۳۸۹۹۵۷
۵۰۰۸
۵۰۰۸
پ

طنز؛ آقای روحانی! جان عزیزت رد صلاحیت نشو

آیدین سیارسریع در روزنامه شهروند نوشت:

بیست‌و‌هشتم شهریور را در حالی آغاز می‌کنیم که حسن روحانی پا به حوزه استحفاظی احمدی‌نژاد گذاشته و نمی‌دانیم با اجازه کی به ونزوئلا سفر کرده است. فیلم فروشنده اصغر فرهادی هم بدون اجازه بهروز افخمی به‌عنوان نماینده ایران در اسکار معرفی شده و کاروان پارالمپیک کشور هم همین‌طور خودسرانه هی دارد مدال می‌آورد و برای همین است که هیچ‌یک از مسئولان به استقبالش نمی‌روند. در این وضع محمدرضا شجریان هم به ایران برگشته و جمعی از دوستداران خود را به نگرانی فرو برده. عده‌ای از پزشک‌ها از الان تحقیقات خود را در این زمینه که کی تو موسیقی صنعتی رو با سنتی مخلوط می‌کنه، شروع کرده‌اند که در تهیه پلاکارد مثل دفعه قبل تأخیر ایجاد نشود.
محمود احمدی‌نژاد در واکنش به سفر روحانی به ونزوئلا توی دلش گفت: دلم ميخواد به کاراکاس برگردم / بذارم روی خلاص، برگردم / برم اونجا بشینم در کنار مامان چاوز / بخونم از ته دل سعدی و عطار و حافظ (به دلیل شعر خسته‌ای که ساختیم از آقای احمدی‌نژاد که استثنائا در اینجا مظلوم واقع شدند، عذرخواهی می‌کنیم). منتقدان بعد از انتخاب فروشنده به عنوان نماینده کشور در اسکار گفتند چرا فروشنده؟ این همه فیلم خوب. گفتیم مثلا چی؟ گفتند همین ایستاده در غبار. گفتیم بله فیلم خوبیه ولی فیلمی نیست که تو اسکار بتونه کاری برامون بکنه. گفتند خب چرا لانتوری نه؟ گفتیم: لانتوری برای شرایط صلح مناسب نیست.
هر وقت خواستيم دشمن رو از نظر روحی، روانی به زانو در بیاریم لانتوری رو می‌فرستیم قشنگ همه شون نابود شن. گفتند خب، ابد و یک روز چی؟ گفتیم ابد و یک روز رو هم می‌فرستادیم خود شما لباس‌های ما رو به اهتزاز در می‌آوردین که فیلم سیاه‌نما فرستادین که آبروی کشور رو ببرین. دیگه داشتن به ناهید و دختر می‌رسیدن و اگه جلوشون رو نمی‌گرفتیم، می‌گفتن مگه همین فیلم ارزشمند ناردون با بازی مهران رجبی و غفوریان چه اشکالی داشت که برای اسکار نادیده‌اش گرفتید که پریدیم به خبر بعد.
حسین علیزاده آهنگساز و نوازنده گفت: «کلا موسیقی را تعطیل کنید، ببینیم مشکل گرسنگی و بی‌خانمانی مردم حل می‌شود.» خدمت آقای علیزاده باید عرض کنیم اولا سیاه‌نمایی نکنید، ما در کشور مشکل گرسنگی و بی‌خانمانی نداریم. معضل بدگرسنگی و بدخانمانی داریم. ثانیا مشکل اصلی مردم الان FATF است، مردم ما را در شهرها و روستاها می‌بینند و می‌گویند ما کنسرت نمی‌خواهیم فقط این TAFT را حل کنید. بعد بهشان می‌گوییم TAFT نه، FATF. می‌گویند هر چی، فقط حل کنید! ما دیگه بیشتر از این نمی‌تونیم.
دکتر صادق زیباکلام هم در این وضع حرف‌های ترسناکی زده که واقعا هر اصلاح‌طلب دلسوزی را به وحشت می‌اندازد. ایشان گفته: اگر روحانی را در دقیقه ٩٠ رد صلاحیت کردند باید سراغ ظریف یا عارف برویم. ان‌شاءا... که منظور آقای دکتر از عارف، عارفِ سلطان قلب‌ها بوده که لااقل یک محبوبیتی دارد یا حتی عارف قزوینی که بقیه جناح‌ها ازش حساب ببرند! من واقعا نمی‌دانم چه اصراری به عارفِ خالی دارند دوستان! آقای روحانی تو رو به دستاوردهای برجام سعی کن رد صلاحیت نشوی. در ونزوئلا هم مواظب باش، آ‌نجا پر از مادران داغدار است. خیلی مراقبت کن، قربانت.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج