جاباما
۳۸۹۹۱۸
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

کامبرباچ بازیگر نقش مزدور اسیر شد

بنه دیکت کامبرباچ هنرپیشه ۳۹ ساله بریتانیایی که در ۱۰ سال اخیر پیوسته مشهورتر شده است. طرح ساخت فیلمی از روی یک رُمان کلاسیک بریتانیایی به نام «Rogue Male» را در دست گرفته است.

روزنامه بانی فیبلم: بنه دیکت کامبرباچ هنرپیشه ۳۹ ساله بریتانیایی که در ۱۰ سال اخیر پیوسته مشهورتر شده است. طرح ساخت فیلمی از روی یک رُمان کلاسیک بریتانیایی به نام «Rogue Male» را در دست گرفته است. ستاره سریال تلویزیونی «شرلوک» (که در ایران هم در چند نوبت پخش شده است) و فیلم سینمایی جدید و کمیک بوکی «دکتر عجیب» نه تنها در فیلم جدید رل اصلی را بازی می کند، بلکه در تهیه فیلم نیز با لوید له وین و برانوین پرست وود که متعلق به استودیوی بلک شیپ هستند، همکاری خواهد کرد.

کامبرباچ بازیگر نقش مزدور اسیر شد

از مایکل لسلی که پیشینه نگارش فیلمنامه «Assassins Creed» را دارد، خواسته شده که سناریوی این فیلم جدید را هم بنویسد و موضوع فیلم و دستمایه کار لسلی، داستان زندگی مزدور اجیر شده ای است که از او می خواهند دیکتاتور را ترور کند، اما اسیر و شکنجه می شود و بعد از فرار مجبور است در سرزمین بزرگ و روستایی در نقطه ای از اروپا از چنگ شکارچیان خود که شاید اعضای حزب نازی آلمان در اواخر دهه ۱۹۳۰ باشند، بگریزد. رمان «Rogue Male» که نوشته جفری هاوس هولد است، از زمان عرضه اش یعنی سال ۱۹۳۹ مورد توجه عظیم فیلمسازان دنیا قرار داشته و بسیاری از آنها می خواسته اند که از روی آن فیلمی سینمایی بسازند و این کار کم و بیش انجام هم شده، ولی عجیب است که ۷۷ سال بعد از آن تاریخ، این فیلم جدید در شرایطی در دست تولید قرار گرفته است که در سایر اوقات اقدام چندانی در این زمینه انجام نشده بود.

البته کمپانی فاکس قرن بیستم در سال ۱۹۴۰ به تولید این فیلم پرداخت و چه چیزی جالب تر از اینکه کارگردانی به فریتز لانگ معروف و آلمانی سپرده شد و والتر پیجون نیز یکی از رل های اصلی را که همان دیکتاتور مورد بحث است و شباهت چشمگیری با آدولف هیتلر رهبر دیوانه آلمان نازی دارد، بازی می کرد. در سال ۱۹۷۷ نیز یک نسخه تلویزیونی از روی آن در بریتانیا ساخته شد و پیتر اوتول سرشناس و انگلیسی در آن نقش اول را ایفا کرد. با اینکه رُمان جفری هاوس هولد در سال ۱۹۳۹ عرضه شد و این فقط سال آغاز جنگ جهانی دوم بود و اوج اشتهار منفی و جنون جنایت هیتلر پس از آن و در جریان این جنگ ۶ ساله هویدا شد اما مشخص است که هاوس هولد کاراکتر دیکتاتور قصه اش را از روی او الگوبرداری کرده است زیرا وی از ابتدای دهه ۱۹۳۰ قدرت را در آلمان در دست گرفته و در حال برپا کردن گرد و خاک های سیاسی و قدرت نمایی بود. کامبرباچ که در ورسیون جدید نقش شکارچی ناکام این دیکتاتور را بازی می کند و تیرهایش به سمت هیتلر بی اثر می ماند، در آغاز پاییز ۲۰۱۶ می گوید: بسیار مسرور و مفتخرم که در تهیه نسخه سینمایی جدید از این رُمان برجسته نقش و سهم دارم و در انتقال مجدد این داستان به روی پرده نقره ای مشارکت می کنم.

کامبرباچ همچنین متذکر می شود که رمان «Rogue Male» را اول بار حدود ۱۰ سال پیش خواند اما اکثر آثار دیگر هاوس هولد را مطالعه نکرده است. تخصص هاوس هولد در نوشتن داستان های جنایی و تریلر (دلهره آور) بود و ۲۸ رمان را عرضه کرد، ولی در میان شان همین «Rogue Male» از بقیه بهتر تشخیص داده شده و بیشترین فروش را هم در میان آثار او داشته است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج