۳۹۰۷۴۴
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

لوزانو: مذاکر‌ه‌ای با فدراسیون لهستان نکرده‌ام

سرمربی آرژانتینی تیم ملی والیبال ایران هر گونه مذاکره جهت هدایت تیم لهستان را رد کرد، اما علاقمندی خود را برای این کار پنهان نکرد.

خبرگزاری تسنیم: چند روز قبل رسانه‌های لهستانی از علاقمندی مسئولان فدراسیون والیبال این کشور جهت عقد قرارداد چهار ساله با رائول لوزانوی آرژانتینی خبر دادند.

سایت ووپ لهستان به نقل از لوزانو نوشت: هیچ مذاکره‌ای با فدراسیون والیبال لهستان نداشتم و آن را رد می‌کنم. هیچ صحبت بیشتری هم نمی‌توانم در این باره داشته باشم، وقتی مذاکره ای با آنها انجام نداده‌ام.

لوزانو که در سال های ۲۰۰۵ تا ۲۰۰۸ میلادی سرمربی تیم ملی والیبال لهستان بود به خاطر کسب مدال جهانی پس از سال‌ها برای این کشور از محبوبیت زیادی در میان لهستانی‌ها برخوردار است.

سرمربی آرژانتینی تیم ملی والیبال ایران در المپیک ۲۰۱۶ در خصوص علاقمندی مردم و بعضی از مسئولان فدراسیون والیبال لهستان برای عقد قرارداد با او عنوان کرد: خیلی خوشحال هستم وقتی کسانی را می‌بینم که دوست دارند من دوباره سرمربی لهستان شوم. چنین مسائلی باعث اشتیاق بیشتر من می‌شود، اما نمی‌خواهم در شرایط فعلی که استفان آنتیگا قرارداد معتبری با فدراسیون والیبال لهستان تا چند ماه آینده دارد صحبت خاصی کنم.

لوزانو اظهار داشت: اگر فدراسیون والیبال لهستان بخواهد نام مرا در فهرست نامزدهای هدایت تیم ملی کشورش قرار دهد این امکان وجود دارد که بخواهم با دیگر نامزدها رقابت کنم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج