۳۸۹۸۴۹
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

عشوری: به حکم انسانیت خوشحالی گل نکردم

هافبک تیم فوتبال تراکتورسازی، گفت: به حکم انسانیت بعد از گلزنی مقابل ذوب آهن خوشحالی نکردم. به هر حال سال‌های زیادی در این تیم بازی کرده‌ام.

خبرگزاری تسنیم: سینا عشوری در مورد پیروزی دو بر یک تیمش مقابل ذوب آهن، گفت: بازی بسیار خوبی بود. به تیم ذوب آهن خسته نباشید می‌گویم آنها بازی جانداری را به نمایش گذاشتند و تنها زمین بود که در این بین کیفیت ایده‌آلی نداشت.

وی مورد صدرنشینی تراکتورسازی در پایان هفته ششم لیگ برتر،‌ خاطرنشان کرد: صدرنشینی در این هفته‌ها اهمیتی ندارد حتی اگر شما تا یک هفته مانده به پایان مسابقات هم صدرنشین باشید اهمیتی ندارد. تیمی قهرمان می‌شود که تا هفته آخر در صدر جدول قرار داشته باشد.

هافبک تراکتورسازی در مورد اینکه خیلی‌ها پرسپولیس و تراکتورسازی را مدعی اصلی قهرمانی می‌دانند، خاطرنشان کرد: صحبت از این مسئله زود است اما فراموش نکنید که ما امسال فقط به قهرمانی فکر می‌کنیم و اصلا به دنبال سهمیه و مسائل دیگر نیتسیم. پرسپولیس بسیار منسجم است و ذوب آهن و سپاهان هم شرایط خوبی دارند. استقلال را فراموش نکنید این تیم هم در ادامه وضعیت بهتری پیدا خواهد کرد. نمی‌توانیم فقط از پرسپولیس و تراکتورسازی به عنوان شانس قهرمانی نام ببریم.

عشوری در رابطه با گلی که در بازی با سپاهان به ثمر رساند و خوشحالی نکرد، اظهار داشت: این گل لطف خدا و زحمت بازیکنان بود. این گل را به شهید باکری تقدیم کردم. انسانیت حکم می‌کرد که بعد از این گل خوشحالی نکنم چرا که سال‌ها در این تیم بازی کردم. از همین جا برای ذوب آهن آرزوی موفقیت می‌کنم و امیدوارم شرایط ایده‌آلی پیدا کنند.

وی در مورد دیدار هفته هفتم تیمش مقابل سیاه‌جامگان تصریح کرد: سیاه‌جامگان تیم بسیار خوب و زرنگی است. این تیم را به هیچ وجه نمی‌توان پیش‌بینی کرد. با فرهاد کاظمی در ذوب آهن کار کردم او مربی است که حریف را به خوبی آنالیز می‌کند و به خوبی ارنج را انجام می‌دهد. او یکی از بهترین مربی‌هایی است که در دوران ورزشی‌ام با آنها همکاری کردم. باید تلاش کنیم تا در این بازی نتیجه خوبی بگیریم.

عشوری در مورد برگزاری دیدار تیمش مقابل سیاه‌جامگان در ورزشگاه اختصاصی تراکتورسازی، خاطرنشان کرد: این زمین نه در شان باشگاه تراکتورسازی و نه در شان هواداران است. قبل از اینکه تصمیم به بازسازی چمن گرفته شود باید در این مورد فکر می‌کردند و تصمیم درستی اتخاذ می‌شد. واقعا برگزاری بازی در این زمین ناراحت کننده است. امیدوارم هر چه زودتر به ورزشگاه یادگار باز گردیم.

هافبک تراکتورسازی در مورد اینکه آیا از شرایط مالی این تیم ناراضی نیست، عنوان کرد: ناراضی نیستم. سال قبل سرباز بودم و پولی نمی‌گرفتیم. شرایط مالی باشگاه‌ پائین وبالا دارد و تا الان طبق شرایط قرارداد پول نگرفتم این مسئله پائین و بالا دارد اما باشگاه تلاشش را می‌کند مصطفی آجورلو قول داده شرایط مالی باشگاه خوب باشد و ما هم قول دادیم با تمام توان بجنگیم. باشگاه از ما راضی است و ما هم از باشگاه‌ رضایت داریم. از آجورلو تشکر می‌کنم او تلاشش را می‌کند و امیدوارم تمام تلاش‌ها به نتیجه گیری تیم منتج شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج