بوده و این مساله، خیلی‌ها را نگران کرده است. او در بازی اخیر تیم اصفهانی برابر ماشین‌سازی هم از استانداردهای مورد انتظار فاصله زیادی داشت و بازی بدش را با هدر دادن یک ضربه پنالتی تکمیل کرد. ناگفته نماند در تیم ملی هم بازی او برابر قطر آنقدر دور از انتظار بود که در چین یه یک نیمکت‌نشین تبدیل شد.
حکایت کاپیتان تیم ملی اما، عجیب‌تر هم هست. در شرایطی هفته گذشته خیلی‌ها منتظر یک نمایش خاص از آندو در برابر استقلال تهران بودند، او عملا در زمین مسابقه «محو» بود و کار ویژه‌ای صورت نداد. اوضاع در بازی این هفته ماشین مقابل سپاهان به مراتب بدتر هم شد. آنهایی که روز پنجشنبه این مسابقه را تماشا کردند، قطعا متوجه نمایش پرانتقاد تیموریان به خصوص در نیمه اول شدند. او روی گل سپاهان یک تو سر توپ وحشتناک خورد، یکی دو بار توپ از بین پاهایش گذشت، کلی پاس غلط داد و چندین خطای بی‌مورد انجام داد؛ تا جایی که از تبریز خبر رسید برخی از تماشاگران با فریاد خواهان تعویضش شدند! به هر حال طبیعی است که افت شدید این دو بازیکن، به تیم ملی هم ضربه بزند و کار را برای کی‌روش سخت کند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج