۳۸۹۹۹۲
۲ نظر
۵۰۰۴
۲ نظر
۵۰۰۴
پ

پیام تسلیت‌های پراحساس آمریکایی‌ها و انگلیسی‌ها

مسئولان و ورزشکاران مرتبط با مورزش معلولین در جهان جزو آن دسته از کسانی بوده‌اند که از درگذشت تنها رکابزن کاروان ایران در برزیل ابراز تأسف کردند.

خبرگزاری تسنیم: در پی حادثه‌ای که برای بهمن گلبارنژاد، رکابزن ۴۸ ساله ایران در مسابقه جاده پارالمپیک ۲۰۱۶ ریودوژانیرو رخ داد و جان او را گرفت، رئیس کمیته برگزاری این رقابت‌ها در پیامی تأسف خود را نسبت به این حادثه ابراز کرد.

کارلوس نوزمان رئیس کمیته برگزاری بازی‌های پارالمپیک ۲۰۱۶ ریو در واکنش به این اتفاق گفت: این خبر برای جامعه ورزش و جنبش پارالمپیک بسیار تلخ بود. ما با خانواده بهمن، هم‌تیمی‌های او و تمام مردن ایران ابراز همدردی می‌کنیم.

فدراسیون دوچرخه‌سواری انگلیس نیز در صفحه خود در سایت توئیتر به درگذشت گلبارنژاد واکنش نشان داده و پیام تسلیتی در این خصوص منتشر کرده است. در این پیام آمده است: همدردی خود را با اعضای خانواده و دوستان بهمن گلبارنژاد از ایران اعلام ابراز می‌کنیم، کسی که به شیوه‌ای غم‌انگیز و با یک تراژدی در حادثه مسابقه جاده C۴-۵ جانش را از دست داد.

تیم هالینگزوورث، رئیس اتحادیه پارالمپیک بریتانیا نیز به درگذشت اولین ورزشکاری که در مسابقات پارالمپیک جانش را از دست داد، واکنش نشان داده است. او در صفحه خود در توئیتر نوشته است: این خبر ویران‌کننده است. ما و تمام اعضای کاروان پارالمپیک بریتانیا، با مسعود (اشرفی، دبیر کل کمیته پارالمپیک ایران) و تمامی همکاران‌مان در کمیته پارالمپیک ایران ابراز همدردی می‌کنیم.

دیم سارا استوری، پرافتخارترین ورزشکار زن پارالمپیکی بریتانیا نیز در گفت‌و‌گویی که با شبکه BBC داشت، با ابراز تأسف از حادثه رخ داده، درگذشت بهمن گلبارنژاد را در پیامی احساسی تسلیت گفت.

او که برنده شصتمین مدال کاروان بریتانیا در بازی‌های پارالمپیک ریو بود، اظهار داشت: من از شنیدن اینکه یکی از هم رشته‌ای‌هایم نمی‌تواند بعد از مسابقات به خانه‌اش برگردد، شدیداً متأثر شدم. همه ورزشکارانی که به این رقابت‌ها می‌آیند منتظرند که بعد از این بازی‌ها به خانه برگردند و برای اینکه او در حال انجام کاری که عاشقش بود جان داد، نمی‌توان تسلیتی واقعی گفت. این یک اتفاق وحشتناک است. از این بدتر نمی‌شد. هیچ واژه‌ای نیست که بتواند احسا‌س‌مان را نسبت به این اتفاق بهتر کند. وقتی شما کسی را از دست می‌دهد که حتی او را نمی‌شناسید اما با او در یک دنیا بوده‌اید ... من امروز صبح مقابل او نشسته بودم. می‌دانم او چه کسی است اما هرگز فرصتی برای صحبت کردن با او نداشتم. با این حال این اتفاق باز هم واقعا به من ضربه زد، یک ضربه سخت.

در همین حال کاروان پارالمپیک آمریکا نیز در پیامی در سایت توئیتر درگذشت گلبارنژاد را تسلیت گفته است. در این پیام آمده است: با دوستان، خانواده و هم‌تیمی‌های رکابزن الهام‌بخش کاروان ایران، بهمن گلبارنژاد ابراز همدیدی می‌کنیم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      خدا رحمتش کنه و به خانواده اش صبر بده و همینطور از مردم متمدن همدردی کردن رو یاد بگیریم .....

    • علی

      روحش شاد ،مسئولین محترم ازاین خارجی ها یاد بگیرید.اگرمی توانید اوراسربازشهید بنامید.خانواده اش راهم دریابید

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج