۳۹۰۸۵۸
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

۲ میلیون کلاس اولی در «جشن شکوفه‌ ها»

به گفته معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش، جشن شکوفه‌ها برای دانش آموزان کلاس اول ابتدایی و جشن غنچه‌ها برای نوآموزان دوره پیش دبستانی ساعت ۹:۰۰ روز چهارشنبه (۳۱ شهریورماه) به طور همزمان در مدارس و مراکز پیش دبستانی برگزار می‌شود.

خبرگزاری ایسنا: به گفته معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش، جشن شکوفه‌ها برای دانش آموزان کلاس اول ابتدایی و جشن غنچه‌ها برای نوآموزان دوره پیش دبستانی ساعت ۹:۰۰ روز چهارشنبه (۳۱ شهریورماه) به طور همزمان در مدارس و مراکز پیش دبستانی برگزار می‌شود.

محمد دیمه‌ور افزود: بر اساس آخرین آمار ثبت شده در سامانه ثبت نام دانش آموزان (سناد)، ۷۰۰ هزار نوآموز در دوره پیش دبستانی و هفت میلیون و ۶۰۰ هزار دانش آموز در دوره ابتدایی مشغول به تحصیل خواهند شد و پیش بینی می‌شود شمار دانش آموزان کلاس اولی به یک میلیون و ۴۰۰ هزار نفر برسد.

وی افزود: از حدود ۷۰۰ هزار نوآموز دوره پیش دبستانی حدود ۲۰۰ هزار نفر از آنها در مناطق محروم و دوزبانه هستند و آموزش و پرورش این دوره را به صورت رایگان برای آنها برگزار می‌کند. امسال برای نخستین بار ردیف اعتباری ویژه دوره پیش دبستانی در بودجه دیده شد و ۵۰ میلیارد تومان برای ارتقای پیش دبستانی در مناطق دوزبانه و محروم پیش بینی شد و امیدواریم بتوانیم بتدریج این اقدامات را توسعه و پیش دبستانی را تقویت کنیم.

معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه امسال شاهد ورود ۱۳ هزار معلم به دوره ابتدایی خواهیم بود اظهار کرد: معلمان جدید، فارغ‌التحصیلان دانشگاه فرهنگیان هستند. هرچند با ورود نیروهای جدید به این مقطع روبرو هستیم و بخشی از کمبود نیروی ما جبران می‌شود اما از آنجا که هر ساله علاوه بر رشد جمعیت دانش آموزان، شاهد بازنشسته شدن و خروج تعدادی از نیروها هستیم، نیاز به تزریق معلم داریم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج