۳۹۰۴۶۴
۲ نظر
۵۰۰۱
۲ نظر
۵۰۰۱
پ

عزم جزم دلواپسان برای شکست دولت

کمال الدین ‌پیرموذن در روزنامه آرمان نوشت: با کمال تاسف، چندي است كه از برخي عناصر و محافل خاص كه كارنامه مواضع و عملكرد آنان از سوي اكثريت قاطع مردم ايران، رد شده و با رويگرداني مكرر جامعه مواجه شده‌اند، جرياني سازمان يافته، ناعادلانه و عوام فريبانه عليه رئيس جمهور، نزديكان و ياران او شكل گرفته است.

کمال الدین ‌پیرموذن در روزنامه آرمان نوشت: با کمال تاسف، چندي است كه از برخي عناصر و محافل خاص كه كارنامه مواضع و عملكرد آنان از سوي اكثريت قاطع مردم ايران، رد شده و با رويگرداني مكرر جامعه مواجه شده‌اند، جرياني سازمان يافته، ناعادلانه و عوام فريبانه عليه رئيس جمهور، نزديكان و ياران او شكل گرفته است.

ظاهرا بهانه جويي ها، مانع تراشي ها، جنجال آفريني ها و دام گستري‌های اين اشخاص و جريان‌های دلواپس در حق رئيس جمهور و دولت، پاياني ندارد و نخواهد داشت. اين‌بار هم كه رئيس جمهور در دفاع از منافع مُلك و ملت و مبارزه با خشونت و تروريسم در سطح جهان خوش درخشيد، امواج مسموم از كانون‌های مرموز عليه رئيس جمهور و نهاد دولت به جريان افتاد. اكثريت مردم ايران، نيك می‌دانند كه مواضع رئيس جمهور، صرفا در دفاع از كيان نظام و براي پاکساختن چهره نوراني اسلام از برخي مواضع متحجرانه و شيوه‌های قرون وسطايي بوده است و اقدامات او، براي خارج كردن ايران از ركود اقتصادي با بهره گيري كامل از فرصت طلايي پساتحريم است.

ترديد ندارم هرگز فشارها، تهديدها، تخريب‌ها، مانع تراشي ها و جنجال‌های سازمان يافته خاص عليه رئیس دولت، تاثيري در اراده رئیس جمهور و ياران او، براي دفاع از حيثيت نظام، قانون اساسي، حقوق اساسي و مطالبات واقعي ملت نخواهد داشت. رئيس جمهور بازي قدرت را به خاطر جريان خاص نخواهد باخت بلكه چهره مثبت و موجه ايران در عرصه جهاني را بارور كرده و خواهد كرد. عناصر جريان خاص با بي‌اعتنايي به خواست و اراده جامعه، پروژه نااميد كردن ملت را پيگيري می‌كنند تا مردم به اين باور برسند كه راي و نظر آنان نافذ نيست و صداي آنان در مراكز تصميم‌گيري شنيده نمی‌شود تا بتوانند افراد خود را با حداقل راي مردمي، وارد نهاد رياست جمهوري و شوراهاي اسلامي شهرها كنند. آدمی به اميد زنده است.

عناصر اين جريان، امروز عملا فاصله زيادي از آرمان‌های نظام دارند، لذا شايسته نيست هيچ يك از اعمال فردي و اجتماعي آنان مورد توجه قرار گيرد. آنان بايد اذهان خود را متحول سازند. باز آفريني اميد و نشاط ملي با بها دادن به مطالبات و خواست حقيقي آحاد جامعه همچون موسيقي، رشد اقتصادي، آزادي‌های سياسي و اقتصادي و اجتماعي قابل فراهم است. مردم خسته از خشونت و برخوردهاي راديكالي و دعواهاي سياسي بي‌حاصل، به آرامش خيال و جذب سرمايه گذاران خارجي و داخلي براي ترقي ايران و تعالي ايرانيان نياز دارند. آنان دغدغه سوختن فرصت تاريخي و طلايي پساتحريم را دارند. رئيس جمهور و ياران او، باید با پرهيز از ملاحظه كاري و مصلحت اندیشی‌های بي‌مورد، حقايق، مباحث و امورات را برای ملت بازگو و تشريح نمايند و شجاعانه و به‌طور كامل، دروازه‌های اقتصاد كشور را براي جذب سرمايه گذاري‌هاي سرنوشت ساز، براي جهانيان باز كنند.

جريان خاص خود حق پندار، به رغم اينكه خوب می‌داند همه قدرت نظام جمهوري اسلامي ايران، در حمايت مردم از آن نهفته است و هر اقدامي كه به شكاف ميان نظام و ملت بينجامد، ضربه اي به نظام و كيان آن است. ليكن با هدفگذاري برای دلسردي و نااميدي مردم از نهاد دولت، درصدد هستند به مردم بقبولانند كه حضور شما در پاي صندوق‌های آراي انتخابات، ثمربخش نيست. آنان منافع ملي را بر منافع گروه و دسته و باند خويش مقدم نمی‌دارند و براي روي كار آمدن فرد و اشخاص خود يا براي حفظ آبروي اين فرد و آن مقام، آبروي نظام را با كج سليقگي، در معرض خطر قرار می‌دهند. ما از امام راحل آموخته‌ايم كه مصالح نظام و كيان کشور را بر همه چيز ترجيح دهيم و اجازه ندهيم چهره نوراني و رحماني اسلام با برداشت‌هاي متحجرانه و رفتارهاي خودسرانه دلواپسان مغشوش شود و يا به جمهوريت نظام آسيب برسد. ملت و دولت و همه جريانات فكري، بايد پشتوانه مردمي نظام را قدر بدانند و اجازه ندهند با حركات جريان خاص و بي‌اعتنايي نسبت به خواست و مطالبات مردم، به اين سرمايه ارزشمند، لطمه وارد شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • سعید

      ما دلواپس این دولتیم نه آمریکا و غربیها

    • بدون نام

      فکر نمیکنم کسی باور کنه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج