۳۸۹۹۸۴
۵۰۱۰
۵۰۱۰
پ

زمان ارائه گزارش برجامی مجلس

عضو هیات رئیسه کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: اواخر مهر ماه گزارش برجام کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس آماده می‌شود.

خبرگزاری میزان: عضو هیات رئیسه کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: اواخر مهر ماه گزارش برجام کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس آماده می‌شود.

محمدجواد جمالی نوبندگانی با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران تمام تعهدات خود در برجام را طبق گفته ها و شواهدی که در دسترس است تا کنون انجام داده، گفت: آقایان آمانو و جان کری به صورت متفق القول با آقای صالحی رئیس سازمان انرژی اتمی ایران می گویند که ایران تمام تعهدات خود را تا کنون انجام داده است.

وی افزود: طرف مقابل ما به خصوص آمریکایی ها ابتدا با بهانه تراشی، لغو بعضی از تحریم ها را مرحله بندی کردند و پس از آن مشکلات بانکی داخلی کشور ما را بهانه ای برای عدم اجرای تعهدات خود برشمردند.

عضو هیات رئیسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس ادامه داد: حتی آن تحریم هایی که طرف مقابل در کاغذ لغو کرد نیز بعضا مشاهده کردیم که در عمل لغو نشده؛ مثال این قضیه را هم در عدم همکاری بانک های بزرگ اروپایی با جمهوری اسلامی ایران به وضوح دیدیم.

جمالی نوبندگانی با اشاره به اینکه در زمینه همکاری بانک های کوچک اروپایی با ایران، طبق صحبتهای چند روز پیش رئیس سازمان انرژی اتمی و همچنین گزارشی که دولت به نمایندگان مجلس داده، هیچگونه مشکلی وجود ندارد تصریح کرد: آنچه که در گشایش اعتبار برای جمهوری اسلامی بسیار مهم است، همکاری بانک های بزرگ اروپایی با ما می باشد.

وی با بیان اینکه بانک های بزرگ اروپایی نگران رفتار آینده آمریکا با خودشان و اعمال تحریم از سوی ایالات متحده هستند تاکید کرد: تا زمانیکه بانک های بزرگ وارد صحنه نشوند آن ارتباط مفید اقتصادی که در برجام پیش بینی شده تحقق پیدا نمی کند.

این عضو هیات رئیسه مجلس با بیان اینکه اواخر مهر ماه گزارش برجام کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس آماده می شود گفت: در این گزارش حتما به موضوع عدم همکاری بانک های بزرگ اروپایی با ایران اشاره خواهد شد.

جمالی نوبندگانی در پایان با بیا اینکه این بدعهدی طرف مقابل موضوعی است که خود دولت نیز آن را قبول دارد خاطرنشان کرد: شورای عالی امنیت ملی و کمیته نظارت بر برجام باید در خصوص اقدام ایران در برابر این نقض عهد طرف مقابل تصمیم گیری کنند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج