جاباما
۳۹۰۰۸۳
۲ نظر
۵۰۰۰
۲ نظر
۵۰۰۰
پ

نوراللهی در دوراهی مسلمان یا صادقیان!

احمد نوراللهی به دنبال این است تا شرایط برای بازی کردن خود را در ترکیب پرسپولیس را فراهم کند و به همین منظور روز گذشته جلسه ای با برانکو ایوانکوویچ برگزار کرد.

ورزش سه: هافبک خلاق و تدافعی پرسپولیس که توانایی بازی در پست وینگر را نیز داراست به دلیل حضور بازیکنان مورد اعتماد سرمربی این تیم، در این فصل فرصت چندانی برای بازی به دست نیاورده و این مساله باعث شده تا ساز جدایی سر دهد و جلسه ای در این زمینه با برانکو ایوانکوویچ برگزار کند.

نوراللهی که در حال حاضر در دانشگاه پرسپولیس تحصیلات خود را دنبال می کند، در این رابطه برنامه ریزی برای فارغ التحصیلی و حضور در تیم نظامی برای پشت سر گذاشتن دوران سربازی را نیز در نظر گرفته تا فضا برای حضور در تیمی که فرصت بیشتری برای بازی برایش فراهم شود. نوراللهی که اکنون سومین فصل حضور خود در جمع پرسپولیسی ها را پشت سر می گذارد در فصل گذشته یکی از مهره های ثابت این تیم محسوب می شد که رفته رفته با تغییرات سیستم پرسپولیس و همچنین عملکرد ۴ بازیکن اصلی و غیرقابل تغییر سرخپوشان - محسن مسلمان، کمال کامیابی نیا، فرشاد احمدزاده و امید عالیشاه- به نیمکت سنجاق شد و فرصت کمی برای حضور در زمین به دست آورد. این مساله برای بازیکنی که حتی در ابتدای فصل شایعاتی مبنی بر لژیونر شدنش نیز به گوش می رسید و با درخواست باشگاه و مدیربرنامه هایش قراردادش را بدون قید و شرط تمدید کرد، باعث شد تا او اکنون خواهان جدایی و تجربه فضای جدید باشد.

انصاری - نوراللهی؛ نیمکت نشینان بی امید
بعد از ساسان انصاری، احمد نوراللهی دومین بازیکنی است که ساز جدایی سر داده و خواهان جدایی از پرسپولیس شده است. پافشاری برانکو ایوانکوویچ به ترکیب ۱۱ نفره اش و البته نتیجه گیری قابل قبول این تیم باعث شده تا نوعی بی انگیزگی بین بازیکنان نیمکت نشین و ذخیره به وجود آید که فرصت چندانی برای رسیدن به ترکیب اصلی به دست نخواهند آورد. ساسان انصاری بعد از چهارمین هفته از لیگ شانزدهم و در حالی که پنجره نقل و انتقالات همچنان باز بود ترجیح داد رضایتنامه اش را از این تیم دریافت کند و راهی تیم سابق خود -فولاد- شود. او در دو هفته اخیر موفق به زدن دو گل سه امتیازی برای سرخ های اهوازی شده تا حداقل از این نظر سود ببرد. احمد نوراللهی اما جزو اولین گزینه های تعویض در ترکیب سرخپوشان محسوب می شود که در تمامی دیدارهای اخیر فرصت بازی ولو کوتاه را به دست آورده است اما او با علم و اعتقاد به توانایی هایش خود را محق حضور در ترکیب اصلی تیم می داند. جایی که او باید برابر کمال کامیابی نیا به عنوان یکی از ملی پوشان و هم پستی اصلی اش رقابت کند، فرشاد احمدزاده و امید عالیشاه نیز دیگر رقیبان او محسوب می شوند که برانکو ایوانکوویچ در صورت استفاده از این بازیکن در پست وینگر او را به میدان فرا می خواند.

اینکه در شرایط فعلی نیمکت نشینان پرسپولیس از حضور در ترکیب اصلی ناامید شده اند مساله ای است که باید برانکو ایوانکوویچ و کادرفنی پرسپولیس درباره آن پاسخ دهند یا چاره ای برای آن اندیشیده شود. پرسپولیس از هفته آینده در دومین رقابت فصل خود حاضر خواهد شد و در رقابت های جام حذفی به میدان می رود. آنها سومین رقابت خود را نیز در لیگ قهرمانان آسیا از زمستان آغاز خواهند کرد و برانکو ایوانکوویچ مسلما به تمام نیروهای خود نیاز خواهد داشت و اکنون نیاز به این مساله دارد که بازیکنانش را از نظر تفکر حرفه ای و ذهنی آماده کند.

نوراللهی سرباز می شود؟
در حال حاضر تنها گزینه در صورت جدایی احمد نوراللهی تراکتورسازی است؛ جایی که او باید در این تیم با سینا عشوری، محمد نوری، سروش رفیعی ( تا نیم فصل قرارداد دارد)، کرار جاسم، محمد ابراهیمی، علیرضا رمضانی و مهدی کیانی برای رسیدن به ترکیب بجنگدد. باید دید او این ریسک را خواهد پذیرفت و به جمع شاگردان امیر قلعه نویی اضافه خواهد شد یا خیر. هر چند مسوولان تراکتورسازی از حضور احتمالی این بازیکن اعلام بی خبری کرده و آن را در شرایط فعلی تکذیب کردند.
ستاره ها دور از پرسپولیس می سوزند

سابقه در چند فصل اخیر نشان داده بازیکنانی که از جمع پرسپولیس جدا شده اند با توجه به جوی که پیش از آن با حمایت هواداران پشت سر گذاشته بودند به دنبال بازگشت هستند. اما این مساله با توجه به شرایط این تیم با مشکلات زیادی مواجه شده و گاهی آنها را از آرزوی بزرگشان محروم کرده است. نمونه این ستاره ها را می توان به پیام صادقیان، رضا حقیقی و ... نام برد. با این حال محسن مسلمان را می توان نمونه بازیکن جنگنده ای نامید که علیرغم دوری ۷ هفته ای در لیگ پانزدهم از ترکیب پرسپولیس، علیرغم مصاحبه های فراوان برانکو ایوانکوویچ مبنی بر اینکه او گزینه چهارم تیمش برای حضور در ترکیب است، توانست به ترکیب اصلی برسد و اکنون یکی از مهره های تاثیرگذار و غیرقابل تغییر این تیم محسوب می شود.

نوراللهی با پرسپولیس می ماند

با توجه به شرایط فعلی و جلسه ای که این بازیکن روز گذشته با سرمربی پرسپولیس برگزار کرد و با مخالفت شدید برانکو ایوانکوویچ و همچنین مسوولان باشگاه برای جدایی این بازیکن، احمد نوراللهی به حضورش در پرسپولیس ادامه خواهد داد و چاره ای جز جنگیدن در تمرینات و بازی های این تیم برای رسیدن به ترکیب اصلی نخواهد داشت. پرسپولیس به زودی بازی های پرفشار خود در سه جام - لیگ برتر، جام حذفی و لیگ قهرمانان آسیا- را آغاز خواهد کرد و با توجه به نوع و سیستم بازی پرسپولیس و پرس بالا و پرفشار و همچنین کارت های زیاد بازیکنان این تیم با بازی فیزیکی، برانکو ایوانکوویچ به تمام بازیکنان فعلی اش نیاز دارد و اجازه خروج را به او نخواهد داد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      احمد بازیکن خوبیه ولی صبرش کمه واقعا برانکو حرفه ای عمل میکنه احمد باید مثل مسلمان تلاشش زیاد کنه مطمئن باشه برانکو بازیکن ها رو روی حساب بازی میده

    • محسن

      آقای طاهری جان عزیزترین کست نگذار تیم به حاشیه بره.دربازی دربی اگه رامین واحمد بازی میکردند بخدا میبردیم.ربیعخواه بازیکن خوبیه ولی بازی فرشادو خراب کرد . بازیکنان عاشق پرسپولیسو نذار ناراحت بشن وتیمو مثل انصاری ترک کنن حیفه.احمد نوراللهی اون جوری قرارداد امضا کرد چرا الان باید بفکر رفتن باشه.برانکو هم اشتباه داره شماها باید بهش مشاوره درستی بدین(رامین و احمد یادتون نره نور چشمای ما هستن)

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج