۳۹۰۳۱۳
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

تکرار خاطره تلخ مورینیو پس از ۱۴ سال

به نقل از آس منچستریونایتد عصر یکشنبه در هفته پنجم لیگ برتر انگلیس برابر واتفورد قرار گرفت و سه بر یک از میزبانش شکست خورد.

خبرگزاری ایسنا: به نقل از آس منچستریونایتد عصر یکشنبه در هفته پنجم لیگ برتر انگلیس برابر واتفورد قرار گرفت و سه بر یک از میزبانش شکست خورد. این سومین شکست پیاپی ژوزه مورینیو در بازی های رسمی بود. پیش از این یونایتد شنبه هفته گذشته در داربی شهر منچستر و پنجشنبه در لیگ اروپا برابر فاینورد مغلوب شده بود. سرمربی پرتغالی آخرین بار در سال ۲۰۰۲ چنین شرایطی را تجربه کرده بود. مورینیو زمانی که هدایت پورتو را بر عهده داشت در ماه فوریه در دو بازی متوالی برابر رئال مادرید در لیگ قهرمانان شکست خورد و یک بازی در لیگ پرتغال را با شکست پشت سر گذاشت. سرمربی پرتغالی به همراه پورتو به سانتیاگو برنابئو رفت و در بازی مرحله گروهی با یک گل مغلوب سفیدپوشان شد. تک گل بازی توسط سانتیاگو سولاری به ثمر رسید. در پایان هفته در ورزشگاه داس آنتاس برابر بیرامار قرار گرفت و نتوانست امتیازی کسب کند. پورتو در این بازی با اخراج خورخه آندراده و دکو ۹ نفره شد و بیرامار از این فرصت استفاده کرد و با تک گل فای فای در دقیقه ۸۵ به گل پیروزی دست یافت. چند روز بعد میزبان مادرید شد. سفیدپوشان با گل های سولاری و الگوئرا پیروز شدند.

کاهش درصد پیروزی های مورینیو

آمار پیروزی های سرمربی پرتغالی با تیم های مختلف باشگاهی فوق العاده بود اما مدتی است که این آمار سیر نزولی داشته است.

پس از یک فصل موفق با چلسی که به فتح لیگ برتر منجر شد سرمربی پرتغالی به علت شروع ضعیف در فصل بعد از باشگاه اخراج شد. اکنون نیز به همراه منچستریونایتد نتایج چشمگیری کسب نکرده است. در هفت بازی چهار پیروزی و سه شکست را به ثبت رساند. یکی از شکست ها در داربی رقم خورد.

بر اساس آمار منتشر شده در مستر چیپ در ۳۵ بازی اخیر مورینیو به همراه چلسی و یونایتد تنها در ۴۵ درصد به پیروزی دست یافته است. این در حالی است که در طول دوران مربیگری اش ۶۵ درصد بازی ها را با برد پشت سر گذاشته است.

مورینیو تیم خوب و زمان کافی برای بازگشت به دوران موفق خود دارد اما انتظارات از این تیم زیاد و صبر هوداران کم است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج