۳۸۹۹۴
۱ نظر
۵۰۰۸
۱ نظر
۵۰۰۸
پ

آخرین وضعیت مرگ ستار بهشتی و مجری

دادستان تهران در مورد پرونده مرگ يکي از مجريان صدا و سيما گفت: در اين پرونده قتل مطرح نيست و منتظر نظر پزشکي قانوني هستيم.

خبرگزاری مهر : دادستان تهران از صدور ۱۷ کيفرخواست و محکوميت ۸۰ متهم جديد در پرونده فساد بانکي خبر داد.

عباس جعفري دولت آبادي صبح دوشنبه در حاشيه مراسم توديع و معارفه سرپرستان دادسراي خارک و ناحيه ۱۹ در جمع خبرنگاران در پاسخ به سئوال ی در مورد پرونده گودبرداري‌هاي غيراصولي جديد در پايتخت گفت:‌اين پرونده‌ها در دادسراي جنايي تشکيل شده و متهمان هم به قيد وثيقه آزادند و شهرداري تهران هم ترتيباتي داده تا خانواده‌ها مشکل مسکن نداشته باشند.

وي در مورد پرونده مرگ يکي از مجريان صدا و سيما گفت: در اين پرونده قتل مطرح نيست و منتظر نظر پزشکي قانوني هستيم.وي همچنين در مورد اينکه گفته شده متهم پرونده عرفان کيهاني اعتصاب غذا کرده و وضعيت مناسبي در زندان ندارد گفت: اين گزارش هنوز به دست من نرسيده و از آن بي اطلاعم.جعفري دولت آبادي در واکنش به اين سوال که دادستاني در مورد اظهارات حميد رسايي چه اقدامي انجام داده گفت: طرح شکايت را به دادسراي ويژه روحانيت ارايه کرده‌ايم.

دادستان تهران در مورد آخرين وضعيت پرونده ستار بهشتي گفت: کميسيون ۱۱ نفره‌اي تشکيل شد و حتي از پزشکان خارج از پزشکي قانوني هم با تخصص‌هاي قلب،‌ گوارش و... دعوت کرديم که همه پزشکان گفتند مرگ نمي‌تواند بر اثر ضربه به سر بوده باشد و احتمال شوک بسيار قوي است. اين نظريه توسط تيم پزشکان متخصص و پزشکي قانوني به دادستاني اعلام شده که البته در آن قيد شده است متهم بيماري قبلي هم نداشته است.

وي در مورد پرونده خيابان شهدي مدني هم گفت: هنوز کميسيوني در اين مورد تشکيل نشده است. دولت آبادي در مورد موضوع افزايش نظارت بر زندانها هم گفت: طي بخشنامه‌اي اعلام کرديم تمامي دادسراها بايد بر بازداشتگاه‌هاي کلانتري‌ها نظارت بيشتري داشته باشند.

جعفري دولت آبادي در مورد پرونده اداره برق هم گفت: اين پرونده شاکيان زيادي دارد و عدد آن‌بيش از هزار نفر است که به علت برخي از نقايص به دادسراي عمومي ارجاع شده است و همچنان پرونده ادامه دارد.

دادستان تهران در پاسخ به سوالی در خصوص اظهارات وکيل جوانفکر که مدعي شده بود مشاور رئيس جمهور بايد ۴ روز ديگر در بيمارستان بماند، اظهار داشت: علي اکبر جوانفکر امروز خود را به زندان معرفي کرد و اين موضوعات در خصوص بيماري وي صحت ندارد.

وي همچنين درباره پرونده مهدي هاشمي اظهار داشت: اين پرونده به زودي در دادستاني نهايي شده و کيفرخواست صادر مي‌شود.دادستان تهران در ادامه از رسيدگي به پرونده جرائم ورزشي در دادسراي فرهنگ و رسانه در آينده اي نزديک خبر داد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • النا

      عکس هم بذار

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج