جاباما
۳۹۰۳۹۰
۲ نظر
۵۰۰۶
۲ نظر
۵۰۰۶
پ

درخواست مانی حقیقی از مردم

مانی حقیقی از مردم خواست تا در راه ریشه‌کن کردن برخورد پرخشونت و قلدرمآبانه در زمینه فرهنگ همراه شوند.

خبرآنلاین: مانی حقیقی از مردم خواست تا در راه ریشه‌کن کردن برخورد پرخشونت و قلدرمآبانه در زمینه فرهنگ همراه شوند.

حقیقی کارگردان فیلم سینمایی «اژدها وارد می‌شود» در جریان دهمین جشن منتقدان و نویسندگان سینمایی به نمایندگی از لیلا حاتمی برای دریافت جایزه بهترین بازیگر نقش اول زن، روی سن حاضر شد و بعد از رساندن پیام تشکر حاتمی به حاضران در سالن، نسبت به هتاکی نشریه یالثارت که چندی پیش منتشر شده بود، واکنش نشان داد.

او در سخنانی گفت: «در طول چند روز گذشته تعداد بسیاری از همکاران من و مردم به طرق مختلف از طریق اس‌ام‌اس، ایمیل و کامنت دلجویی خود را بابت مطلب یالثارات از من و ترانه علیدوستی و اصغر فرهادی بیان کرده‌اند. ضمن تشکر از دوستان، می‌خواستم مژده دهم با وجود این‌که اصغر فرهادی خارج از کشور است، ما با هم در تماس بودیم و تصمیم گرفتیم اعتراض خود را در قالب شکایت کیفری پیگیری کنیم.»

او ادامه داد: «انگیزه ما از این شکایت این نیست که آنچه را گفته شده است، تکذیب کنیم، چون آنچه گفته شده کذب محض است و کذب محض نیاز به تکذیب ما ندارد. انگیزه ما سه نفر از این شکایت این است که بگوییم ما حاضر نیستیم در کشوری زندگی کنیم که فرهنگ را با قلدری و خشونت نقد می‌شود.»

این کارگردان سخنان خود را چنین ادامه داد: «ما مخلص همه کسانی هستیم که با منطق و استدلال نقد می‌کنند. ما نیاز به همکاری نه فقط هم‌صنف‌های خودمان بلکه نیاز به همراهی همه مردم داریم تا بگوییم این طرز برخورد از ریشه و بن غلط است.»

حقیقی گفت: «من روی کمک مسئولان حساب نمی‌کنم که البته خوشحال می‌شویم اگر رییس قوه قضاییه و وزیر ارشاد هم با ما همراه شوند، اما مسئولیت اصلی این کار روی دوش شما مردم است. نشریه یالثارات برای سخن کذب خود سند ندارد اما ما برای بی‌اخلاقی آنان سند محکمی داریم که خودشان در قالب این متن به ما دادند.»
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      من متنش رو خوندم، وحشتناكه. من موندم كدوم بيماري همچين چيزي رو مينويسه

    • بدون نام

      اصلا فکرش را هم نکید اولا این این هفته نامه نه سواد نقد کردن داره نه انسان شناس است ... بعضیها از این روش نام خود را بزگ جلوه میدهد ما عادت کردیم با وارونه های این کشور چرا اگر مسولی خطا کند هیچ ولی وای به روزی که یک شهروند عادی پاشنه کفشش کنده شود

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج