جاباما
۳۹۰۶۴۵
۱ نظر
۵۰۰۱
۱ نظر
۵۰۰۱
پ

«بارکد» به لندن رفت

فیلم سینمایی «بارکد» آخرین ساخته «مصطفی کیایی» شامگاه یکشنبه در لندن با حضور وی، بهرام رادان، پژمان بازغی، سحر دولتشاهی، محسن کیایی و شمار زیادی از ایرانیان مقیم انگلیس و علاقه مند به سینمای ایران به معرض نمایش گذاشته شد.

خبرگزاری ایرنا: فیلم سینمایی «بارکد» آخرین ساخته «مصطفی کیایی» شامگاه یکشنبه در لندن با حضور وی، بهرام رادان، پژمان بازغی، سحر دولتشاهی، محسن کیایی و شمار زیادی از ایرانیان مقیم انگلیس و علاقه مند به سینمای ایران به معرض نمایش گذاشته شد.

این فیلم سینمایی که پیشتر به صورت تور در اروپا، از شهر کلن آلمان آغاز شده است، در سینمای «جنسیس» واقع در قلب لندن اکران شد.

«سعید بیات» مدیرعامل شرکت پارسیان فیلم و ایده پرداز این برنامه در گفت وگو با ایرنا گفت که اولین کارش را با نمایش فیلم «مادر قلب اتمی» ساخته «علی احمدزاده» و با حضور محمدرضا گلزار در دهم جولای گذشته، آغاز کرد.

وی هدفش از اکران فیلم های ایرانی را ترویج فرهنگ و هنر سینمای ایران در خارج از مرزهای کشور برشمرد.

بیات افزود که اغلب مخاطبان فیلم های ایرانی در انگلیس، ایرانیان مقیم این کشور هستند؛ ضمن آنکه فیلم ها به زبان فارسی و با زیرنویس ‏انگلیسی اکران می شوند.

وی با اشاره به نسخه برداری غیرقانونی از فیلم های ایرانی و پخش آن در شبکه های مجازی اضافه کرد: ما تلاش می کنیم تا برپایه شعار «قانونی فیلم ببینیم» حق تهیه کنندگان ایرانی را محفوظ نگه داریم.

مدیرعامل شرکت پارسیان فیلم همچنین از اکران فیلم «دراکولا» ساخته «رضا عطاران» در ماه اکتبر در لندن خبر داد و افزود که کارهای روادید آقای عطاران به همراه «علی سرتیپی» تهیه کننده این فیلم در حال پیگیری است.

بیات همچنین از احتمال اکران فیلم های «من» و «نیمه شب اتفاق افتاد» در لندن در ماه های آتی خبر داد.

اکران فیلم بارکد در لندن با استقبال قابل توجه ایرانیان، به ویژه به دلیل حضور بازیگران محبوبشان مواجه گردید.

«پژمان بازغی» بازیگر سینما و تلویزیون ضمن قدردانی از استقبال بی نظیر ایرانیان مقیم انگلیس در تماشای فیلم بارکد گفت: دیدن فیلم با مخاطب ایرانی همواره برای ما لذت بخش بوده است، به ویژه ایرانیان خارج از کشور که لذتش دوچندان برابر است.

شایان ذکر است که شرکت کنندگان همچنین به احترام درگذشت بهمن گلبارنژاد رکاب‎زن پارالمپیکی ایران که بر اثر سانحه در شهر ریو درگذشت، یک دقیقه سکوت کردند.

سینمای «جنسیس» یکی از قدیمی ترین و در عین حال معروف ترین سینماهای شهر لندن است که به سبب میزبانی چهره هایی همچون چارلی چاپلین و یا لورل و هاردی که پیش از شهرتشان در این سینما تاتر بازی می کردند، محبوبیت خاصی دارد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • مبینا

      چه فایده

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج