۳۸۹۹۰۱
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

تصاویر جاسوسی از یک کراس‌اوور جدید اوپل

در حالی که اخیراً عکاسان جاسوسی موفق شده‌اند تصاویر اولیه این خودرو را به خوبی شکار کنند، بحث‌های زیادی در مورد آن شکل گرفته است، برخی اعتقاد دارند این نسل بعدی پژو ۲۰۰۸ می‌باشد، برخی افراد و منابع نیز کاملاً مطمئن می‌باشند که این تصاویر مربوط است به شاسی بلند کامپکت جدید شرکت اوپل!

وب سایت پدال - آرش نهندیان فرد: در حالی که اخیراً عکاسان جاسوسی موفق شده‌اند تصاویر اولیه این خودرو را به خوبی شکار کنند، بحث‌های زیادی در مورد آن شکل گرفته است، برخی اعتقاد دارند این نسل بعدی پژو ۲۰۰۸ می‌باشد، برخی افراد و منابع نیز کاملاً مطمئن می‌باشند که این تصاویر مربوط است به شاسی بلند کامپکت جدید شرکت اوپل!

تصاویر جاسوسی از یک کراس‌اوور جدید اوپل

مشکل فرضیه ۲۰۰۸ در مورد این تصاویر این است که مدل جدید ۲۰۰۸ پژو از همان پلت فرم مشترک اوپل مریوا و سیتروئن C۳ پیکاسو استفاده می‌کند، و از آن چه که از تصاویر این نمونه با پوشش سنگین روی بدنه می‌توان متوجه شد این خودرو به طور کاملاً واضحی از یک خودرو در اندازه و سایز مریوا بزرگ‌تر است.

تصاویر جاسوسی از یک کراس‌اوور جدید اوپل

اگر با دقت به جلوپنجرهٔ خودرو نگاه کنید، کاملاً می‌توان نشانه‌های از سایر خودروهای اوپل در آن دید. علاوه بر این، علیرغم اوپل، پژو زمان زیادی است که دیگر از چراغ راهنما روی گلگیرها استفاده نمی‌کند.

تصاویر جاسوسی از یک کراس‌اوور جدید اوپل

از سویی دیگر، یک کراس‌اوور اوپل مبتنی بر پژو ۳۰۰۸ نیز از پلت فرم ماژولار EMP۲ در کنار مجموعه‌ای گسترده از سیستم‌های ایمنی مدرن مانند سیستم تشخیص نقاط کور، سیستم ترمز ایمنی فعال، نوربالای خودکار، سیستم کمکی پارک و کروز کنترل سازگار شونده استفاده می‌کند.

تصاویر جاسوسی از یک کراس‌اوور جدید اوپل

در مورد موتور و خروجی‌های آن، بهتر است از حدس و گمان پرهیز کرده و منتظر بمانیم تا اوپل بیانیه‌ای رسمی در اینباره صادر کند. اگر چه، می‌توان مجموعه‌ای از موتورهای توربوی بنزینی و دیزلی را انتظار داشت، که در کنار گیربکس شش دنده اتوماتیک و دستی، همانند ۳۰۰۸ یا آسترا ارائه خواهند شد.

تصاویر جاسوسی از یک کراس‌اوور جدید اوپل

در حالی که این موضوع به هیچ وجه هنوز رسمی نشده است، طبق گزارش‌ها اوپل در حال طراحی و توسعه سه کراس‌اوور می‌باشد که یکی از آن‌ها را اینجا می‌بینیم. مدل جدید مریوا (که به یک کراس‌اوور تبدیل خواهد شد) و یک شاسی‌بلند بزرگ‌تر که نقاط مشترک زیادی با پژو ۵۰۰۸ اخیراً معرفی شده را دارد دیگر مدل‌های جدید اوپل را تشکیل خواهند داد.

تصاویر جاسوسی از یک کراس‌اوور جدید اوپل
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج