۳۹۰۷۸۲
۵۰۱۶
۵۰۱۶
پ

ترکیب رنگ های مد دکوراسیون برای پاییز امسال

ما در اینجا با شروع هر فصل بهترین رنگ ها را برای دکوراسیون منزلتان معرفی می کنیم. بعد از تابستان حالا نوبت پاییز رسیده و قصد داریم داغ ترین ترکیب رنگ های مد برای پاییز امسال را به شما معرفی کنیم و البته دوست داریم بدانیم نظر شما درباره این ترکیب رنگ ها چیست و کدامیک را بیشتر می پسندید.

وب‌سایت بدونیم: ما در اینجا با شروع هر فصل بهترین رنگ ها را برای دکوراسیون منزلتان معرفی می کنیم. بعد از تابستان حالا نوبت پاییز رسیده و قصد داریم داغ ترین ترکیب رنگ های مد برای پاییز امسال را به شما معرفی کنیم و البته دوست داریم بدانیم نظر شما درباره این ترکیب رنگ ها چیست و کدامیک را بیشتر می پسندید.

ترکیب رنگ های مد دکوراسیون برای پاییز امسال

ترکیب همیشه بهار

متخصصان دکوراسیون و رنگ ها در سایت HGTV.com مانند هر سال زحمت معرفی ترکیب های رنگ را کشیده اند و ۱۲ مورد را به عنوان مدهای پاییزی معرفی کرده اند. در این رنگ ها از سبز گرفته تا سرخ به رنگ سیب وجود دارد.

ترکیب رنگ های مد دکوراسیون برای پاییز امسال

تمام طیف های رنگ سبز زیبا و دوست داشتنی است اما سبزی که در این ترکیب به خوبی جلوه گری می کند سبز جنگلی است. این ترکیب رنگ حسی کلاسیک و نوستالوژیک دارد. سبز جنگلی کمی بیشتر از سبز عادی شاداب است و با دیگر رنگ های طبیعی این ترکیب به خوبی هماهنگ شده.


ترکیب آلویی شاداب

وقتی پاییز می آید، حس می کنیم باید رنگ های براق تابستانی را کنار بگذاریم و به سمت رنگ های زیتونی، خردلی، زغالی و قهوه ای شکلاتی برویم.

ترکیب رنگ های مد دکوراسیون برای پاییز امسال

این رنگ آلویی غنی یکی از بهترین مواردی است که می توان با آن به پاییز گام گذاشت. این رنگ عمیق تر و تیره تر از رنگ های روشن و براق تابستانی است اما همچنان به اندازه کافی برجسته هست که در یک اتاق به خوبی جلوه کند.


ترکیب آبی طاووسی

ترکیب رنگ های مد دکوراسیون برای پاییز امسال

این رنگ به هر دکوراسیونی زیبایی می دهد حتی اگر فقط مقداری از آن را استفاده کنید. می توانید از آن هر استفاده ای که می خواهید بکنید، دیوارها را رنگ بزنید، مبلمان را به آن رنگ در بیاورید و هر چیزی که دوست داشته باشید.


ترکیب تخته سنگی

این طیف از رنگ خاکستری را نمی توان دوست نداشت. کافیست آن را در یک اتاق به عنوان پس زمینه ای برای رنگ های روشن استفاده کنید.

ترکیب رنگ های مد دکوراسیون برای پاییز امسال

همانطور که می بینید در این ترکیب رنگ جذاب نیز رنگ های شاد و روشنی در کنار خاکستری گذاشته شده. حتی خاکستری تخته سنگی به تنهایی هم می تواند بسیار زیبا جلوه کند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج