۳۸۹۸۵
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

گمانه زنی درباره نام کسانی که کنترلشان سخت است

۵ پادشاه آقای فتح الله زاده!

«ما پنج بازیکن بزرگ، با ادعا و ظرفیت فراوان در تیممان داریم که کنترل این همه ستاره بسیار سخت است. باید این مسائل را تحمل کنیم.» این جمله، پاسخ فتح الله زاده به خبرنگاران درباره دلیل ناراحتی رحمتی و جباری است.

5 پادشاه آقای فتح الله زاده!

تماشا: «ما پنج بازیکن بزرگ، با ادعا و ظرفیت فراوان در تیممان داریم که کنترل این همه ستاره بسیار سخت است. باید این مسائل را تحمل کنیم.» این جمله، پاسخ فتح الله زاده به خبرنگاران درباره دلیل ناراحتی رحمتی و جباری است.

او که در همین مصاحبه ادعا کرده 5 پادشاه را در یک اقلیم می گنجاند و نتیجه می گیرد، تلویحا مشکلاتی را که میان چند بازیکن بزرگ استقلال وجود دارد تایید کرده است. استقلال امروز کانون حضور بزرگانی است که نام هر کدامشان توانایی به حاشیه کشاندن یک تیم را دارد و جمع شدن این نام ها زیر یک سقف، می تواند آن سقف را خراب کند.

هر چند فتح الله زاده در این گفت و گو فقط نام قلعه نویی را به عنوان یکی از پادشاهان مورد نظر برده، ولی با اتفاقات و حرف و حدیث هایی که در دو سه روز گذشته رخ داده، حدس زدن نام دیگر پادشاهانی که ممکن است نتوانند با هم در یک اقلیم بگنجند خیلی سخت نیست.

1. فرهاد مجیدی

او در عین حال که می تواند استقلال را به قهرمانی نزدیک کندن یکی از بزرگترین مشکلات فتح الله زاده هم هست. فرهاد که محبوبترین بازین استقلال است، امروز وارد اردویی شده که به خاطر همین محبوبیت، مخالفان زیادی دارد و این اصلا اتفاق خوبی نیست. بازگشت شماره 7 دوست داشتنی استقلال امروز همه مسائل این باشگاه را تحت تاثیر قرار داده است و تحمل این وضعیت برای بعضی از بازیکنان اصلا آسان نیست.

5 پادشاه آقای فتح الله زاده!

شاید آنها دوست داشتند بدون حضور فرهاد این تیم را به موفقیت برسانند و اگر استقلال در پایان فصل قهرمان شود، درصد زیادی از این قهرمانی خواه ناخواه به پای فرهاد نوشته می شود و سهم دیگران ندیده گرفته می شود.


2. سید مهدی رحمتی

کاپیتان استقلال یکی از مهمترین و تاثیرگذارترین بازیکنان این تیم است. نظرسنجی برنامه 90 و انتخاب او به عنوان بهترین بازیکن نیم فصل اول، نشان از محبوبیت زیاد او در میان هواداران استقلال دارد. محبوبیتی که با آمدن فرهاد مجیدی، اگر خدشه دار هم نشود، کمرنگتر خواهد شد. شایعه قهر یکی دو روزه او و ناراحتی از دادن بازوبند به مجیدی و حتی تحویل دادن بازوبند از سوی او به نکونام و بالاخره برخورد نه چندان گرم او با فرهاد در اولین حضور مجیدی در تمرین استقلال، همه و همه این گزاره را تقویت می کند که رحمتی یکی از 5 پادشاه مورد نظر مدیرعامل استقلال است. یکی از کسانی که حضور رقیبانی مثل مجیدی برایش خوشایند نیست و به همین دلیل ممکن است در ادامه راه مشکلاتی بین این دو به وجود بیاید.


۳. جواد نکونام

در اولین روزهایی که بحث بازگشت مجیدی به استقلال مطرح شد، مسئله ناراحتی نکونام از حضور در فوتبال ایران هم بحث اول اردوی استقلال شد. خیلی زود شایعه شد که دلیل اصلی ناراحتی جواد، بازگشت شماره ۷ محبوب استقلال به این تیم است. نکونام در اولین تمریناتی که با حضور فرهاد مجیدی دنبال شد، غیبت کرد تا این شایعه بار دیگر پررنگ شود.

غیبتی که حتی فتح الله زاده هم ادعا کرد دلیلش را نمیداند. شاید نکونام، با سابقه حضور چندساله در لالیگا و بستن بازوبند کاپیتانی تیم ملی آن هم در حضور علی کریمی نمی تواند کاپیتانی فرهاد را در استقلال هضم کند.

5 پادشاه آقای فتح الله زاده!


4. پژمان منتظری

منتظری یکی از کاندیداهای کاپیتانی استقلال در ابتدای فصل بود. او هم یکی از قدیمی های استقلال است که البته در گفت و گو با رسانه ها مشکلش را با بازگشت مجیدی تکذیب کرده است اما شواهدی وجود دارد که نشان می دهد بازیکن خوش اخلاق و محجوب استقلال زیاد هم از بازگشت مجیدی خوشحال نیست. او در تمرینات این روزهای استقلال مثل روزهای قبل سرحال نیست و ظاهرا از چیزی دلخور است. با این حال به نظر می رسد منتظری راحت تر از دیگران با این قضیه کنار بیاید.


۵. مجتبی جباری

شماره ۸ محبوب استقلال بعد از رهایی از مصدومیت، به صورت نصفه و نیمه در تمرین های استقلال شرکت کرده است. او هم مثل نکونام، در بعضی از روزها در تمرینات غیبت می کند. شاید استقلالی ها برای احتیاط هم که شده سعی می کنند زیاد به او فشار نیاورند اما پزشک استقلال دلیل غیبتش را مصدومیت نمی داند و نکته کلیدی ماجرا همین جاست. با این همه نباید فراموش کرد که جباری بر اساس عادتی دیرینه، گاهی در اولین تمرین بعد از بازی، غایب است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج