۳۹۱۱۴۲
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

بارسلونا علاقه‌اش به جذب بیرین را علنی کرد

نایب‌رئیس باشگاه بارسلونا علاقه‌مندی این باشگاه به جذب دفاع راست توپچی‌های لندن را تأیید کرد.

خبرگزاری تسنیم: هکتور بیرین که بین سال‌های ۲۰۰۳ تا ۲۰۱۱ در رده‌‎‌های پایه برای بارسلونا بازی کرده و در سال ۲۰۱۱ وقتی که ۱۶ ساله بود به آرسنال پیوست و در نهایت در سال ۲۰۱۳ اولین بازی حرفه‌ای خود را در رده بزرگسالان با پیراهن توپچی‌های لندن زیرنظر آرسن ونگر انجام داد، این روزها مورد توجه تیم پیشین خود قرار دارد. باشگاه بارسلونا رسماً اعلام کرده نسبت به جذب این مدافع ۲۱ ساله علاقه‌مند است.

جوردی مستره، نایب‌رئیس باشگاه بارسلونا در مصاحبه‌ای که با روزنامه «اسپورت» انجام داده، عنوان کرد: ما بیرین را یک بارسلونایی می‌بینیم. او بازیکن بزرگی است و شکی در این مورد نیست. ونگر در سال ۲۰۱۱ هکتور را برای جدایی از بارسلونا متقاعد کرد و به او قول کاری را داد که ما نتوانستیم، انجامش بدهیم. ما نمی‌توانستیم به بیرین این قول را بدهیم که در عرض دو سال می‌تواند جای دنی آلوز بازی کند.

وی افزود: از خیلی جهات خوب است که هکتور برای پیشرفت بارسلونا را ترک کرد و با کسب تجربیات باز خواهد گشت. به سسک فابرگاس، جرارد پیکه، جوردی آلبا و لوئیس سوارس نگاه کنید. امیدوارم چنین اتفاقی در مورد سرخی سامپر هم بیفتد که در حال حاضر به طور قرضی در گرانادا بازی می‌کند. این نکته مثبتی است که این بازیکنان در باشگاه‌های دیگر فرصت بازی پیدا می‌کنند. همچنین این حرکت خوبی است که نتایج خوبی را برای بازیکنانی که DNA بارسلونا در خون‌شان است، فراهم کرد.

هکتور بیرین تا سال ۲۰۱۹ با آرسنال قرارداد دارد و باید دید که آیا او هم به مانند بازیکنانی همچون سسک فابرگاس و جرارد پیکه پس از مقطعی بازی در تیم‌های دیگر به بارسلونا بازخواهد گشت، یا اینکه در آرسنال خواهند ماند؟! البته در این بین گفته می‌شود منچسترسیتی هم در پنجره نقل و انتقالات زمستانی نسبت به جذب این مدافع اسپانیایی دست به کار خواهد شد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج