۳۹۰۵۳۹
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

«دودمان» با فصل سوم به پایان می‌رسد

سریال تلویزیونی «دودمان» (Bloodline) که از اوایل بهار ۲۰۱۵ از شبکه «نتفلیکس» به نمایش درآمد و با استقبال مخاطبان و منتقدان روبه‌رو شد، پس از ساخت فصل سوم به کار خود پایان می‌دهد.

وب‌سایت آی ‌سینما: سریال تلویزیونی «دودمان» (Bloodline) که از اوایل بهار ۲۰۱۵ از شبکه «نتفلیکس» به نمایش درآمد و با استقبال مخاطبان و منتقدان روبه‌رو شد، پس از ساخت فصل سوم به کار خود پایان می‌دهد. تاد کسلر، گلن کسلر و دنیل زلمان تیم نویسنده این درام خانوادگی را تشکیل می‌دهند. آن‌ها که پیش از این تصور می‌کردند سریال‌شان تا چندین فصل دیگر ادامه یابد از تصمیم اخیر مدیران نتفلیکس متعجب و غافلگیر شده‌اند.

«دودمان» با فصل سوم به پایان می‌رسد

به گزارش «امپایرآنلاین»، با وجود این که اوایل تابستان امسال نتفلیکس از ادامه سریال «دودمان» با ساخت فصل سوم خبر داد اما مدیران این شبکه آنلاین به تازگی از تصمیم قطعی خود مبنی بر توقف ساخت این درام تلویزیونی پرطرفدار خبر داده‌اند. هرچند طبق برنامه‌ریزی‌های قبلی، فصل سوم همچنان در سال ۲۰۱۷ به نمایش درخواهد آمد.

داستان «دودمان» روایتگر سلسله بدبیاری‌ها و حوادث ناگوار خاندانی ثروتمند است. در واقع، همه چیز خوش و خرم به نظر می‌رسد تا آن که کوچک‌ترین پسرشان «دنی» (با بازی بن مندلسن) در فصل نخست سریال به خانه برمی‌گردد و کم‌کم شروع به افشای اسرار سیاهی می‌کند که خانواده‌اش سال‌ها سعی در لاپوشانی آنها داشته‌اند. به این ترتیب، چیزی نمی‌گذرد که خاندان ریبورن از درون دچار فروپاشی هولناکی می‌شود.

«دودمان» با فصل سوم به پایان می‌رسد

فصل دوم «دودمان» نیز اوایل بهار امسال در قالب ۱۰ اپیزود توسط نتفلیکس به نمایش درآمد و ژوییه گذشته خبر ساخت فصل سوم آن منتشر شد. اما مدیران این شبکه آنلاین به تازگی در اقدامی غیرمنتظره، نه تنها از توقف ساخت سریال بعد از فصل سوم خبر داده‌اند، بلکه تعداد اپیزودهای فصل نهایی را از ۱۳ به ۱۰ اپیزود کاهش داده‌اند. این تصمیم غیرمنتظره از سوی مدیران نتفلیکس، تعجب هواداران و سازندگان سریال را به دنبال داشته، تا جایی که دنیل زلمان نویسنده و تهیه‌کننده اجرایی «دودمان» در گفت‌وگو با «هالیوود ریپورتر» یادآور شد تصور تیم نویسنده بر این بوده که سریال تا چندین فصل دیگر ادامه خواهد یافت.

زلمان که از تصمیم عجیب مدیران نتفلیکس ناامید شده است، در این‌باره توضیح داد: «وقتی طرح اولیه را ارایه کردیم تصورمان بر این بود که داستان سریال دست‌کم در طول پنج تا شش فصل روایت خواهد شد، چون می‌خواستم مطمئن شویم ظرفیت کافی برای روایت این حجم از داستان وجود دارد.»

فصل اول سریال نقدهای مثبتی دریافت کرد اما در ادامه، زمانی که فصل دوم به نمایش درآمد با واکنش‌های متفاوتی از سوی منتقدان روبه‌رو شد و به اندازه بار قبل، مورد استقبال قرار نگرفت. هنوز هیچ دلیل مشخصی برای توقف ساخت دنباله‌های بعدی «دودمان» در آینده از سوی نتفلیکس عنوان نشده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج