۳۹۰۰۳
۱ نظر
۵۰۰۳
۱ نظر
۵۰۰۳
پ

رئیس جمهور اسامی آن ۳۰۰ نفر را اعلام کند

دادستان کل کشور در واکنش به اظهارات اخیر رئیس جمهور مبنی بر اینکه ۳۰۰ نفر در کشور ۶۰ درصد پولها را بلوکه کرده اند طی نامه‌ای از محمود احمدی‌نژاد خواست اسامی این افراد را اعلام کند.

خبرگزاری مهر: دادستان کل کشور در واکنش به اظهارات اخیر رئیس جمهور مبنی بر اینکه ۳۰۰ نفر در کشور ۶۰ درصد پولها را بلوکه کرده اند طی نامه‌ای از محمود احمدی‌نژاد خواست اسامی این افراد را اعلام کند.

روز شنبه رئیس قوه قضائیه در مورد اظهارات رئیس جمهور مبنی بر اینکه ۳۰۰ نفر ۶۰ درصد پول کشور را در اختیار دارند اعلام کرد: هنوز اسامی این افراد ارائه نشده است.

در این مورد حجت الاسلام غلامحسین محسنی اژه ای دادستان کل کشور در نامه‌ای به محمود احمدی‌نژاد و در واکنش به اظهارات اخیر وی خواستار ارسال فوری اسامی این افراد، برای پیگرد قضایی شد.

رئیس جمهور اسامی آن 300 نفر را اعلام کند

متن کامل نامه حجت‌الاسلام و المسلمین محسنی‌اژه‌ای خطاب به محمود احمدی‌نژاد به این شرح است:

سلام علیکم

احتراما؛ عطف به بخشی از مصاحبه تلویزیونی مورخه ۱۳۹۱/۱۰/۲ جنابعالی در خصوص مطالبات و به عنوان مطالبی در خصوص، «وجود سیصد تن در کشور که ۶۰ درصد دارایی‌های کشور را بلوک کرده و پس نمی‌دهند»، همان‌گونه که بارها و در جلسات حضوری پیگیری نموده‌ام انتظار می‌رود که اسامی این افراد و میزان مطالبات غیرجاری نظام بانکی کشور از آنها جهت پیگیری‌های قانونی از سوی قوه قضاییه و دادستانی کل کشور به قوه قضاییه ارائه گردد.

اضافه می‌نماید؛ در ادامه پیگیری‌های مستمر به عمل آمده در این خصوص طی نامه‌های ق ۱۴۰/۹۱۲۰/۲/۴۵/۱۴ مورخ ۱۳۹۱/۸/۲۲ و ق ۱۴۰/۹۱۲۰/۲/۹۲/۱۴ مورخ ۱۳۹۱/۹/۲۸ اسامی بدهکاران بانکی دارای مانده مطالبات غیرجاری بالای ۱۰ میلیارد ریال از بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران استعلام شده که تاکنون پاسخی دریافت نشده است، لذا ضرورت دارد دستور فرمایید در اسرع زمان ضمن ارائه اطلاعات اخیر‌الذکر، اسامی ۳۰۰ تن اعلامی از سوی حضرتعالی در اسرع زمان جهت پیگیری‌های قانونی به دادستانی کل کشور منعکس گردد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • somayeh

      ای بابا مجله چرا سانسور میکنی؟مگه ما کی هستیم ؟یه ادم نوعی مثل من حق نداره نظرشو بده؟ حداقل بذار اگه بد گفتم چراشو بگو !؟چرا سانسور میکنی؟خدا با این عظمتش مخلوقاتشو که بهش کفر میگنو لالشون نمیکنه اونوقت شما حرف حقو تو نطفه خفه میکنین!!!!!!!!!!!!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج