جاباما
۳۹۱۱۷۶
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

مداح معروف در خندوانه

سیدمجید بنی‌فاطمه، مداحی که با نوحه‌ «عمو عباس»به شهرت رسید، در برنامه «خندوانه» از خاطرات و سوتی‌های خود گفت.

خبرآنلاین: سیدمجید بنی‌فاطمه، مداحی که با نوحه‌ «عمو عباس»به شهرت رسید، در برنامه «خندوانه» از خاطرات و سوتی‌های خود گفت.

برنامه «خندوانه» که شبانگاه دوشنبه ۲۹ شهریور به مناسبت عید غدیر در قالب یک ویژه برنامه روی آنتن شبکه نسیم رفت، میزبان سیدمجید بنی‌فاطمه، مداح معروف تهران و حجت اشرف‌زاده بود.

این برنامه با تبریک عید و شعر‌خوانی جناب‌خان شروع شد و سپس علی‌صادقی، کمدین تلویزیون به برنامه اضافه شد و به همراه جناب‌خان به شوخی و شعبده‌بازی با رامبد جوان پرداختند.

مداح معروف در خندوانه

در ادامه، سیدمجید بنی‌فاطمه مهمان «خندوانه» شد و درباره نحوه شروع مداحی گفت: «من از کلاس اول دبستان سرود‌ها و اخبار را حفظ می‌کردم و می‌خواندم. یک سال در ایام محرم به سفارش خانواده شروع به خواندن در هیئت‌های محلی کردم و در ادامه با بزرگان این عرصه آشنا شدم.»

او در مورد سوتی‌های خود در زمان خواندن گفت: «خیلی بوده است ولی قابل گفتن نیست، اما یک بار در هیئت مشغول خواندن از روی کاغذ بودم که یک‌دفعه دست میوندار به کاغذ خورد و کاغذ افتاد و من هم که نمی‌دانستم چکار کنم، شروع کردم به تکرار آهنگ شعر و تا دیدم گرفت، همینطور ادامه‌ دادم، نگو همه فهمیده بودند و به روی خود نیاوردند.»

این مداح همچنین به سفارش رامبد جوان یک خاطره با مزه تعریف کرد و گفت: «من با دو جانباز آشنا بودم و یک بار حسابی اذیت‌شان کردم، آنها هم آمدند در خانه و تا در را باز کردم دو تخم مرغ تو صورتم پرتاب کردند و تا آمدم به خودم بیایم یک گوجه هم گذاشتند تو صورتم و منم به شوخی گفتم یک کره هم بزنند تا املت دور هم باشیم.»

بنی‌فاطمه سپس سرودی در مدح حضرت‌علی(ع) خواند و عکسی یادگاری با رامبد جوان انداخت.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج