جاباما
۳۹۱۱۹
۲ نظر
۵۰۱۷
۲ نظر
۵۰۱۷
پ

دکتر قاسم زاده

جراحی زیبایی بینی و صورت

از عمل جراحی بينی چه انتظاراتی داشته باشيم ؟ عمل جراحی بينی در كنار زيباتر كردن صورت شما، اشكالات زيادی در بينی تان را هم بر طرف مي كند: رينوپلاستی بينی های بزرگ قوزدار، پهن، بينی های با سوراخ های بزرگ و نوك افتاده كه زاويه كمی با لب دارند را به راحتی اصلاح می كند. با اين عمل جراحی، معايبی چون قرينه نبودن بينی، دو شاخه بودن نوك بينی، انحراف تيغه بينی و دفورميتی هايی كه به واسطه اعمال جراحی قبلی به وجود آمده اند اصلاح می شود البته در عمل رينوپلاستی بايد به خاطر داشته باشيد كه تنها انتخاب جراح مناسب و اعتماد به او در كنار انتظارات واقع بينانه است كه می تواند رضايت شما را از عمل جراحي تضمين كند.

جراحی زیبایی بینی و صورت

رشته جراحی دهان، فک و صورت سعی دارد در کنار جراحی هر یک از اجزاء صورت به تنهایی، تناسب آن عضو را با اجزاء مجاور مانند چشمها، بینی و حتی فک بالا و پایین و دندانها حفظ نموده و حتی بر جلوه زیبایی آنها بیافزاید. در نظر گرفتن شاخص های مهم زیبایی و همچنین فرم لب ها در حالت عادی و هنگام لبخند و حتی چگونگی قرار گرفتن فک ها و دندانها و تاثیر هماهنگی آنها در طرح درمان جراحی زیبایی ارایه شده جهت دستیابی به نتایج عالی در کنار حفظ عملکردهای طبیعی صورت بیمار، از تواناییهای برجسته رشته جراحی دهان، فک و صورت می باشد.

همچنین با بکارگیری آنالیزهای پیشرفته زیبایی صورت موجود در نرم افزارهای کامپیوتری می توان بهترین نتیجه را قبل و بعد از عمل برنامه ریزی کرد. بدینوسیله می توان با اندازه گیریهای دقیق پیش ازعمل تصحیح شده ترین حالت ناهنجاری را به صورت تصویری نمایان ساخت و از این تصاویر به عنوان الگویی هنگام جراحی بهره برد. چنین آنالیزهایی در دستان یک جراح ماهر می تواند درصد بروز عوارض بعد از عمل را به حداقل رساند.


جراحی زیبایی بینی و صورت از عمل جراحی بينی چه انتظاراتی داشته باشيم ؟

عمل جراحی بينی در كنار زيباتر كردن صورت شما، اشكالات زيادی در بينی تان را هم بر طرف مي كند:
رينوپلاستی بينی های بزرگ قوزدار، پهن، بينی های با سوراخ های بزرگ و نوك افتاده كه زاويه كمی با لب دارند را به راحتی اصلاح می كند.

با اين عمل جراحی، معايبی چون قرينه نبودن بينی، دو شاخه بودن نوك بينی، انحراف تيغه بينی و دفورميتی هايی كه به واسطه اعمال جراحی قبلی به وجود آمده اند اصلاح می شود البته در عمل رينوپلاستی بايد به خاطر داشته باشيد كه تنها انتخاب جراح مناسب و اعتماد به او در كنار انتظارات واقع بينانه است كه می تواند رضايت شما را از عمل جراحي تضمين كند.

جراحی زیبایی بینی و صورت رينو پلاستی چيست؟

رينوپلاستی عبارت است از، تغيير دادن شكل بينی براي زيباتر كردن فرم آن .
ساختمان بينی در وسط چهره آدمی قرار می گيرد و يكی از ارگان هايی است كه قبل از هر چيز ديگری به چشم می خورد با اين اوصاف مشخص است، اولين عضوی كه در هر فرد جلب توجه می كند بينی است، چه بسا انسان هايی که ابروان زيبا، چشم، لب و گونه های زيبا و چانه شكيلی دارند ولی متاسفانه بينی آنها زيبا نيست. در اين حالت با توجه به اين كه نگاه فرد ابتدا به بينی مي افتد، ناخواسته شكيل نبودن و زشتی بينی باعث می شود كه ساير نقاط برجسته و زيبای موجود در چهره فرد ناديده انگاشته شود. بنابراين هرگاه جراحی زيبايی بينی انجام پذيرد و ايرادات آن بر طرف شود، ناخواسته زيبايی های ديگر نقاط چهره نيز بروز مي كند و با يك عمل زيبايی، ساير زيبايی های صورت نيز متجلی مي شوند.


نمونه جراحی زیبایی بینی ::
جراحی زیبایی بینی و صورت

جراحی زیبایی بینی و صورت چه بينی هايی به عمل جراحی زيبايی نياز دارند؟

اين سوال، زياد توسط بیماران مطرح می شود كه ( آقای دكتر آيا بينی من نياز به جراحی دارد ؟ ) كسی كه می خواهد يك عمل جراحی زيبايی داشته باشد بايد بداند تصميم در مورد اين كه به اين عمل نياز دارد يا نه، بيشتر از همه به عهده خود اوست و آيا انتظارات او با يك عمل جراحی قابل حصول است؟ زيرا زيبا نبودن يك بيماری جسمی نيست كه جراح بتواند به بيمار دستور بدهد كه بايد عمل شود. البته ممكن است زيبا نبودن بتواند گاهی به طور غير مستقيم مشكلات روحی برای فرد ايجاد كند.


جراحی زیبایی بینی و صورت آيا ظاهر بينی تاثيری برسلامت جسمی و روحی ميگذارد؟

مطمئنا بينی بد فرم و نا متناسب با صورت می تواند به شدت روی اعتماد به نفس هر فرد تاثير بگذارد و تعاملات اجتماعی او را تحت تاثير قرار دهد. گاهی يك بينی نامتناسب می تواند مانع برقراری ارتباطات اجتماعي يا حتی داشتن شغلی مناسب شود و فرد را گوشه گير، منزوی، خجالتی و در نهايت افسرده كند . گاهی ممكن است ظاهر بينی مشكلی در زيبايی صورت ايجاد نكند ولی اختلال در عملكردهای حياتی بينی مثل تنفس ، پزشك را مجبور به عمل جراحی بينی كند. اختلالات تنفسی و گرفتگی بينی باعث بی حالی ،خواب آلودگی و بی حوصلگی می شود ؛ خشكی مجاری تنفسی، درد سينوسی، سردرد يا احساس پری، سنگينی و فشار در ناحيه سر و صورت، اختلال بويايی، احساس سرماخوردگی دائمی خرخر و مشكلات تنفسی حين خواب، از ديگر مشكلاتی است كه اختلال در عملكرد بينی برای افراد ايجاد می كند . يك جراح بينی می تواند با معاينات ساده ای مشكلات بينی اعم از ظاهری و فيزيولوژيكی را تشخيص دهد و بهترين راه درمان يا اصلاح را به شما پيشنهاد كند.

جراحی زیبایی بینی و صورت آيا در عمل جراحی های بينی نيازی به عمل جراحی دوم یا روتوش است؟

طبق آمار كتاب های جراحان مشهور آمريكايی حدود ۱۰ تا ۲۰ درصد از بيمارانی كه تحت جراحی رينوپلاستی قرار می گيرند نياز به جراحی دوم پيدا می كنند. به نظر ميرسد اين آمار تا حدی اغراق آميز باشد. چرا كه در تجربه ۱۷ ساله من در رينو پلاستی حداکثر ۱ تا ۱/۵ درصد از بيمارانم نياز به جراحي ثانويه يا همان روتوش پيدا كرده اند. البته منظور از روتوش كه ذكر می كنم ناموفق بودن جراحی قبلی نيست بلكه منظور اين است كه جراح در جراحی اول نتوانسته باشد تمام مشكلات را بر طرف كند و برخی اشكالات جزئی باقی مانده باشد . در دست يك جراح خوب به هيچ وجه نبايد بينی از چيزی كه قبلا بوده است بدتر بشود . منظور از اين كه ممكن است يك جراحی بينی به روتوش نياز پيدا كند اين است كه اصلاح قسمتی از اشكالات در جراحی اول شكست بخورد يا كامل نباشد و جراح اين كار را در مرحله دوم انجام دهد.
گاهی اين كار برای اصلاح مشكلات تنفسي صورت می گيرد. به ندرت پيش می آيد كه جراح تعمدا اصلاح قسمتی از عمل يك بيني مشكل را به مرحله بعد موكول كند. اصولا تمايل بر اين است كه تا می توانيم تمام مشكلات بينی، چه تنفسی و چه زيبايی را در همان مرحله اول اصلاح كنيم. حتی در موارد اشكالات جزئی هم انجام روتوش به مدتی صبر نياز دارد و بسته به نوع مشكل ممكن است روتوش 6 تا 12 ماه به تاخير انداخته شود تا هم بتوان با دقت بيشتری مشكل را تشخيص داد و برای رفع آن اقدام كرد و هم بافت های بينی، آمادگی لازم برای عمل مجدد را پيدا كنند .

جراحی زیبایی بینی و صورت چه فصلی برای عمل بينی مناسب تر است؟

هيچ فصلی در عمل بينی بر فصل ديگر ارجحيت ندارد. هر چند در فصول گرم تحمل پانسمان ها ، گچ بينی و نياز بيشتر به حمام كردن مقداری مشكل ايجاد كند ولی در حقيقت در همه فصول انجام رينو پلاستی امكان پذير است و اين شايعات كه در زمستان ها عمل بينی پر دردسر تر از فصل های ديگر است، صحت ندارد.

:: نمونه جراحی زیبایی بینی و فک ::
جراحی زیبایی بینی و صورت



دیگر خدمات ارائه شده توسط دکتر قاسم زاده:

جراحی زیبایی بینی و صورت جراحی زیبایی فک

جراحی زیبایی بینی و صورت جراحی زیبایی پلک

جراحی زیبایی بینی و صورت جراحی زیبایی گونه

جراحی زیبایی بینی و صورت جراحی زیبایی چانه

جراحی زیبایی بینی و صورت تزریق ژل

جراحی زیبایی بینی و صورت تزریق بوتاکس

جراحی زیبایی بینی و صورت برجسته سازی لب ها




پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • اسماعیل لطفی

      با سلام و ادب
      احتراما ضمن تشکر از نظرات آقای دکتر قاسم زاده بدینوسیله به استحضار می رسانم که ایشان در انجام عمل جراحی دقت لازم را بنمایند تا عمل های انجام شده دوباره و گاها به سه مرتبه نکشد
      با تشکر

    • عیسی

      سلام وخسته نباشی
      اقای دکتر می تونی هزینه عمل زیبایی بینی گوشتی چقدر است

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج