جاباما
۳۹۱۲۳۰
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

محسن فروزان ساز جدایی سر داد

محسن فروزان که سابقه حضور در تیم ملی را نیز در کارنامه دارد بعد از مشکلاتی که در تیم دسته اولی خونه به خونه برایش به وجود آمد، قصد جدایی از این تیم را دارد.

ورزش سه: حسن فروزان که سابقه حضور در تیم ملی را نیز در کارنامه دارد بعد از مشکلاتی که در تیم دسته اولی خونه به خونه برایش به وجود آمد، قصد جدایی از این تیم را دارد.
دروازه بان سابق استقلال و تیم ملی که بعد از سقوط راه آهن تصمیم به حضور در دسته اول و تیم متمول خونه به خونه را گرفت بعد از چند دیدار و با توجه به مشکلاتی که برایش به وجود آمد اکنون ساز جدایی از این تیم را سر داده و به زودی قراردادش را با خونه به خونه فسخ خواهد کرد.

فروزان که به عنوان یکی از گرانترین بازیکنان لیگ برتر و با قراردادی نزدیک به یک میلیارد به تیم خونه به خونه پیوست، بعد از حواشی به وجود آمده با پیشنهاد مسوولان این تیم برای پرداخت ضمانتی یک میلیارد ریالی مواجه شده تا در صورت رضایت کادرفنی به او بازپرداخت شود. این مساله موجب ناراحتی دروازه بان جوان این تیم شده تا او از مدیربرنامه هایش درخواست کند در فضایی دوستانه فسخ قراردادش را از این تیم دریافت کند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج