۳۹۰۶۵۲
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

حسن‌زاده: وقفه یک ماهه به نفع صبا شد

صبای قم در هفته ششم با کسب پنجمین تساوی رکوردشنی کرد.

ورزش سه: احمد حسن زاده درباره حضورش در ۲ هفته و به ثمر رساندن دومین گلش گفت: از اینکه توانستم بار دیگر برای تیم گلزنی کنم خوشحالم. همانطور که گفته بودم دیر به صبا اضافه شدم و درگیر کارهای سربازی ام بودم. برای همین نیاز به هماهنگی با تیم داشتم که در این هفته توانستم با بازیکنان به هماهنگی لازم برسم و گلزنی کنم. البته میلاد ابطحی خیلی خوب توانست از میانه زمین من را ببیند و پاس سالمی را برایم ارسال کرد. از به ثمر رسیدن این گل خوشحالم اما دوست داشتم گلزنی ام در هر دو هفته با برد تیم همراه می شد که خب نتیجه آنطور که باید و شاید برایمان رقم نخورد.

وی در ادامه در رابطه با کسب تساوی های متوالی صبا افزود: مقابل سیاه جامگان روی ضعف داوری و بدشانسی ۲ گل خوردیم و در نهایت بازی مساوی شد. اکثر بازی هایی که مساوی کردیم به طور مثال بازی اول فصل مان مقابل نفت آبادان به دلیل شرایط بد تیمی بود. البته تمرینات پیش فصل را به نسبت سایر رقبا دیرتر شروع کردیم، این در روند مسابقات و نتیجه گیری تاثیرگذار است. خلاصه همه چیز دست به دست هم داد تا صبا در این ۵هفته تساوی کسب کند. امیدوارم اولین ۳ امتیاز را مقابل سایپا دشت کنیم.

از او درباره تساوی های متوالی در دو هفته اخیر و تأثیر تعطیلات لیگ بر روی این نتایج می پرسیم که اینطور پاسخ می دهد: شاید اینطور باشد ولی خب کسب عنوان ملی قطعا در اولویت است و باید همسان سازی با تیم ملی انجام بگیرد و نباید اینطورگفت. اگرچه این وقفه یک ماه به نفع صبا شد چراکه صبا دیر کارش را شروع کرده بود و در این یک ماه توانست به آمادگی لازم برسد. من هم توانستم خودم را با تیم هماهنگ کنم.

مهاجم صبا برای دیدار مقابل سایپا ابراز امیدواری می کند تا اولین ۳ امتیاز را از این بازی دشت کنند: در مقابل سایپا بازی آسانی نداریم اما با توجه به تمریناتی که در طول هفته انجام می دهیم و مواردی که کادرفنی گوشزد می کنند بتوانیم ۳ امتیاز این مسابقه کسب کنیم که اگر این نتیجه حاصل شود خیلی شرایطمان خوب می شود. علاوه بر آن با روحیه ای خوب به تعطیلات می رویم. امتیازات تیم ها در جدول خیلی به هم نزدیک است و با این بردی که به دست بیاوریم و کسب ۳ امتیاز صعود چند پله ای خواهیم داشت و از بحران تساوی ۵ هفته ای خارج می شویم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج