۳۹۰۱۲۲
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

رقابت «بازی تاج و تخت» و «آقای ربات»

تا ساعاتی دیگر شصت و هشتمین جشن آکادمی علوم و هنرهای تلویزیونی برگزار می‌شود و برندگان جوایز امی امسال شناخته خواهند شد.

وب‌سایت دنیای تصویر: تا ساعاتی دیگر شصت و هشتمین جشن آکادمی علوم و هنرهای تلویزیونی برگزار می‌شود و برندگان جوایز امی امسال شناخته خواهند شد. اجرای مراسم امسال را هم جیمی کیمل بر عهده دارد که در دو سه سال اخیر محبوبیت تاک‌شویش چند برابر شده.

گسترش و پیشرفت سریال‌های تلویزیونی در سال‌های اخیر به حدی بوده که هالیوود و گیشه‌ی سینماها را تحت تاثیر قرار داده. به همین دلیل بازار پیش‌بینی و گمانه‌زنی‌ برای جایزه‌ها‌ی امی داغ شده و خیلی از رسانه‌ها فهرست برندگان احتمالی و برندگان ایده‌آل خود را از حالا منتشر کرده اند.

در مراسم امسال و در بخش سریال‌های درام رقابت نزدیکی را میان «بازی تاج و تخت» و «آقای ربات» شاهد خواهیم بود. «بازی تاج و تخت» تا به این لحظه پرافتخارترین سریال در تاریخ امی است و پایان بی‌نظیر فصل ششم تقریبا همه را قانع کرد که باز هم مانند سال گذشته این سریال جوایز را درو کند. اما «آقای ربات» را نباید دست کم گرفت. رقیبی که با داستان ساختارشکن و رویکردی ضد سیستم تمام توجهات را به خودش جلب کرده و از سال گذشته تا به امروز تمام جوایز ممکن را به دست آورده است.

در امی امسال همان‌قدر که جایزه کارگردانی برای اپیزود «نبرد حرامزاده‌ها» قطعی به نظر می‌رسد، بعید است که رامی مالک و سم اسماعیل «آقای ربات» هم دست خالی بمانند. سریال تحسین شده‌ی «آمریکایی‌ها» هم بالاخره امسال توانست که نظر اعضای آکادمی را جلب کند و در فهرست نامزدها قرار بگیرد. کری راسل «آمریکایی‌ها» و رابیت رایت «خانه پوشالی» برای کسب جایزه بهترین بازیگر زن درام رقابت نزدیکی خواهند داشت.

در بخش سریال‌های کمدی با وجود عناوین محبوبی چون «خانواده مدرن»، «سیاه‌ طور» و «سیلیکن ولی» اکثرا شانس را می‌دهند به کمدی سیاسی «ویپ». عزیز انصاری با «استاد هیچ»، ایمی شومر با «درون ایمی شومر» هم در بخش‌های مختلف شانس جایزه دارند و در بخش بهترین بازیگر مرد کمدی جفری تامبر «ترنسپرنت» بی‌رقیب به نظر می‌رسد.

رقابت در بخش مینی سریال‌ها جذاب‌تر هم می‌شود. اگرچه هرجایی که «داستان جنایی آمریکایی: مردم علیه او. جی سیمپسون» را دیدید، می‌توانید آن را برنده بدانید. اما طرفداران «فارگو» و «مدیر شبانه» هم امید زیادی به جوایز این بخش بسته اند. تماشای آن که برایان کرنستون، بندیکت کامبربچ، تام هیدلستون و کوبا گودینگ جونیور جایزه بهترین بازیگر مرد در مینی سریال یا تله فیلم را به کورتنی بی. ونس «مردم علیه او. جی سیمپسون» واگذار می‌کنند هم کار ساده‌ای نیست!

مراسم امی امسال از بامداد دوشنبه به وقت ما آغاز خواهد شد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج