۳۸۹۹۶۷
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

طنز؛ دربی را همین «اف. ای. تی. اف» نابود کرد!

پیمان مقدم در روزنامه ایران نوشت:

جناب کمال خرازی رئیس شورای راهبردی روابط خارجی فرموده اند: «عضویت ایران در «FATF» روابط ما را با دنیا تسهیل می‌کند.» خب ما واقعاً از جناب خرازی تعجب می‌کنیم. دولت تدبیر و امید که تکلیفش روشن است. ظریف و صالحی و طیب نیا که از اولش وا داده بودند و گوش به فرمان جان کری و موگرینی داشتند. اما شما چرا جناب خرازی؟ هنوز اول کار است و نه خانی رفته و نه خانی آمده این ترکمنچای هزاره جدید چه به سر دربی پایتخت آورد؟ بازیکن‌ها جرأت نداشتند به سمت دروازه حریف حمله کنند مبادا که توسط «اف. ای. تی. اف» مورد بازخواست و تحریم قرار بگیرند.

مربی‌های دو تیم هم از هراس اینکه نکند آنالیزشان از ترکیب و بازی حریف لو برود و پلن‌های بی‌و سی‌شان با پاتک حریف مواجه شود از هرگونه طراحی تاکتیکی خودداری کردند و اجازه دادند بچه‌ها دور هم خوش باشند. این‌طوری شد که اف‌ای تی اف گند زد به مهم‌ترین مسابقه فوتبال کشورمان و هنوز مسئولان و مدیران دولت دارند برای این افتضاح‌شان توجیه می‌تراشند! بعد وسط این معرکه جناب خرازی هم این‌طور سخنان عجیب و دور از انتظار بگویند مستوجب نا امیدی است. کاش حداقل برخی بزرگان و شخصیت‌ها، کمی در طول روز مطالعه کنند و به برخی جراید تخصصی در تمام امور دنیوی و اخروی هم نگاهی بیندازند.
خدا شاهد است آدم گاهی ستون پیام‌های مردمی روزنامه توپخانه را می‌خواند اشک در چشمانش جمع می‌شود که چقدر مردم دل خونی از وضعیت کشور دارند و دندان روی جگر گذاشته‌اند. و چقدر هم مسلط به جزئیات اف ای تی اف هستند و چقدر هم مردم از رأی به این دولت پشیمان هستند و این از چشاشون معلومه اما به روی خودشان نمی‌آورند تا شاید خود دولت از کرده خود پشیمان شده و کلید پاستور را تحویل توپخانه ابتدای خیابان فردوسی دهد. دولت برجام را آورد و برجام با خودش اف ای تی اف آورد و اف ای تی اف هم دربی پایتخت را قربانی کرد و پشت سرش فروشنده را هم فرستاده اسکار و دو روز دیگر لابد می‌خواهند کنسرت شجریان را هم برگزار کنند و برای فلانی هم بلیت بفرستند که بیاید و تماشا کند!

کاش یکبار برای همیشه یک مرد پیدا می‌شد به دوستان حالی می‌کرد اف ای تی اف می‌خواهید؟ تشریف ببرید اف اف جان کری را بزنید. بی‌شک در را با کمال میل به روی‌تان باز خواهد کرد. باشد که عبرت بگیرید...
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج