جاباما
۳۹۰۶۶۰
۱ نظر
۵۰۰۸
۱ نظر
۵۰۰۸
پ

یک کوله پشتی جادویی

برخی از آدم ها به واسطه شغل یا علاقه مندی های خود، تقریبا همیشه کوله به پشت تمامی وسایلشان را با خود به هر کجا که می روند، حمل می کنند. از جمله معضلاتی که این افراد با آن مواجه هستند، سنگینی وزن کیف است که به کمردرد و شانه دردشان منجر می شود.

وب سایت روزیاتو - فروغ بیداری: برخی از آدم ها به واسطه شغل یا علاقه مندی های خود، تقریبا همیشه کوله به پشت تمامی وسایلشان را با خود به هر کجا که می روند، حمل می کنند. از جمله معضلاتی که این افراد با آن مواجه هستند، سنگینی وزن کیف است که به کمردرد و شانه دردشان منجر می شود.

یک کوله پشتی جادویی

اما خوشبختانه کمپانی Keep Pursuing به تازگی نوعی کوله پشتی موسوم به Zero-G را معرفی نموده که مشکل سنگینی این نوع کیف ها را برطرف می نماید؛ بر اساس این طرح که از سیستم تعلیق خودرو الهام گرفته شده، وزن محتویات داخلی کیف به نصف کاهش می یابد. یعنی اگر وسایل شما ۲۰ کیلوگرم وزن داشته باشد، به اندازه ۱۰ کیلوگرم سنگینی احساس خواهید کرد.

یک کوله پشتی جادویی

از دیگر مزیت های این کوله پشتی می توان به طراحی ساده و شیک آن اشاره نمود که با هر نوع سلیقه ای جور در می آید. همچنین، به صورت ضدآب، ضد آلودگی وضد ضربه ساخته شده و عناصر کاربردی متعددی که برای لپ تاپ یا تبلت استفاده می شوند در داخل آن گنجانده گشته تا کاربر به تمامی وسایل موردنیاز خود دسترسی آسان و سریع داشته باشد.

یک کوله پشتی جادویی

لازم به ذکر است که کوله پشتی یاد شده هنوز به تولید انبوه نرسیده و در حال حاضر، در سایت جمع سپاری کیک استارتر کمپینی برای جمع آوری بودجه برایش راه اندازی گشته تا به واسطه حمایت های مالی علاقه مندان، مراحل تولید آن آغاز گردد.
یک کوله پشتی جادویی
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • محبی

      خوب است

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج