۳۹۰۷۴۸
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

عرضه خودروی کاملا خودران فورد تا ۲۰۲۵

ماه گذشته، فورد با جاه طلبی تمام اعلام کرد که سرویس اشتراک خودرو با مدل‌های تمام خودران خود را تا سال ۲۰۲۱ آغاز خواهد کرد. هر چند اگر دوست دارید که یک مدل کاملاً خودران فورد را خریداری کنید، باید چند سال بیش‌تر صبر کنید چون فورد سال ۲۰۲۵ را برای فروش مدل‌های خودران خود هدف گذاری کرده است.

وب سایت پدال - آرش نهندیان فرد: ماه گذشته، فورد با جاه طلبی تمام اعلام کرد که سرویس اشتراک خودرو با مدل‌های تمام خودران خود را تا سال ۲۰۲۱ آغاز خواهد کرد. هر چند اگر دوست دارید که یک مدل کاملاً خودران فورد را خریداری کنید، باید چند سال بیش‌تر صبر کنید چون فورد سال ۲۰۲۵ را برای فروش مدل‌های خودران خود هدف گذاری کرده است.

عرضه خودروی کاملا خودران فورد تا 2025

طبق گزارش بلومبرگ، مارک فیلدز مدیرعامل فورد در کنفرانسی مطبوعاتی روز دوشنبه اعلام کرده که کمپانی آن‌ها تا سال ۲۰۲۵ خودروی کاملاً خودران خود را وارد بازار خواهد کرد. تمام این‌ها بخشی از نقشه حمل و نقل هوشمند فورد می‌باشد که سال گذشته جزئیات آن منتشر شد.

عرضه خودروی کاملا خودران فورد تا 2025

فیلدز در این باره می‌گوید: «ما قصد داریم تا به خاطر میلیون‌ها نفری که از ما انتظار دارند و نه فقط آن‌هایی که توانایی خرید خودروهای لوکس را دارند، خودروهای خودران را وارد جاده‌ها کنیم. ما اعتقاد داریم که دهه میلادی آینده خودران کردن خودروها به موضوع اصلی دنیای خودرو تبدیل خواهد شد.»

عرضه خودروی کاملا خودران فورد تا 2025

طبق گزارش دیترویت نیوز فیلدز همچنین اعلام کرده که فورد قصد دارد بحث حمل و نقل کارکنان خود را در دفتر اصلی خود واقع در شهر دیربورن ایالت میشیگان تا سال ۲۰۱۸ به طور کامل توسط خودروهای خودران انجام دهد. در این برنامه از خودروهای سطح ۴ یا کاملاً خودران استفاده خواهد شد. در حال حاضر، فورد در حال تست مدل‌های فیوژن مجهز به رادارهای بلند و کوتاه، ۵ دروبین و چهار واحد LiDAR می‌باشد.

عرضه خودروی کاملا خودران فورد تا 2025

در حال حاضر رقابت بر سر تولید خودروهای خودران و وارد کردن آن‌ها به جاده‌ها به شدت داغ شده است: جنرال موتورز با کمپانی اشتراک خودرو لیفت برای طراحی و تولید تاکسی‌های خودران به توافق رسیده، اوبر اخیراً تست و آزمایش ولووهای خودران را در پیتزبورگ آغاز کرده و خودروسازهای بی شماری تلاش‌های خود را در این راستا شروع کرده‌اند. اگر فورد می‌خواهد به این اهداف جاه طلبانه دست یابد، در طور چند سال آینده برنامه‌های زیادی برای انجام دادن خواهد داشت که حسابی آن‌ها را مشغول خواهد کرد.
عرضه خودروی کاملا خودران فورد تا 2025
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج