۳۹۰۵۷۱
۵۰۰۹
۵۰۰۹
پ

سرنوشت نامعلوم جیسون بورن

مت دیمون نمی‌داند تولید قسمت بعدی مجموعه فیلم «بورن»، در دستور کار کمپانی یونیورسال هست یا نه! این بازیگر ۴۵ ساله سینما در گفت‌وگویی اعلام کرد هیچ اطلاعی در باره آینده و سرنوشت این مجموعه فیلم ندارد.

جام جم: مت دیمون نمی‌داند تولید قسمت بعدی مجموعه فیلم «بورن»، در دستور کار کمپانی یونیورسال هست یا نه! این بازیگر ۴۵ ساله سینما در گفت‌وگویی اعلام کرد هیچ اطلاعی در باره آینده و سرنوشت این مجموعه فیلم ندارد. او علاقه‌مندان و پرسش‌کنندگان را به مدیران کمپانی یونیورسال ارجاع داده است. این پرسش، قبل از این در رسانه‌های گروهی در سطح وسیعی مطرح شده است. تحلیلگران اقتصادی سینما با توجه به فروش نه‌چندان بالای قسمت تازه فیلم در سطح جهانی، می‌خواهند بدانند تهیه‌کنندگانش در فکر ساخت قسمت بعدی آن هم هستند یا خیر.

سرنوشت نامعلوم جیسون بورن

این پرسش در حالی است که جیسون بورن تبدیل به پرفروش‌ترین فیلم این مجموعه فیلم در سطح بین‌المللی شده است. تازه‌ترین قسمت این مجموعه اکشن دلهره‌آور افشاگرانه، موفق به فروش بین‌المللی ۲۲۳ میلیون دلاری شده است. این اتفاق در حالی افتاد که کمپانی یونیورسال خبر ازعلاقه‌مندی خود برای تولید دومین قسمت سری جدید آن داده بود. جیسون بورن جز آمریکا، از ماه قبل در ۶۴ کشور دیگر دنیا هم روی پرده سینماها رفته است.

این فیلم در کل موفق به یک فروش جهانی (هم آمریکا و هم دیگر کشورهای دنیا) متوسط و دلگرم‌کننده ۳۹۱ میلیون دلاری شد. از این رقم، ۱۵۹ میلیون دلار مربوط به گیشه آمریکای شمالی و ۲۲۳ میلیون دیگر آن اختصاص به بقیه کشورهای دنیا داشته است. قسمت تازه ماجراجویی‌های جیسون بورن، حدود دو ماه قبل در ۴۴۰۰ سالن سینمای آمریکای شمالی روی پرده رفت. پل گرینگراس، کارگردان نسخه اصلی فیلم و دوست مت دیمون، کارگردانی این اکشن دلهره‌آور را به عهده داشته است. دیمون که چند سالی بود از این مجموعه فیلم فاصله گرفته بود، با این قسمت آن بازگشت دوباره‌ای به ماجراهای داستان داشته است. در این قسمت فیلم، او چیزهای تازه‌ای را در مورد گذشته‌اش به یاد می‌آورد و دست به ماجراجویی‌های تازه‌ای علیه همکاران قدیمی‌اش در سازمان سیا می‌زند. تماشاگران سینما این کاراکتر را به خاطر افشاگری‌هایش علیه برخی از مدیران فاسد سازمان جاسوسی سیا می‌شناسند. اکشن افشاگرانه و پررمز و راز جیسون بورن با هزینه تولید بالای ۱۲۰ میلیون دلاری و توسط کمپانی یونیورسال تهیه شده است. فیلمنامه فیلم با نگاهی به شخصیت‌های خلق شده توسط رابرت لودلوم در مجموعه نوول جیسون بورن، خلق و طراحی شده است.

منتقدان سینمایی می‌گویند این فیلم در مقایسه با کار قبلی دیمون «مریخی» ۲۰۱۵، نتوانسته موفقیت مالی و انتقادی زیادی کسب کند. مریخی به کارگردانی ریدلی اسکات، از یک سو نامزد دریافت چند جایزه اصلی اسکار و از سوی دیگر با استقبال گسترده تماشاگران سینما در نقاط مختلف جهان روبه‌رو شد. این اکشن علمی ـ تخیلی با هزینه تولید ۱۰۸ میلیون دلاری خود (۱۸ میلیون کمتر از جیسون بورن) توانست ۶۳۰ میلیون دلار در سطح جهانی فروش کند. ۱۷۲ میلیون دلار از این رقم، اختصاص به جدول گیشه نمایش سینماهای آمریکای شمالی داشت. اهل فن می‌گویند دیمون این روزها مشغول آماده کردن درام تاریخی دوره‌ای خود «دیوار بزرگ چین» است. این فیلم سال آینده میلادی روی پرده سینماها می‌رود و ژانگ ییمو، فیلمساز مولف چینی کارگردان آن است. دو کار بعدی او هم فیلم‌هایی هستند که کاراکتر جیسون بورن در آنها نقشی ندارد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج