جاباما
۳۸۹۹۴۹
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

ویدیچ: تماس فرگوسن همه چیز را تغییر داد

مدافع پیشین شیاطین سرخ تاکید کرد در آستانه پیوستن به لیورپول بوده اما تماس الکس فرگوسن همه چیز را عوض کرده است.

خبرگزاری ایسنا: به نقل از مجله فورفورتو استرالیا، نمانیا ویدیچ یکی از بهترین مدافعان تاریخ شیاطین سرخ به شمار می آید. او با پیراهن یونایتد بازی های درخشانی را به نمایش گذاشت اما بعد از بازنشستگی الکس فرگوسن مجبور شد این تیم را ترک کند و راهی فوتبال ایتالیا شود. او اما با پیراهن اینتر روزهای کابوس واری را پشت سر گذاشت.

ویدیچ در گفت و گویی که با مجله فورفورتو استرالیا داشت، درباره موضوعات زیادی سخن به میان آورد. او ابتدا درباره پیوستنش به منچستر یونایتد گفت: در آستانه عقد قرارداد با لیورپول بودم. رافائل بنیتس به من چراغ سبز نشان داد و مشکلی برای پیوستن به لیورپول نداشتم تا اینکه به یک‌باره فرگوسن با من تماس گرفت. با این تماس همه چیز تغییر کرد و من پیراهن منچستریونایتد را بر تن کردم. تنها در ۴۸ ساعت انتقال من به یونایتد نهایی شد و شاگرد الکس فرگوسن شدم.

مدافع پیشین شیاطین سرخ در ادامه صحبت‌های خود درباره بهترین مهاجمی که برابر او بازی کرده نیز اظهار کرد: از نظر من دیدیه دروگبا سخت ترین مهاجمی بوده که برابر او در لیگ جزیره بازی کردم اما بهترین مهاجمان از نظر من، سرخیو آگوئرو و لوییس سوارس بودند. درباره فرناندو تورس بگویم او بهترین مهاجمی نبود که برابرش قرار گرفتم. تنها یک بار برابر او مشکل داشتم. تورس از مهاجمانی بود که برای رسیدن به گل، راه های مختلف را آزمایش می کرد اما دروگبا در طول ۹۰ دقیقه دست از تلاش برنمی‌داشت و همواره مبارزه می کرد.

ویدیچ درباره این سوال که اگر با دیگو کاستا مواجه می شد، چگونه برابر او بازی می کرد نیز پاسخ داد: برابر همه مهاجمان از روشی که داشتم استفاده می کردم و بدون شک برابر کاستا هم از روش معمول خود بهره می گرفتم.

مدافع پیشین شیاطین سرخ همچنین درباره جدایی خود از منچستریونایتد بیان کرد: جدایی من هیچ ربطی به آمدن دیوید مویس نداشت. قبل از آن سران منچستریونایتد از آسیب دیدگی های پیاپی من خسته شده بودند و از سخنان آنها فهمیدم که دیگر جایی در یونایتد ندارم و باید این تیم را ترک کنم.

مدافع سابق یونایتد درباره تجربه تلخ خود در اینتر نیز عنوان کرد: روزهای سختی را پشت سر گذاشتم. متاسفانه روبرتو مانچینی رابطه خوبی با من نداشت و آن گونه که شایسته من بود نیز با من رفتار نکرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج