۳۸۹۸۵۷
۱ نظر
۵۰۰۴
۱ نظر
۵۰۰۴
پ

بزرگان صنعت هوایی جهان در تهران

امضای سند برجام و لغو تحریم‌ها قرار است صنعت خسته هوایی ایران را به روز کند. درحالی که در سال‌های طولانی تحریم ایران از خرید هواپیماهای نو و همچنین قطعات یدکی محروم بود، رفته رفته عمر ناوگان هوایی کشور افزایش یافت و بسیاری از هواپیماها زمینگیر شد.

روزنامه ایران: امضای سند برجام و لغو تحریم‌ها قرار است صنعت خسته هوایی ایران را به روز کند. درحالی که در سال‌های طولانی تحریم ایران از خرید هواپیماهای نو و همچنین قطعات یدکی محروم بود، رفته رفته عمر ناوگان هوایی کشور افزایش یافت و بسیاری از هواپیماها زمینگیر شد.

اما اکنون با توافق‌هایی که با بزرگترین هواپیماسازهای دنیا مانند ایرباس و بوئینگ انجام شده قرار است که در آینده نزدیک هواپیماهای مدرن و به روز وارد ناوگان ایران شود.

یکی از رخدادهای خوبی که امروز رقم می‌خورد، جمع شدن حدود ۱۵۰ سرمایه‌گذار خارجی از ۲۰ کشور جهان در تهران برای شرکت در بزرگترین اجلاس بین‌المللی سرمایه‌گذاری هوانوردی کاپا در تهران است. براساس اعلام سازمان هواپیمایی کشوری، اجلاس بین‌المللی سرمایه‌گذاری هوانوردی کاپا (مرکز هوانوردی آسیا و پاسیفیک) امروز با حضور سرمایه‌گذاران و نمایندگان ۲۰کشور جهان در تهران برگزار می‌شود. اجلاس بین‌المللی سرمایه‌گذاری هوانوردی کاپا به میزبانی شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) و با حمایت و مشارکت سازمان هواپیمایی کشوری روزهای ۲۸ و ۲۹ شهریور ماه سال‌جاری در تهران برگزار می‌شود.

طبق گفته‌های مدیر روابط عمومی سازمان هواپیمایی کشوری دراین اجلاس بیش از ۱۵۰ شرکت‌کننده خارجی از ۲۰ کشور جهان میهمان جمهوری اسلامی ایران خواهند بود. رضا جعفر‌زاده افزود: محوراصلی این اجلاس بررسی روش‌های فاینانس و سرمایه‌گذاری در صنعت هوانوردی ایران در دوران پسا تحریم و اجرایی شدن برجام است. مدیر روابط عمومی سازمان هواپیمایی کشوری اظهارداشت: در این اجلاس سرمایه‌گذاری نحوه خرید و اجاره هواپیما، ساخت و توسعه فرودگاه‌ها، بررسی چالش‌های پولی، بانکی و بیمه در صنعت هوانوردی ایران، توسعه شبکه پروازی بین‌المللی و داخلی کشور توسط دست اندرکاران صنعت هوانوردی جهان مورد بحث و بررسی قرار می‌گیرد.

توافق مالی و فنی با ایرباس

همزمان با برگزاری بزرگترین اجلاس سرمایه‌گذاری هوانوردی، مسئولان از توافق اولیه مالی و فنی با ایرباس برای خرید تازه‌ترین تولیدات این شرکت فرانسوی خبر داده‌اند. دراین باره قائم مقام وزیر راه و شهرسازی با اشاره به جزئیات توافق با ایرباس در بخش‌های مالی و فنی گفت: برای تعیین قیمت نهایی هواپیماها با ایرباس به توافق رسیدیم.

اصغر فخریه کاشان به توافق‌های انجام شده در بخش مالی و فنی با گروه ایرباس اشاره کرد و گفت: در بخش توافق‌های مالی در قرارداد با ایرباس، بحث تعیین قیمت نهایی و نقل و انتقالات پول و نحوه تأمین مالی مطرح بود که تمام این موارد پس از چندین دوره مذاکرات حل شد و در این موارد با ایرباس به توافق رسیدیم و دیگر در مذاکرات بحث مالی با ایرباس نخواهیم داشت.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • مجید

      لطفا همه این بزرگان فعلا کمک کنند چند تا چرخ هواپیما بدند به ایران فعلا از در رفتن چرخ نجات پیدا کنیم.اقا لطفا کمتر امید واهی بدید به مردم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج