۳۹۰۹۳۸
۳ نظر
۵۰۰۳
۳ نظر
۵۰۰۳
پ

پوتین به نیویورک نمی رود

سرگئی لاوروف ریاست هیات روسی را در نشست سالانه مجمع عمومی سازمان ملل بر عهده دارد و ولادیمیر پوتین رئیس جمهوری روسیه در این اجلاس شرکت نمی کند.

خبرگزاری ایرنا: سرگئی لاوروف ریاست هیات روسی را در نشست سالانه مجمع عمومی سازمان ملل بر عهده دارد و ولادیمیر پوتین رئیس جمهوری روسیه در این اجلاس شرکت نمی کند.

پایگاه خبری وزارت خارجه روسیه روز یکشنبه اعلام کرد که براساس برنامه اعلام شده، لاوروف وزیر خارجه این کشور دوم مهرماه در نشست مجمع عمومی سازمان ملل سخنرانی خواهد کرد.

آلکسی ماکارین معاون مرکز فناوری های سیاسی روسیه نیز در این باره ابراز عقیده کرده است: علت شرکت نکردن پوتین در نشست سالانه مجمع عمومی سازمان ملل، پرهیز از دیدار با اوباما در خاک آمریکا است.

وی چندی پیش در مصاحبه با روزنامه ماسکوفسکی کامسامولتس گفت: فضای بی اعتمادی کنونی بین روسیه و آمریکا همچنان پا برجا مانده و دو کشور اختلاف های عمیقی در بسیاری از مسائل دارند.

روسیه و آمریکا هر چند توانسته اند اختلاف های عمیق خود را در باره سوریه کاهش دهند، اما در مورد اوکراین رویارویی زیادی دارند و واشنگتن همراه اتحادیه اروپا از سال 2014 با طرح اتهام دخالت مسکو در درگیری های شرق این کشور، تحریم های گسترده ضد روسی برقرار کرده است.

همزمان نیز روسیه در برابر روند نفوذ گسترده نظامی آمریکا و ناتو نزدیک مرزهای خود بویژه شرق اروپا از جمله رومانی، لهستان و همچنین لتونی، استونی، لیتوانی، گرجستان و مولداوی پنج جمهوری شوروی قرار دارد که سبب شده افزون بر تنش های سیاسی، تقابل نظامی هم مناسبات واشنگتن و مسکو را تحت تاثیر قرار دهد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      احسنت بر پوتین که به آمریکا نمی روی بخاطر اینکه با اوباما روبرو نشوی . درود بر تو و مرگ بر اوباما

    • مهدی

      پوتین هم ادم شده روسه ها هیج جایگاهی ندارن

    • وحید

      از بس ترسو و بی شخصیته پوتین، با نرفتنش به دنیا بی احترامی کرده، از بس تو اوکراین و سوریه و جاهای دیگه خرابکاری کرده که از عکس العمل رهبران کشورها در مجمع عمومی میترسه و میدونه که اگه بره چهرش خرابتر از قبل میشه، آخرین مشکلش هم نوع انتخاباتی هست که دیروز تو روسیه انجام شد و حزبش مثلا پیروز شد که همه دنیا میدونن چه خبر بود و چجوری برگزار شد، پوتین دیکتاتور و عوام فريب

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج